طراحی سایت سالن زیبایی و آرایشی

طراحی سایت سالن زیبایی و آرایشی

انتخاب و طراحی سایت  سالن زیبایی زنانه نقش مهمی در جلب نظر کاربران دارد. طراحی و راه اندازی وب سایت زمانی اثربخشی و کارایی دارد که بر اساس اصول حرفه ای طراحی گردد.طراحی سایت حرفه ای سالن آرایش با رعایت نکات و اصول طراحی منجر به رشد و درآمد زایی برای صاحب سالن آرایش می شود.

در دنیای مجازی باید محکم و با اطمینان قدم برداشت, زیرا با خلق یک وب سایت حرفه ای و موثر می توانید تعیین کننده یک بازار پردرآمد با بازدهی بسیار بالا در زمینه کسب و کار خود باشید. زمانی که با یک طراحی سایت سالن زیباییحرفه ای و اصولی برای سالن زیبایی خود پا به عرصه تجارت الکترونیک می گذارید یعنی از پتانسیل بسیار بالای اینترنت در راستای ارتقای کسب و کار خود بهره جسته اید, حال اگر یک تیم طراحی سایت حرفه ای در کنار شما باشد می توانید اقدام به برند سازی در فضای اینترنت برای کسب و کار خود کنید.

نکات مهم در طراحی سایت سالن زیبایی

  • نمایش کامل و واضح امکانات سالن زیبایی
  • فروشگاه محصولات آرایشی
  • نمایش مناسب انواع هیرکات, انواع بافت و خدمات موی سر
  • مقالات مناسب درباره تهیه انواع ماسک های خانگی و توصیه های آرایشی
  • اعلام ساعت کاری سالن زیبایی
  • امکان رزرو آنلاین
  • کلیه اطلاعات تماس و آدرس

طراحی سایت سالن زیبایی به تنهایی مفید نخواهد بود مگر آنکه بازدیدکنندگانی به آن مراجعه نموده و برای مطالعه مطالب وب سایت سالن آرایشی وقت بگذارند. بنابراین بسیار مهم و تعیین کننده است که در طراحی سایت سالن زیبایی به اصول سئو و قرار گرفتن بین نتایج نخست موتورهای جستجو اهمیت بدهید و به تامین محتوای مناسب و کاربر پسند دقت ویژه ای داشته باشید.

طراحی فروشگاه اینترنتی موفق,راهکارهای طلایی

 طراحی فروشگاه اینترنتی موفق,راهکارهای طلایی 

طراحی فروشگاه اینترنتی باید طوری باشد که به خوبی تداعی کننده خرید حضوری کالا یا خدمات از مرکز خرید باشد.فروشگاه اینترنتی نوعی وب سایت دینامیک جهت ارائه یک رابط کاربری برای ارتباط با خریداران و فروشندگان است. .نمی توان گفت که حتماً یک ویژگی منحصر به فرد و جهانی برای طراحی فروشگاه اینترنتی برای ارتقا محبوبیت آن وجود دارد اما یک سری ملزومات عمومی و مطلوبی وجود داردکه نباید در طراحی فروشگاه اینترنتی نادیده گرفته شود. قبل از همه اینهاباید درک روشنی از اهداف اصلی راخ اندازی فروشگاه اینترنتی داشته باشیم.

راهکارهای طلایی از دید مدیران و کاربران

وقتی بحث از عملکرد کلی یک فروشگاه اینترنتی به میان می آید, بیشتر صاحبان فروشگاه های اینترنتی روی موارد زیر به عنوان ارکان اصلی موفقیت توافق نظر دارند.

نظر مدیران

  • سادگی استفاده از وب سایت

بیش از 91 درصد از کاربران فروشگاه های اینترنتی معتقدند که سادگی استفاده از سایت برای موفق عمل کردن یک فروشگاه اینترنتی امری بسیار ضروری است و لازم است که حتماً تیم طراحی سایت توجه ویژه ای نسبت به آن داشته باشد.

  • سریع باز شدن وب سایت

شکی در این امر نیست که هرچه صفحات وب سایت شما سریع تر باز شوند نعداد کاربرانی که تمایل به ماندن درآن را داشته باشند بیشتر خواهد شد که این امر هم بستگی به نوع طراحی فروشگاه اینترنتی دارد .

  • سئو

بهبود تنظیمات سئو  برای ارتقا رتبه فروشگاه ایننرنتی در موتورهای جستجو از ارزش بسیار بالایی برخوردار است, چرا با افزایش رتبه گوگل امکان مراجعه کاربران به وب سایت فروشگاهی شما افزایش چشمگیری خواهد داشت.

تجربه کاربران

ارائه یک تجربه خرید بی نظیر باید مهم ترین دغدغه صاحبان فروشگاه اینترنتی باشد. باید این نکته را مد نظر قرار بدهید که مشتری از شما و طراحی فروشگاه اینترنتی شما انتظارهای خاصی دارد. تخفیف های ویژه و سریع باز شدن صفحات سایت ازدید تعداد بسیار زیادی از کاربران مهم ترین عوامل  برای داشتن یک خرید لذت بخش است.

امروزه اغلب کسب و کارها برای آسان تر کردن مدیریت تجارت خود و مشتریانشان, از طراحی سایت فروشگاهی برای عرضه محصولات خود استفاده می کنند.
از گذشته تا کنون تعاریف متعددی برای تجارت الکترونیک ارائه شده است. اما به ساده ترین شکل ممکن می توان گفت که علم تجارت الکترونیک به انجام مبادلات تجاری از طریق شبکه های ارتباطی می پردازد. تجارت الکترونیک بر پایه پردازش اطلاعات و انتقال الکترونیکی داده ها بنا شده است.
طراحی سایت فروشگاهی و تجارت الکترونیک
فروشگاه الکترونیک زیر شاخه ای بسیار مهم از دنیای تجارت الکترونیک به حساب می آید. در واقع فروشگاه اینترنتی یک وب سایت است که محصولات و اطلاعات آن به صورت دسته بندی شده قرار گرفته اند. کاربران با کلیک بر روی هر محصول می توانند مشخصات آن را مشاهده کرده و در صورت لزوم به سبد خرید خود اضافه نمایند.
طراحی سایت فروشگاهی و مزایای خرید از آن
لزوم طراحی سایت و داشتن فروشگاه اینترنتی باعث ایجاد نظم در کارها, کاهش ترافیک در خیابان ها و کاهش اتلاف وقت می شود.
منجر به کاهش آلودگی های صوتی و زیستی خواهد شد.
با طراحی سایت اینترنتی می توانید اطلاعات کامل تر و جامع تری نسبت به محصول مورد نظرتان به دست آورده و یک خرید آگاهانه داشته باشید, حتی امکان مقایسه چند محصول و انتخاب بهترین گزینه هم برای کاربران وجود دارد.
کاربران می توانند با ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی کالای مورد نیاز را به موقع و سریع درب منزل دریافت کنند.
پرداخت پول به فروشگاه اینترنتی ایمن تر بوده و بسته به نوع طراحی سایت فروشگاهی, می توان کالا را بعد از واریز پول به درگاه بانکی, دانلود کرده و یا بعد از تحویل کالا در محل مورد نظر پرداخت نمود.
طراحی سایت فروشگاهی و معایب خرید فروشگاه اینترنتی
اما برخی ازمشتریان فروشگاه های اینترنتی معتقدند که فروشگاه های اینترنتی در کنار مزایایی که برای آنها دارند دارای یک یری معایب نیز می باشند.
یکی از مهم ترین معایب وارد بر فروشگاه اینترنتی مسئله امنیت آن است. چون ممکن است طرف مقابل کاربر یک کلاهبردار باشد. بهترین کار برای آسیب ندیدن این است که پیش از اقئام به خرید درباره فروشگاه اینترنتی مورد نظرمان تحقیق و بررسی های کافی انجام داده و از امنیت آن مطمئن شویم.
مسئله بعدی متفاوت بودن محصولی است که به دست مشتری می رسد در مقایسه باتصویر موجود در سایت فروشگاه اینترنتی.

طراحی سایت فروشگاهی چیست؟


طراحی سایت فروشگاهی چیست؟
در طراحی سایت فروشگاهی؛ فروشگاه به گونه ای وب سایت اطلاق می شود که اطلاعات مربوط به یک سری محصولات را نمایش داده و دارای یک اتوماسیون نرم افزاری است که امکان خرید را برای کاربران فراهم می کند. در یک فروشگاه اینترنتی محصولات با معیارهای گوناگون دسته بندی می شوند, کاربر با کلیک روی یک محصول اطلاعات و ویژگی های مربوزط به آن را مشاهده خواهد کرد.
انواع طراحی سایت فروشگاهی
• فروشگاه کالای فیزیکی
فروشگاهی که محصولات فیزیکی و قابل لمس از قبیل گوشی تلفن همراه, لباس, مواد غذایی, مواد شوینده و …..را ارائه می دهد در دسته فروشگاه کالاهای فیزیکی قرار می گیرد. در طراحی سایت فروشگاهی این نوع از فروشگاهها ،کاربران سفارش خود را در سایت ثبت می کنند و سپس کارمندهای واحد فروشکالای مورد نظر را برای مشتری ارسال می کنند.
• فروشگاه کالای دیجیتال
این نوع فروشگاه ها فقط کالای دیجیتال , محصولات دانلودی و مجازی, را به فروش می رسانند.محصولاتی نظیرفیلم, آهنگ, فایل پی دی اف, ویدئو و ….که کاربر آنها را دانلود می کند. در این حالت لینک دانلود پس از پرداخت مبلغ مورد نظر برای شما فعال خواهد شد.
طراحی سایت فروشگاهی و روشهای خرید در آن
• پرداخت در محل(Cash On Delivery)
واژه COD مخفف (Cash On Delivery) و به معنای پرداخت هنگام تحویل کالاست. اغلب کاربران اینترنت این روش پرداخت را ترجیح می دهند چون احتمال کلاهبرداری در این روش کمتر است. شما کالای مورد نظر خود را سفارش می دهید و چند روز بعد در محل مورد نظر تحویل گرفته و هزینه آن را پرداخت می کنید.
• پرداخت اینترنتی یا آنلاین
در این روش شما باید ابتدا فاکتور خرید را پرداخت کرده و سپس کالای مورد نظر برای شما ارسال خواهد شد.در فروشگاه های دیجیتال این روش تنها روش خرید به حساب می آید.
مزایای طراحی سایت فروشگاهی
• ارائه تصویری بهتر از کسب و کارتان با طراحی سایت فروشگاهی
• دسترسی 24 ساعته کاربران و مشتری ها به محصولات فروشگاه
• ارائه خدمات بهتر به مشتریان برای یک خرید آگاهانه
• کم هزینه بودن راه اندازی فروشگاه اینترنتی
• حذف فاصله های فیزیکی
• کاهش هزینه های مربوط به کارکنان فروشگاه
• هدف گرفتن بازار جهانی برای ارائه محصولات فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت فروشگاهی و اصول کاربردی آن

طراحی سایت فروشگاهی و اصول کاربردی آن
راه اندازی و طراحی سایت فروشگاهی یکی از به روزترین و به صرفه ترین روش های کسب درآمد به شمار می رود. از همین رو طرفداران بسیار زیادی دارد و با توجه به فراوان بودن تعداد طرفداران, بازارهای کاذبی هم برای طراحی سایت مربوط به فروشگاه های اینترنتی ایجاد شده است. بازارهایی که گردانندگان آنها عمدتاً افرادی با اطلاعات بسیار کم هستندو حتی از ابتدایی ترین مباحث و مسائل مربوط به اصول طراحی سایت اطلاعی ندارند.
طراحی سایت فروشگاهی
در طراحی سایت, اولین چیزی که کاربر می بیند قالب سایت است, پس قالب سایت شما باید در کوتاه ترین زمان بیشترین تاثیر را روی کاربر بگذارد. طراحی قالبب اختصاصی برای طراحی سایت فروشگاه شما از جمله نکاتی است که می تواند به شهرت فروشگاه اینترنتی شما کمک شایانی نماید.
در رابطه با طراحی سایت فروشگاهی باید به مسئله همخوانی قالب سایت با رنگبندی و نوع کالایی که ارائه می شود توجه ویژه ای داشته باشید, چرا که این اصل بر میزان بازدید و طبیعتاً فروش شما تاثر مستقیمی خواهد داشت.
طراحی سایت فروشگاهی, طراحی قالب را نیز شامل می شود. یکی از مهم ترین مسائل در طراحی قالب سایت فروشگاهی این است که بازدید کننده سایت کدام قسمت از صفحه را در نگاه اول باید ببیند.تحقیقات فراوانی در این زمینه صورت گرفته است, اکثر نتایج این تحقیقات بیانگر این حقیقت است که در وب سایت های انگلیسی زبان , قسمت وسط سمت چپ هدف دید بازدیدکنندگان است و در وب سایت های فارسی زبان نقطه هدف , قسمت وسط سمت راست سایت است.
با کمک این دانسته ها, طراحان وب سایت های مزبور به فروشگاه اینترنتی تلاش می کنند که از مسیر حرکت چشمان کاربران به نفع خود استفاده کنند و توجه آنها را به مطلب مورد نظر خودشان جلب کنند. در طراحی سایت , طراح به خوبی می داند که چه طرحی را طراحی کند تا نگاه ها را جذب کرده و معطوف به مطلب مد نظر سایت کند.