لینک سفارش محصول و فروش اینترنتی و طراحی فروشگاه اینترنتی چیست؟

در طراحی فروشگاه اینترنتی, باید بیش از یک محصول ارائه داده شود. البته لازم به ذکر است که افزایش تعداد محصولات طبیعتاً موجب افزایش لینک می شود و بر پیچیدگی وب سایت نیز می افزاید. طراحی فروشگاه اینترنتی بزرگ با محصولات فراوان از روش های گوناگونی بهره می برد تا بهترین محصولات منتخب را به مشتریان خود ارائه دهد. و این محصولات گزینش شده, برای هر مشتری نسبت به مشتری دیگر متفاوت خواهد بود و به اصطلاح طراحی فروشگاه اینترنتی برای هر مشتری خصوصی خواهد شد. روش های خصوصی سازی قسمت عمده ای از کار یک فروشگاه اینترنتی را تشکیل می دهند.

فروش اینترنتی و لینک سفارش محصول; فروشگاه اینترنتی نیست

هر کسی حداقل برای یک بار هم که شده وب سایت هایی را بر پایه یک متن یا نامه دیده است. در صفحات این وب سایت ها تنها لینک هایی به فرم سفارش دیده می شود. چنین وب سایت هایی که تنها بر پایه یک نامه و لینک به درخواست خرید می باشند, مرسوم ترین نوع طراحی فروشگاه اینترنتی نمی باشند چرا که آن ها معمولاً تنها یک نوع محصول را می فروشند. این شیوه به طراحان وب سایت اجازه می دهد تا با بزرگ جلوه دادن اصل کلیک کردن بر روی یک لینک, آن را نوعی مزیت نشان دهند. نشان دادن ویژگی های مختلف محصول به مشتریان تنها راهی زیرکانه برای افزایش شانس کلیک کردن مشتریان بر روی دکمه لینک سفارش محصول هر چند خط به خط می باشد. چنان چه مشتری در یک مرحله هنوز متقاعد به خرید نشده باشد هم چنان می تواند به خواندن ادامه داده و نظرات دیگر مشتریان آن محصول را در وب سایت بخواند. چه باور داشته باشید و چه باور نداشته باشید, وب سایت های تک مقاله ای با استفاده از این ترفند هنوز هم فروش خوبی دارند.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت می توانند شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.

طراحی فروشگاه اینترنتی موفق با رعایت مبانی فروش و سایر اصول و معیار های طراحی آن

طراحی فروشگاه اینترنتی موفق دارای یک سری مشخصه خاص است به صورتی که به گونه ای طراحی شده تا کاربران در آن جا تنها یک کار را انجام دهند “خرید آنلاین”. طراح وب سایتی که قصد طراحی چنین وب سایتی را دارد باید در ابتدا معیار های گوناگونی از فروش اینترنتی را مد نظر قرار بدهد.

معیار های طراحی فروشگاه اینترنتی موفق

حتماً این سوال به ذهن شما هم خطور کرده است که چرا طراحی فروشگاه اینترنتی موفق با طراحی دیگر وب سایت ها متفاوت است. وب سایت های فروشگاه اینترنتی می بایست جذاب, سازمان یافته و منسجم باشند و از رنگ های درستی که مناسب با روحیه کاربران و محصولات فروشگاه اینترنتی است استفاده شود. با نگاهی دقیق تر به ساز و کار فروشگاه های اینترنتی موفق, مفهوم تفاوت بین فروشگاه اینترنتی موفق مشخص می شود.

یک فروشگاه اینترنتی موفق باید از مبانی فروش خاصی پیروی کند:

  • القا روحیه شادی و نشاط یه کاربران در حین خرید
  • ارائه اطلاعات دقیق از مدیران و صاحبان وب سایت فروشگاهی در راستای جلب اعتماد کاربران
  • فراهم بودن امکان استفاده راحت از وب سایت برای همگان

در صورت عدم رعایت این موارد کاربران به سمت رقبای شما خواهند رفت.

همان طور که مشاهده می کنید این اصول, اصول جدیدی نیستند و همه ما با این اصول از طریق تجربیات روزمره خود در فروشگاه ها؛ مغازه ها و مراکز خریدی که منتظر باز شدن درب توسط مشتریان هستند آشنایی کامل داریم. معظل اصلی و اساسی برای طراحی فروشگاه اینترنتی موفق این است که چطور این روش های فروش مرسوم را در یک وب سایت فروشگاه اینترنتی و یک دنیای مجازی به نام اینترنت پیاده کنیم.

ایجاد یک مسیر فرضی برای جذب مشتری

مسیر راهی است که بازدید کننده را به سمت عملیاتی که شما دوست دارید بازدید کنندگان  انجام دهند, یعنی خرید آنلاین,  راهنمایی می کند. این مسیر می توند از طریق ایجاد یک حس خاص در کاربر با کمک محتوا یا عکس خاص و یا هر کار خلاقانه دیگری طراحی و اجرا شود.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت می توانند شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.

اطمینان سریع مشتری برای خرید و مقایسه طراحی فروشگاه اینترنتی با دیگر وب سایت ها

طراحی یک وب سایت فروشگاه اینترنتی با دیگر وب سایت ها تفاوت هایی دارد, به عنوان مثال وب سایت شرکتی صرفاً جهت ایجاد حسن نیت به مشتری و به علاوه اطمینان از فروش محصولات به طور مستقیم است در حالی که هدف از راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی تعامل با مشتریان در راستای اطمینان سریع تر آن ها و تشویق آن ها به خرید است.

یک فروشگاه اینترنتی دارای ویترینی است که محصولات را به همراه قیمت آن ها و دیگر جزئیات در معرض دید عموم قرار می دهد و به دلیل بالا بودن تنوع محصولات و تغییر قیمت ها  لازم است که بروزرسانی به صورت روزانه  انجام شود و اینجا است که نحوه طراحی فروشگاه اینترنتی نقش تاثیر گذار و تعیین کننده خود را نشان خواهد داد. طراحی فروشگاه اینترنتی باید به گونه ای باشد که مدیریت و بروزرسانی آن آسان باشد.

معرفی محصولات وب سایت فروشگاه اینترنتی باید به گونه ای باشد که به کوچک ترین و ریز ترین جزئیات آن ها هم اشاره شود تا مشتری با دید باز و اطمینان اقدام به خرید کند.

از دیگر تفاوت های وب سایت فروشگاه اینترنتی با دیگر وب سایت ها, آمار دهی کامل و جامع آن است.  در وب سایت فروشگاه اینترنتی شما قادر به دریافت آمار روزانه, هفتگی, ماهانه و سالانه فروش محصولات خود و مقایسه روند پیشرفت و پسرفت آن خواهید بود .

ویژگی های تبلیغاتی در طراحی فروشگاه اینترنتی جهت اطمینان سریع تر مشتری برای خرید

ویژگی های هر فروشگاه اینترنتی بسته به نوع محصولات متفاوت است. وب سایت فروشگاه اینترنتی  شما برای موفقیت نیاز به بهینه سازی و تبلیغات موثر دارد, زمانی که طراحی اولیه فروشگاه اینترنتی شما را یک تیم حرفه ای انجام داده باشند از همان ابتدا طراحی را با اصول سئو به پیش برده و در زمان کمتری وب سایت فروشگاه اینترنتی شما را به مشتریان خواهند شناساند هم چنین موجب اطمینان سریع تر مشتری می شود.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت می توانند شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.

بهینه سازی وب سایت و ویژگی های طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی منجر به رشد تجارت شما خواهد شد. در راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی باید یه اصول بهینه سازی و سئو و بازاریابی توجه ویژه ای نشان داده شود. اگر شما در طراحی فروشگاه اینترنتی خود به جز زیبایی به دنبال عوامل مهم تری که منجر به افزایش ترافیک وب سایت و افزایش آمار بازدید از وب سایت و تبدیل آن ها به مشتری هستید بهینه سازی و سئو وب سایت یکی از بهترین گزینه ها است چرا که با بهینه سازی و بهبود رتبه فروشگاه اینترنتی خود می توانید از پتانسیل موتور های جست و جو به نفع کسب و کار خود بهره بگیرید و از آن ها به عنوان بازاریاب فروشگاه آنلاین خود کمک بگیرید.

طراحی قالب بهینه برای فروشگاه اینترنتی اصلی بسیار مهم در طراحی وب سایت محسوب می شود و در صورت عدم توجه, بخش مهمی از فعالیت های بهینه سازی وب سایت در آینده را تحت تاثیر قرار می دهد. رعایت اصول طراحی قالب وب سایت باعث افزایش بازدهی وب سایت فروشگاه اینترنتی شما خواهد شد.

بازاریابی اینترنتی به عنوان دانشی نوین و یکی از موفق ترین عناصر در هر طرح بازاریابی دارای ارکان متعدد و متفاوتی است که وجود هر یک تاثیری چشم گیر در موفقیت و همین طور عدم موفقیت پروسه بازاریابی اینترنتی فروشگاه اینترنتی شما به عنوان یک کار آفرین دارد.

یک وب سایت فروشگاه اینترنتی بزرگ و متفاوت قطعاً تاثیر فوق العاده زیادی روی کسب و کار شما خواهد گذاشت.

اگر شما محصول و یا خدماتی داشته و  قصد معرفی  آن به دیگران را دارید قطعاً بهترین راه برای تبلیغ و عرضه آن راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی است. به همین دلیل است که طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی و بازاریابی وب سایت ها اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده است. با یک طراحی منحصر به فرد و سرمایه گذاری روی بهینه سازی فروشگاه اینترنتی شما تفاوت در تجارت خود را به شکل محسوسی مشاهده خواهید کرد.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت می توانند شما را راهنمایی کنند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.

اطلاعات و اصول مربوط به طراحی فروشگاه اینترنتی موفق

راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی یکی از راه های ایجاد کسب و کار اینترنتی و به اشتراک گذاشتن اطلاعات است. هر وب سایتی که به درگاه پرداخت بانک متصل باشد و بتواند به نوعی محصول یا خدماتی را مورد معامله قرار بدهد در رده فروشگاه های اینترنتی و آنلاین قرار می گیرد. بصورت کلی می توان گفت که برای طراحی فروشگاه اینترنتی موفق باید از اصول زیر پیروی نماید:

  • ایجاد حس اعتماد در کاربران از طریق دادن اطلاعات

انتقال احساس امنیت از طریق دادن اطلاعات کافی از مدیران و صاحبان فروشگاه اینترنتی

  • طراحی وب سایت با کارایی آسان و کاربر پسند, در دسترس قرار گرفتن صفحات مختلف فروشگاه با یک کلیک

یکی از مهم ترین موضوعات برای راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی موفق داشتن طراحی مناسب و منحصر به فرد با در نظر گرفتن تجربیات کاربران و اصل راحتی آنهاست. در طراحی وب سایت علاوه بر زیبایی باید به راحتی کاربران برای دسترسی به سرویس های مورد نظرش نیز توجه نمود. یکی از موضوعات جالب و بسیار مهم در این زمینه, توجه به قسمت هایی از صفحه است که بازدید کننده وب سایت شما در زمان ورود به وب سایت خواهد دید. با دقت به این مسائل و سعی در هماهنگی آنها با سلیقه کاربر می توان آمار بازدید وب سایت را افزایش داد. در وب سایت های  فارسی زبان قسمت وسط سمت راست و وسط صفحه اولین قسمتی هستند که نگاه کاربران به آنجا معطوف می شود پس با یک نوآوری خاص و منحصر به فرد در این قسمت ها می توان مسیر نگاه کاربر را مدیریت کرده و توجه او را به سمت محتوا و مطلبی که هدف خود ماست جلب کنیم.

  • استفاده از عکس, فیلم و محتوای قوی و کارآمد برای تهیه اطلاعات

ویدئو یکی از مدیا های بسیار مناسب و مفید برای تهیه اطلاعات با جزئیات در مورد محصول است و معمولاً کاربران شوق بیشتری برای مطالعه اینگونه اطلاعات دارند.

این گرایش یکی از محبوبترین و مطلوبترین گرایشات موجود در وب سایت های فروشگاهی است.

  • ایجاد امنیت و حفظ حریم شخصی کاربران

حفظ اطلاعات شخصی و بانکی کاربرانی که در وب سایت فروشگاه اینترنتی ثبت نام کرده اند در زمینه تامین اهمیت و جلب اعتماد کاربران اهمیت ویژه ای دارد.

  • تولید خبرنامه فروشگاه

ارسال خبرنامه بصورت ایمیل و یا پیامک  برای اطلاع رسانی به مشتریان فروشگاه اینترنتی در زمان های خاص

  • مدیریت مشتری

یکی از فاکتورهای مهم و اساسی در طراحی فروشگاه اینترنتی مدیریت مشتری است, در این مبحث باید مطالبات کاربران و مشتریان فروشگاه اینترنتی خود را تامین نموده و سازمان دهی خاصی را در این زمینه در فروشگاه اینترنتی خود اعمال کنید. تحلیل رفتار کاربران کمک زیادی در راستای جلب تعداد بیشتری کاربر و بازدید کننده به سمت فروشگاه شما خواهد کرد.

کارشناسان شرکت های وبکس در زمینه طراحی سایت می توانند شما را راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.