طراحی سایت حرفه ای و کاهش ضریب بازگشت

در طراحی سایت حرفه ای شاید کلمه ضریب بازگشت یا Bounce Rate را زیاد شنیده باشید. در این بخش می خواهیم تعریف دقیقی از ضریب باز گشت را برای شما ارایه دهیم.

منظور از ضریب بازگشت در طراحی سایت حرفه ای چیست؟

منظور از ضریب بازگشت و یا همان Bounce Rate در طراحی سایت حرفه ای محاسبه درصد کاربرانی است که وارد سایت می شوند و در نهایت بدون مشاهده هیچ نوع صفحه ای سایت شما را ترک می کنند. در طراحی سایت حرفه ای ضریب بازگشت بر اساس زمان ورود و خروج هر کاربر به سایت شما محاسبه می شود. که در صورت کوتاه بودن این زمان و تکرار آن در طول زمان این امر از طرف موتورهای جستجو یک امتیاز منفی محسوب شده و موجب کاهش سئو سایت شما می شود.

اهمیت اطلاع از ضریب بازگشت در طراحی سایت حرفه ای چیست؟

زمانی که شما از ورود کاربران و خروج سریع آنها از سایت خود اطلاع پیدا کنید به راحتی می توانید با بررسی دقیق تر گزارشات حاصل از ضریب بازگشت و همچنین بررسی زمان و میزان ورود و خروج کاربران مشکلات اساسی سایت خود را شناسایی کنید و متوجه شوید که کاربران با چه قسمتی از محیط سایت شما نمی توانند ارتباط موثری برقرار کنند و در نتیجه تصمیم بر خروج از سایت می گیرند.

راه کارهایی برای کاهش ضریب بازگشت در طراحی سایت حرفه ای

برای کاهش ضریب بازگشت سایت مهمترین و تاثیر گذارترین موارد سایت خود را  باید در نظر گرفته و آنها را بهبود ببخشید. محتوای سایت یکی از مهمترین فاکتورهای تاثیر گذار بر روی کاربر است که عدم رعایت استاندارد ها در آن می تواند موجب خستگی کاربر و افزایش ضریب بازگشت سایت شود. در طراحی سایت حرفه ای محتوای سایت باید کوتاه و جذاب و مطابق با نیازهای کاربر باشد. گرافیک سایت نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی ماندن کاربر در سایت شما است. گرافیک های جذاب و استفاده از رنگ های زیبا و متناسب تاثیر زیادی بر روی ماندن کاربر در سایت شما دارد. به روز رسانی مطالب سایت و سرعت بارگذاری سایت نیز از دیگر موارد مهم و تاثیر گذار بر روی ماندن کاربران در سایت شما می باشد.

طراحی سایت فروشگاهی و تاثیر URL بر آن

به طور یقین شما بعد از طراحی سایت فروشگاهی به دنبال راه کارهایی جهت افزایش بازدیدکننده از سایت خود خواهید بود. یکی از راه کارهای افزایش بازدید کننده در طراحی سایت فروشگاهی استفاده از URL بهینه سازی شده است. شاید با خود بپرسید بهینه سازی URL چه تاثیری می تواند بر روی بالابردن مشتریان سایت فروشگاهی ما داشته باشد که در ادامه به توضیح تاثیر URL بر روی بهینه سازی سایت خواهیم پرداخت.

طراحی سایت فروشگاهی و تاثیر URL بر روی مشتریان

در طراحی سایت فروشگاهی سعی کنید URL مورد استفاده شما تا حد ممکن کوتاه و خوانا باشد. زمانی که شما از URL طولانی استفاده می کنید بسیاری از مشتریان شما ممکن است هنگام کپی کردن آدرس URL شما با مشکل مواجه شوند یا بخشی از URL برای جستجو از قلم بیفتد که دراین حالت با کوچکترین تغییر در آدرس URL مشتری شما را به سایت فروشگاهیتان نخواهد رساند.

نوع کلمات مورد استفاده در آدرس URL سایت در طراحی سایت فروشگاهی تاثیر زیادی بر روی تمایل مشتریان جهت ورود به سایت شما را خواهد داشت. در طراحی سایت فروشگاهی کلمات مورد استفاده در URL سایت باید به گونه ای باشد که مشتری با دیدن آدرس URL پی به نوع فروش و خدمات سایت مورد نظر ببرد. کلمات مورد استفاده در این بخش باید خوانا بوده تا بتواند تاثیر مثبتی بر روی مشتری جهت ورود به سایت فروشگاهی شما ایجاد کند

در طراحی سایت فروشگاهی برای اینکه مشتریان بتوانند به راحتی آدرس URL شما را بکار ببرند سعی کنید هیچگاه از علایم نامفهوم در آدرس URL خود استفاده نکنید. علایم تاثیر منفی بر روی جلب اعتماد مشتریان شما خواهند گذاشت. علاوه بر این در طراحی سایت  برای گذاشتن فاصله بین کلمات از علامت dashes استفاده کنید. در صورت استفاده از underline به جای dashes در آدرس URL گوگل این مورد را در الگوریتم های خود بررسی کرده و امتیاز منفی برای سئو سایت شما محسوب می شود.

طراحی سایت مشاوره املاک و افزایش خرید و فروش

طراحی سایت مشاوره املاک امروزه به یکی از راه های جدید در افزایش درآمد زایی برای بسیاری از بنگاه داران تبدیل شده است. صاحبان بنگاه های معاملات ملکی با استفاده از طراحی سایت مشاوره املاک می توانند به صورت مجازی کلیه املاکی که در آرشیو مجموعه ی آنها موجود است را در معرض دید عموم قرار دهند تا اگر کاربر تمایل به خرید, فروش و یا رهن و اجاره ی ملکی را دارد بدون صرف وقت و هزینه در کمترین زمان بتواند مشخصات ملک را به طور کامل رصد کند و در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهد.

مزیت های طراحی سایت مشاوره املاک

یکی از بزرگترین مزیت های طراحی سایت مشاوره املاک جستجوی آسان ملک در محله یا شهر مورد نظر می باشد. متقاضیانی که در حال جستجوی ملک هستند با استفاده از سایت مشاوره املاک به راحتی و بدون نیاز به رفت و آمد درون شهری یا برون شهری می توانند به جستجوی ملک مورد نظر خود پردازند. علاوه بر این با استفاده از طراحی یک سایت مشاوره املاک کاربر می تواند به راحتی  میان ملک های مورد نظر خود مقایسه انجام دهد.

امکاناتی که در طراحی سایت مشاوره املاک باید در نظرر گرفت

برای اینکه در طراحی سایت مشاوره املاک بتوانید یک سایت موفق با ترافیک بالا داشته باشید باید طراحی سایت بدون هیچ گونه پیچیدگی برای کاربر انجام شود برای این منظور باید دقت کنید که دسته بندی خدمات به صورت درست و حرفه ای صورت گیرد تا کاربر برای پیدا کردن نوع خدمات دچار سردرگمی نشود. علاوه بر این در طراحی یک سایت مشاوره املاک شما نیاز به یک بخش جستجوی پیشرفته دارید که بتواند املاک را برحسب پارامتر های مختلف مثل قیمت, متراژ و …. جستجو کند.

ایجاد بخش مقالات نیز در طراحی سایت مشاوره املاک علاوه بر اینکه می تواند اطلاعات مفیدی در خصوص املاک, اسناد و مسایل حقوقی در اختیار کاربران بگذارد موجب بالا رفتن سئو سایت نیز می شود.

طراحی سایت حرفه ای جهت کاریابی و کسب درآمد از آن

طراحی سایت حرفه ای جهت کاریابی

طراحی سایت حرفه ای جهت کاریابی امروزه تبدیل به یکی از راه های کسب درآمد برای بسیاری از افراد شده است. شما نیز اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی به صورتی متفاوت می باشید طراحی سایت حرفه ای جهت کاریابی ایده ی بدی نیست. با رشد جمعیت و افزایش تعداد فارغ التحصیلان دانشگاهی تقاضا برای کار بسیار زیاد شده است. از طرفی بسیاری از سازمان ها نیز برای پذیرش نیرو به دنبال سایت های معتبری در این زمینه هستند تا جذب نیروی خود را از طریق سایت های کاریابی انجام دهند. در همین راستا ایده های نو برای طراحی سایت حرفه ای به منظور کاریابی می تواند علاوه بر گشایش در مشکل بسیاری از کاربرانی که در جستجوی کار و یا به دنبال کارمند مناسب هستند منبعی برای درآمد نیز باشد.

طراحی سایت حرفه ای جهت کاریابی به چه قسمت هایی نیاز دارد؟

اگر شما تصمیم گرفته اید طراحی سایت کاریابی انجام دهید مهمترین بخش هایی که در سایت خود نیاز دارید عبارتند از بخش ثبت نام و تبت رزومه در سایت  که در این قسمت افراد جویای کار می توانند رزومه خود را ثبت کنند. بخش پرداخت آنلاین که حق عضویت در سایت را کاربر از این طریق پرداخت می کند. بخش ارسال ایمیل که در این بخش استخدامی ها ی روز به ایمیل کاربران ارسال می شود. بخشی برای سازمانها و شرکت ها که در آن شرایط مورد نظر خود را جهت استخدام نیرو وارد کنند.

طراحی سایت حرفه ای و معرفی برخی از سایت های کاریابی

در حال حاضر برخی از سایت های کاریابی تقریبا توانسته اند در بین مردم جایگاهی برای خود باز کنند. سایت Smashing Magazine و   Probloggerاز جمله سایت های معروف در این زمینه می باشند که می توانید با سر زدن به این سایت ها با فضای طراحی آنها آشنا شوید.

طراحی سایت تبلیغاتی و امکانات مورد نیاز

امروزه طراحی سایت تبلیغاتی به یکی از رایجترین نوع طراحی سایت تبدیل شده است. در طراحی سایت تبلیغاتی طراح سعی می کند که با بهره گیری از ایده های نوین و خلاقانه  تبلیغات مجموعه های مختلف را از طریق طراحی سایت انجام دهد. در طراحی  یک سایت تبلیغاتی اگر سایت شما از نظر سئو و میزان بازدید دارای رتبه بالایی باشد به طور حتم تقاضا برای تبلیغات نیز در سایت شما بیشتر خواهد بود. در طراحی سایت تبلیغاتی برای اینکه سایت شما جزو پربیننده ترین سایت ها باشد باید یکسری بخش هایی را در آن طراحی کنید تا بتواند کاربر را شیفته سایت شما کند.

امکاناتی که باید در طراحی سایت تبلیغاتی در نظر گرفت

زمانی که شما اقدام به طراحی یک سایت تبلیغاتی می کنید باید حتما ایجاد بخشی با عنوان نیازمندی ها را در نظر بگیرید. وجود این بخش که در واقع هدف اصلی سایت شما را دنیال می کتد می تواند کمک زیادی به جذب کاربران در طراحی سایت تبلیغاتی بکند. در طراحی یک  سایت تبلیغاتی حتما دسته بندی مطالب را در اولویت کاری خود قرار دهید. دسته بندی مطالب به کاربر کمک می کند تا راحت تر مطالب مورد نیاز خود را در سایت شما پیدا کند.

علاوه بر این در طراحی سایت تبلیغاتی باید برای مدیریت سایت دسترسی کامل و پیشرفته ای را قرار داد تا مدیریت سایت بتواند به راحتی تمامی امور سایت را زیر نظر داشته باشد. در طراحی یک سایت تبلیغاتی دقت کنید که کلیه مراحل طراحی مطابق با استاندارد های سئو صورت گیرد.

در طراحی یک سایت تبلیغاتی زمانی می توانیم به موفقیت دست یابیم که بتوانیم از نظر سئو سایت خود را در وظعیت مطلوبی قرار دهیم. یکی دیگر از بخش هایی که در طراحی سایت فروشگاهی می تواند موجب جذب کاربران به سایت شما شود بخش اخبار روز می باشد. وجود این بخش در طراحی سایت تبلیغاتی می تواند تاثیر بسیار زیادی در بالابردن سئو سایت داشته باشد.