اقدامات لازم طراحی سایت بیمارستان

در این بخش اقدامات  لازم طراحی سایت بیمارستان مطرح می­شود تا سایت کاراتر و باکیفیت تر باشد. کاربران معمولا از سایت­هایی استفاده می­کنند که حرفه­ایی تر باشند و در طراحی سایت از نکاتی که در جهان بهترین هستند استفاده کرده باشند، که این اقدامات  به سهولت استفاده کاربران کمک می­کند.

مهمترین اقدامات لازم طراحی سایت بیمارستان

  • نیازسنجی: یکی از ابتدائی­ترین اقدامات لازم طراحی سایت بیمارستان نیازسنجی است. به این معنی که چه اطلاعات و محتوایی بهتر است که در سایت قرار داده شود. و سپس اولویت این محتوا تعیین می­شود که کدام محتوا اولویت بیشتری دارد. در این قسمت تیم طراح با مسئولان بیمارستان جلساتی را برگزار می­کند تا این موارد به خوبی تعیین شود. در این مرحله اهداف طراحی سایت نیز تعیین می­شود تا در راستای ان اهداف سایت طراحی و استفاده شود.
  • نظرسنجی از مراجعین بیمارستان: قبل از طراحی سایت پرسشنامه­ایی طراحی می­شود و به مراجعین بیمارستان داده می­شود. در این پرسشنامه از مراجعین پرسیده می­شود که چه اطلاعاتی بهتر است در سایت بیمارستان درج شود و نظر آنها درخصوص طراحی سایت را جمع­آموری می کنیم. این مورد از مهمترین اقدامات لازم طراحی سایت بیمارستان است.
  • طراحی نسخه آزمایشی:پس از اجرای دو مرحله قبل و با استفاده از اطلاعات بدست آمده نسخه آزمایشی از سایت طراحی می­شود و برای مدت مشخصی در اختیار کاربران قرار می­گیرد و از آنها خواسته می­شود که نظرات خود را در مورد سایت و نقاط ضعف آن مطرح کنند. پس از گذشت زمان تعیین شده و جمع آوری نظرات کاربران، این نظرات بررسی شده و نتیجه آن را با مسئولین بیمارستان مطرح می­کنیم و آن نظرات را در طراحی سایت اعمال می­کنیم و درنهایت نسخه اصلی سایت طراحی شه و دراختیار کاربران قرار داده می شود. این اقدام از اساسی ترین اقدامات لازم طراحی سایت بیمارستان است.
  • پشتیبانی از سایت: از مهمترین اقدامات لازم طراحی سایت بیمارستان پشتیابی از سایت است. بعد از طراحی نسخه نهایی سایت شخصی به عنوان پشتیبان سایت تعیین می­شود که وظیفه جمع­بندی نظرات کاربران در خصوص سایت و خدمات ارائه شده در بیمارستان و منعکس کردن این اطلاعات به مسئولان بیمارستان را برعهده دارد. همچنین وظیفه به روز کردن و تغییر دادن محتوای سایت را برعهده دارد. و در صورت بروز خطایی در سایت  با تیم طراح تماس می­گیرد و سعی در برطرف کردن خطا در کوتاهترین زمان را خواهد داشت. پشتیبان سایت معمولا از تیم طراحان انتخاب می­شود که در تمامی مراحل طراحی شرکت داشته است و بر طراحی سایت تسلط کافی را داشته باشد.

متن قبل:طراحی سایت کلینیک زیبائی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.