استفاده صحیح از تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک می تواند بسیاری از تردیدها را در مشتری از بین برده و به جلوه بخشی هرچه بیشتر سایت کمک کند. در ادامه به مهمترین ویژگی ها و استانداردهای حیاتی در استفاده از تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک اشاره شده است.
استفاده از لوگو در کنار جلوه بخشی به لوگو در طراحی سایت باعث می شود که لوگوی شما بیشتر به چشم بیاید. گرچه بسیاری از طراحان سایت در توجه به معقوله ی جلوه بخشی به لوگو در طراحی سایت کم کاری می کند. حال با پیاده سازی تعدادی ایده های خلاقانه می توان به لوگو جلوه های تصویری زیبایی بخشید.
در کل جلوه بخشی به لوگو در طراحی سایت گاها بسیار ساده است و می توان از آن به عنوان یک فاکتور در زیبایی و نمایان شدن بیشتر سایت و همچنین لوگوی شما نام برد.
متن قبلی : اهمیت نمادک یا فویکان در طراحی سایت
اهمیت نمادک یا فویکان در طراحی سایت چه از نظر بصری و چه فنی در سئو و ظاهر سایت کاملا مشهود می باشد. نمادک سایت یا همان favicon دواقع همان لوگوی شماست که در ابتدای عنوان سایت شما در مرورگر بازدیدکننده به نمایش درمی آید.
بسیاری از طراحان اهمیت نمادک یا فویکان در طراحی سایت بیخبرند و اعتقاد دارند نمادک فقط یک شمای کوچکی ار لوگوی شما است. اهمیت نمادک یا فویکان در طراحی سایت زمانی بسیار مشهود می شود که متوجه می شویم این لوگوی کوچک در richview های لینک های مربوط سایت نیز نمایان می شود. این بدین معناست که شما وقتی لینک سایتتان را در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک یا اینستاگرام به اشتراک می گذارید، به طور خودکار در زیر لینک شما این نمادک کوچک به صورت یک عکس بندانگشتی (thumbnail) در اندازه ای بزرگتر به نمایش درمیاید و این نشاندهنده ی این است که اهمیت نمادک یا فویکان در طراحی سایت برای شبکه های اجتماعی نیز ثابت شده است.
اهمیت نمادک یا فویکان در طراحی سایت به همینجا ختم نمی شود. صفحه های وب سایت شما بعد از بوک مارک شدن توسط بازدیدکننده، در لیست بوکمارک های بازدیدکننده سایت شما با وجود نمادک بیشتر جلب نظر می کند تا صفحاتی که نمادک ندارند و به جای آن عکس یک پوشه ی خالی به نمایش درمی آید. همچنین سایت هایی که طراح آنها از اهمیت نمادک یا فویکان در طراحی سایت باخبر است و از آن استفاده می کند، بسیار در دید بازدیدکننده حرفه ای تر به نظر می رسند و این یک تاثیر غیر قابل انکار است.
با توجه به مواردی که در مورد اهمیت نمادک یا فویکان در طراحی سایت گفته شد اضافه کردن این نکته هم خالی از لطف نیست که برای ساخت این عنصر نیاز به یک عکس با فرمت Jpeg یا PNG در ابعاد 32×32 با نام favicon و پسوند ico می باشد. اگر دسترسی به نرم افزارهایی مثل فتوشاپ ندارید یا با اینگونه نرم افزارها آشنایی ندارید، ابزارهای آنلاین بسیاری بدین منظور وجود دارند که به سادگی و با تنها چند کلیک این کار را برای شما به رایگان انجام میدهند.
متن قبلی : استفاده صحیح از لوگو در طراحی سایت
برای تاثیرگذار کردن یک سایت استفاده صحیح از لوگو در طراحی سایت می تواند بسیار موثر باشد. استفاده صحیح از لوگو در طراحی سایت و محتوای آن نیازمند به رعایت یک سری قواعد کلی می باشد.
مهمترین عوامل استفاده صحیح از لوگو در طراحی سایت بعد از ایجاد یک رابطه ی درست بین رنگ بندی آنها به صورت زیر می باشد :
بنابراین در استفاده از تصاویر برای محتوای سایتتان باید لوگو به صورتی به کار برود که نمایان باشد و در عین حال محتوای تصویر صدمه نبیند . استفاده صحیح از لوگو در طراحی سایت می تواند نشان دهنده ی تعلق محتوای سایتتان به شما و حفظ اصالت آنها برای بازدیدکنندگان باشد.
متن قبلی : رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت
یکی از نکات مهم در جلوه دادن به سایت خود رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت است. استفاده ی صحیح از این نوع رابطه باعث درخشش هرچه بیشتر لوگوی شما در سایتتان و نهایتا ایجاد یک هارمونی رنگ زیبا و دلپذیر در سایتتان می شود.
ایجاد رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت نیازمند تعریف حداقل 2 رنگ برای کمپانی شما است. به طور مثال لوگوی گوگل از 4 رنگ به عنوان رنگ های اصلی کمپانی خود استفاده کرده است. حال برای بهبود بیشتر رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت باید از رنگ های تعریف شده با نسبتی درست در سایت استفاده کرد. در ابتدا باید معنی و تاثیرات روانشناسی چند رنگ اصلی را بدانیم:
حال رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت ملموس تر است. برفرض اینکه آبی، مشکی و زرد رنگ سازمانی شما باشد، می توانید با استفاده از رنگ مشکی در پس زمینه، ترکیب آبی و زرد در منو ها و متون و در نهایت استفاده از عکس هایی با این رنگ ها در اسلایدر سایت خود رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت را نشان دهید. تغییر در مقادیر این رنگ ها می تواند در بهبود رابطه رنگ ها در لوگو با طراحی سایت شما موثر باشد.
متن قبلی : لوگو در طراحی سایت