طراحی سایت فروشگاهی و مهمترین بخش های صفحه خرید

در طراحی سایت فروشگاهی چون خرید به صورت مجازی صورت می گیرد باید دقت کرد که تا جایی که می توانیم صفحه خرید محصول ما به طور کامل طراحی شده باشد تا کاربر در استفاده از این صفحه دچار سردرگمی نشود. کامل بودن اطلاعات و امکانت صفحه خرید کمک زیادی به خرید مجدد کاربر از فروشگاه شما می کند. در طراحی سایت فروشگاهی شما به یک طراحی حرفه ای و کامل می توانید به راحتی مشتریانی دایمی را برای خود ایجاد کنید تا برای همیشه برای شما وفادار باقی بمانند. البته دقت کنید که در صفحه اطلاعات محصول بخش های لازم به صورت کاملا واضح و با دسترسی اسان برای کاربر طراحی شود چرا که هرچقدر هم که صفحات شما کامل باشد وجود پیچیدگی درسایت باعث عدم مراجعه مجدد کاربران شما خواهد شد.

طراحی سایت فروشگاهی و بخش های صفحه خرید

هنگام طراحی سایت فروشگاهی در صفحه خرید محصول دقت کنید که بخش اطلاعات محصول به طور کامل و مشخص ذکر شده باشد. در طراحی سایت این را در نظر بگیرید که کاربر شما قرار است محصولی را خریداری کند که فقط یک تصویر از آن را می بیند و مشخصات آن شامل وزن, ارتفاع, حجم و… را خود باید باتوجه به اطلاعات داده شده تصور کند بنابراین بهتر است این اطلاعات دقیق و کامل باشند. البته قیمت کالا و دسته بندی محصول نیز جزو اطلاعات محصول محسوب می شود. دسته بندی ها اگر با دقت و حرفه ای صورت گرفته باشد می تواند تاثیر ویژه ای بر روی عدم سردرگمی کاربر بگذارد. بخش اضافه کردن به سبد خرید از دیگر قسمتهایی است که در طراحی سایت فروشگاهی باید حتما در نظر گرفته شود.

از دیگر اطلاعاتی که در صفحه خرید بهتر است به آن اشاره شود توضیحاتی مختصر در خصوص معرفی محصول و معرفی ویژگی های آن محصول می باشد. بهتر است این توصیحات به صورت عمومی و جذاب نگارش شوند. ارایه توضیحات کاملا اختصاصی در یک محصول ممکن است برای خیلی از افراد عمومی قابل درک نباشد. ارایه کالاهای مرتبط با این کالا نیز از دیگر امکاناتی است که در طراحی سایت فروشگاهی باید به آن توجه کرد ارایه این بخش انتخاب گسترده تری را به کاربر می دهد.

طراحی سایت صرافی و بایدهای آن

شاید شما هم یکی از صرافانی هستید که قصد طراحی سایت صرافی را دارید اما نمی دانید که چه باید هایی را در طراحی این نوع سایت در نظر بگیرید تا سایت شما از سایت رقیبان شما در ارایه خدمات پیشی بگیرد. برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را از طریق دنیای مجازی رونق بخشید باید با یک طراحی خاص و ارایه خدمات ویژه و مورد نیاز کاربران آنها را به سمت سایت خود جذب کنید.

طراحی سایت صرافی و نکاتی که باید در آن رعایت شود

در طراحی سایت صرافی همواره هدف اصلی سهولت در تبادلات ارزی است و طراحی سایت شما نیز باید با همین هدف صورت گیرد. جهت تحقق این هدف ایجاد بخش خرید و فروش اینترنتی ارز به صورت شبانه روزی یکی از اساسی ترین ویژگی هایی است که در طراحی سایت صرافی باید به آن توجه کرد. برای اینکه در طراحی سایت صرافی بتوانید کاربران زیادی را به سمت سایت خود بکشانید باید بر روی ارایه یک سری مقالات در خصوص تبادلات ارزی در سایت خود مانور دهید. با این کار هم سئو سایت شما بالا می رود و هم به سوالات احتمالی و مطرح شده از جانب کاربران خود پاسخ داده اید. ایجاد پنل کاربری یکی دیگر از باید هایی است که در طراحی سایت صرافی باید در نظر بگیرید. در پنل کاربری باید دسترسی های ویژه ای را برای کاربر قراردهید تا با ورود در آن بتواند تمامی مبادلات ارزی را از طریق پنل شخصی خود انجام دهد. یکی از مهمترین نکاتی که در طراحی یک سایت صرافی در نظر گرفتن امنیت سایت می باشد. در طراحی سایت صرافی  هر یک از کاربران شما در طول شبانه روز حجم زیادی از ارز مورد تقاضای خود را از طریق سایت شما مبادله می کند بنابراین در طراحی این نوع سایت امنیت از مهمترین نکاتی است که باید در آن رعایت شود. برای ایجاد امنیت در هر یک از بخش های سایت صرافی پلاگین های ویژه ای وجود دارد که با نصب هر یک می توانید سایت خود را در برابر حجوم هکرها محافظت کنید.

همه چیز درباره طراحی سایت صرافی

هدف از طراحی سایت صرافی چیست؟

امروزه با گسترش کسب و کارهای اینترنتی طراحی سایت صرافی استفاده از آن با هدف سهولت در مبادلات ارزی رونق بسیاری پیدا کرده است. در طراحی سایت صرافی هدف اصلی طراح ایجاد موقعیتی برای تبدیل ارز و فرایند مبادلات ارزی است و درکنار آن طراح می تواند با ارایه انواع مقالات علمی و آموزشی در زمینه انواع ارز, مبادلات, نوسان بازار و …. علاوه بر کمک به کاربران جهت افزایش اطلاعات آنها در این زمینه موجب افزایش بهینه سازی سایت نیز بشود. صرافان با طراحی یک سایت صرافی می توانند میزان تبادلات ارز در مجموعه خود را از حالت روزانه به شکل شبانه روزی در آورند تا کاربر در هر جای دنیا که هست بدون نیاز به تماس و یا در نظر گرفتن زمان اخلاف ساعت بین کشورها به صورت آنلاین تبادلات ارزی خود را بدون هیچ دغدغه ای انجام دهد.

طراحی سایت صرافی چه فایده ای برای من دارد؟

شاید بسیاری از شما از خود بپرسید که طراحی یک سایت صرافی چه کاربردهایی می تواند برای من داشته باشد. دراین خصوص باید بگوییم که شما با طراحی سایت صرافی می توانید انواع نقل و انتقالات و خرید و فروش ارز را به راحتی در سایت خود انجام دهید. علاوه بر این با استفاده از طراحی یک سایت صرافی شما می توانید قیمت انواع ارز, سکه, طلا و …. را به صورت روزانه و لحظه ای در قالب جدول به کاربران خود ارایه دهید و به این طریق بازدید کنندگان زیادی را به سمت سایت خود جذب کنید. در سایت صرافی شما با راه اندازی بخش خرید و فروش اینترنتی می توانید انواع سکه و طلا و…. را به صورت اینترنتی به فروش برسانید. انجام انواع عملیات مربوط به حواله های ارزی نیز از دیگر کاربردهایی است که در طراحی سایت صرافی می توان به آن اشاره کرد.

طراحی سایت فروشگاهی و تاثیر اسلاید تصاویر

در طراحی سایت فروشگاهی یکی ار قسمتهایی که می تواند بیش از همه در این نوع سایت جلب توجه کند بخش اسلاید تصاویر است. در طراحی سایت فروشگاهی منظور از اسلاید تصاویر نمایش بخشی از کالاها و یا  خدمات فروشگاه است که به صورت تصویر بزرگ در صفحه اول سایت فروشگاهی به چشم می خورد. وجود اسلاید در طراحی سایت به خصوص طراحی یک سایت فروشگاهی یکی از بخش های ضروری و لاینفک می باشد. چرا که اسلاید های ابتدای سایت می تواند نقش بی نظیری در تمایل کاربر برای ماندن و یا ترک کردن سایت داشته باشد.

در طراحی سایت فروشگاهی چه تصاویری برای اسلاید انتخاب کنبم

اگر شما جزو افرادی هستید که مثل بسیاری از مدیران سایت ها به این نتیجه رسیده اید که در صفحه اول سایت فروشگاهی شما از اسلاید استفاده شود باید بگوییم که اسلاید اولین تصویری است که از سایت شما برای کاربر به نمایش گذاشته می شود بنابراین باید از تصاویر تاثیر گذار و حرفه ای در این بخش استفاده کرد. سعی کنید تصاویر انتخابی شما برای اسلاید در بردارنده اهداف فروشگاه و مرتبط با محصولات شما سایت فروشگاهی شما باشد. در طراحی سایت فروشگاهی هیچگاه از شعار به جای تصاویر اسلاید استفاده نکنید و سعی کنید که تصاویر انتخابی دارای پویایی بوده و از رنگ های جذاب در آن استفاده شود.

طراحی سایت فروشگاهی و تاثیر رنگ ها بر روی اسلاید تصاویر

در طراحی سایت فروشگاهی رنگ ها از نظر روانشناسی تاثیر ویژه ای بر روی کاربران می گذارند. در طراحی سایت فروشگاهی سعی کنید از تصاویری استفاده کنید که ترکیب رنگ های مورد استفاده در آن حس پویایی و زندگی را به کاربر القا کند. در این بخش ترکیب مناسبی از رنگ های گرم و سرد در کنار یکدیگر می تواند جلوه ای ویژه به سایت شما بدهد. در انتخاب تصاویر سعی کنید تا جایی که برای شما مقدور است از تصاویر حاوی رنگ های خنثی و تیره در اسلاید تصاویر استفاده نکنید چرا که می تواند در تصمیم کاربر برای ماندن در سایت شما تاثیر منفی ایجاد کند.

طراحی سایت فروشگاهی و اطلاعات محصول

در طراحی سایت فروشگاهی بخش اطلاعات محصول از جمله قسمت هایی است که می تواند در فرایند تصمیم کاربر جهت خرید تاثیر ویژه ای داشته باشد و در طراحی سایت سعی کنید اطلاعات کالا به طور کامل ذکر شود. اگر اطلاعات کالا در طراحی سایت فروشگاهی کامل نباشد در ذهن کاربر ممکن است سوالاتی را ایجاد کند که همین سوالات ایجاد شده در ذهن کاربر می تواند تصمیم او برای خرید را به تاخیر بیندازد. در طراحی سایت فروشگاهی باید نوع ارایه کالای شما به کاربر به گونه ای باشد که هیچ سوالی در ذهن خریدار ایجاد نکند و جواب تمام سوالات خود را در همان صفحه مشخصات کالا دریافت کند.

در طراحی سایت فروشگاهی چه مشخصاتی را برای کالای خود ذکر کنم

در طراحی سایت فروشگاهی یکی از مهمترین ویژگی های کالا نام کالا و کد کالا است که باید به طور کامل ودقیق در این بخش ذکر شود. یکی دیگر از ویژگی های کالا رنگ بندی کالا است. در طراحی سایت فروشگاهی اگر کالای شما از رنگبندی خاصی برخوردار بود بهتر است تصویر انواع رنگ های مختلف کالا را که در انبار شما موجود می باشد را برای کاربر نمایش دهید تا بتواند انتخاب دقیقتری داشته باشد.

یکی دیگر از ویژگی های مهم کالای ذکر شده در طراحی سایت فروشگاهی قیمت کالا می باشد که به طور دقیق باید ذکر شود. علاوه بر این وزن و حجم کالا نیز از دیگر مشخصاتی است که در نمایش ویژگی های محصول باید حتما ارایه داد تا کاربر بتواند به صورت ذهنی تصوری از نوع کالا را داشته باشد. علاوه بر این لازم است که برای برخی از کالا اندازه دقیقی از ابعاد کالا هم ذکر شود. به طور مثال برای خرید یک میز و یا یک گوشی به طور یقین ابعاد آن برای خریدار اهمیت ویژه ای دارد و باید حتما در ویژگی های محصول این مورد به طور دقیق ذکر شود.