استفاده صحیح از تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی
پوشاک می تواند بسیاری از تردیدها را در مشتری از بین برده و به جلوه بخشی
هرچه بیشتر سایت کمک کند. در ادامه به مهمترین ویژگی ها و استانداردهای
حیاتی در استفاده از تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک اشاره شده است.
استانداردهای تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک شامل چه مواردی است ؟
- زوایای مختلف از یک محصول : در نظر داشته باشید که درتهیه و استفاده از تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی
پوشاک خود، حتما از محصول موردنظر در زوایای مختلف عکس برداری کنید.
قراردادن تعدادی عکس از یک زاویه تکراری و از یک محصول نکته ی جدیدی درباره
ی محصول به مشتری منتقل نمیکند.
- استفاده از Close shot :
عکس برداری از فاصله ی نزدیک باعث میشود که بافت محصول بیشتر مشخص شود و
مشتری از خرید خود اطمینان بیشتری داشته یاشد. حتما حداقل از یک عکس نمای
نزدیک از محصول برای تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک خود استفاده کنید.
- استفاده ی حداقل از ادیت کردن عکس: سعی کنید تا جایی که ممکن است از ادیت کردن تصاویر محصولات خود پرهیز کنید. ادیت تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک باعث تغییر در رنگ واقعی محصول میشود و این برابر بودن عکس محصول با خود محصول را ازبین میبرد.
- استفاده از محیط مناسب عکسبرداری: هنگام تهیه تصاویر
در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک خود سعی کنید عکس برداری از محصولات خود را
در محیطی مناسب انجام دهید. به طور مثال اگر پاییز است و شما قصد فروش
محصولات پاییزی خود را دارید، از یک محیط با تم پاییزی استفاده کرده و از
محصولات خود در آن عکس برداری کنید.
- حجم پایین: تمامی نکات مهم فوق در استفاده از تصاویر در طراحی سایت فروشگاهی
پوشاک تنها به واسته ی کم حجم بودن قابل استفاده هستند. توجه داشته باشید
که تصاویر شما باید حداکثر از حجم کمتری برخوردار باشند تا بارگزاری آنها
سریع و راحت صورت بگیرد.
سفارش طراحی سایت
ارتباط از طریق تلگرام