مبانی سئو در طراحی سایت شرکتی

اگر مبانی اصولی انجام کاری را ندانید نمی توانید از عهده انجامش بر بیایید. این مثال مصداق کامل ندانستن مبانی سئو درطراحی سایت به خصوص طراحی سایت شرکتی است. یعنی می خواهید برای تجارت خود دست به کار طراحی سایت شوید اما از بهینه سازی موتور جستجو (سئو) کاملا بی اطلاع هستید. برای آگاهی از این موارد با ما همراه شوید:

  1. مبانی سئو؛ اگر خانه ای ساخته اید ولی پی ساختمان خانه در شرایط وحشتناکی باشد با وجود طراحی زیبایی که دارد اما عملا امکان استفاده از آن غیرممکن است. این دقیقا مثال بارز سئو در طراحی سایت است. شما نیازمند رعایت مبانی یا همان سئو در طراحی سایت از جمله طراحی سایت شرکتی هستید . این موارد شامل
  • محتوای منحصربفرد
  • لینک ساختار درونی
  • بات قابل دسترسی
  • نقشه سایت
  • ساختار URL
  • کدهای پاسخ سرور
  1. محتوای منحصربفرد در سئو طراحی سایت

محتوای کپی شده و نه چندان مهم رتبه بندی سایت شما را پایین می آورد. اغلب سرویس صفحات شده به صفحات سرویس های فرعی طبقه بندی شدند که خیلی جالب به نظر نمی رسند.

  1. عنوان تگ ها

عنوان تگ ها در صفحه اصلی یکی از مهمترین اجزا در طراحی وب سایت شماست. انتخاب عاقلانه براساس استانداردهای تجارت زمانی تصمیم گیری می شود که در رابطه با عنوان تگ باشد.

  1. Backlink (یا لینک پشتیبان) اساس الگوریتم گوگل هستند وقتی سئو در طراحی سایت شرکتی خوبی داشته باشید بایستی روی Backlink تمرکز کنید. باید روی کیفیت بالاتر از کمیت تمرکز کنید.

با سنجش دامنه مجاز به راحتی می توانید رتبه 100 را برای سایت شرکتی فراهم کنید. می توانید دامنه خود را با استفاده ابزاری به نام Moz بیابید. می توانید سایت خود را با سایت های رقبا مقایسه کنید.

  1. PR دیجیتال

اگر می خواهید در مرحله سئو سازی سایت خود واقعا موفق شوید نیاز به سایت های دیگر با مبنای سازگار دارید طوریکه به شما کمک کنند لینک های پشتیبان ایجاد کنید.

  1. دستیابی به گزارشگران بخصوص صنعتی و ایجاد فرصت برای این افراد تا بدانند برای بیانات کارشناسی مرتبط با صنعت خود در دسترس هستید.
  2. دستیابی به سایت های صنعتی مرتبط و پیشنهاد همکاری کارشناسانه با مشارکت پست گذاری از بلاگ مهمان.
  3. دستیابی به شرکا، فروشندگان، مشتریان یا مصرف کنندگان برای پرسش از آنها تا فهرستی در صفحه شرکاء سایت تهیه کنند.
  4. رسیدن به مشتریان و مصرف کنندگانی که پیشنهاد می کنند برای سایت شاهدی ایجاد کنند و شامل لینک پشتیبان برای سایت شرکتی باشد.
  5. دستیابی به مجلات شهری مرتبط و انتشارات تا برای بازار محلی بینشی را ایجاد کند.

سفارش طراحی سایت

طراحی سایت مبتدی

شما می خواهید تجارت کوچک خود را راه اندازی کنید و به دلیل عدم هزینه کافی برای طراحی سایت نیاز به یک طراح سایت دارید. کمی صبر کنید. آیا تا به حال درباره Coolors، Picmonkey، یا Visme شنیده اید؟ اگر پاسختان منفی است با ما همراه شوید.

هفت ابزار در طراحی سایت مبتدی

با این هفت ابزار که به تفسیر ان می پردازیم شما می توانید در طراحی سایت، بدون نیاز به طراح سایت تجارت کوچک خود را راه اندازی کنید.

  1. Coolors؛ ساده ترین ابزار موجود برای ایجاد طرح های رنگی است. اگر شما تصمیم به طراحی سایت دارید بهتر است این کار را با پالت های رنگی آغاز کنید. البته توجه کنید بدون گرافیست انتخاب رنگ ها و تلفیق آنها کمی سخت شود.
  2. Type Genius؛ حالا که پالت رنگی تان را دارید باید فونت را تنظیم کنید، در این مورد Type Genius ابزاری است که بهترین فونت را برای شما تنظیم می کند.
  3. Pexels؛ بعد از بررسی Coolors و فونت مرحله بعدی، یافتن تصاویر است. استفاده از Pexels باعث می شود در طراحی سایت خود انتخاب عالی از تصاویر با کیفیت بالا داشته باشیم.
  4. Pickmokney ؛ ابزار عالی برای ویرایش تصاویر به صورت رایگان است. نه تنها می توانید کنتراست و میزان شفافیت تصاویر را تغییر دهید بلکه از حواشی، فیلتر ها و استیکرهای خلاقانه نیز بهره بگیرید و بدون استفاده از طراح سایت، تصاویر اصلی خلق کنید.
  5.  Canva ابزاری است برای ایجاد طرح زمینه کلی و به شما اجازه می دهد گرافیک های رسانه اجتماعی، کتاب های الکترونیکی، مجلات را طراحی کنید. این ابزار، الگوهای زیبایی ایجاد می کند و با استفاده از آن به عنوان یک طراح سایت می توانید برند خود را ارتقاء دهید.
  6. Snapseed ، به شما کمک خواهد کرد، هنگام مدیریت حساب اینستاگرام یا صفحه فیس بوک خود، صفحات پیش رو را ویرایش کنید. با این حال با استفاده از ویرایش تصاویر اینستاگرام، این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد موارد پیشرفته تری نظیر تغییر چشم انداز، تطبیق بخش های معین تصاویر را کامل کنید.

Visme این امکان را به شما می دهد بدون دانش طراحی یا با دانش در این زمینه ایده های خود را به تصاویر، اینفوگرافی ها، نمایش و گزارش ها تبدیل کنید. با استفاده از این ابزار می توانید به عنوان یک طراح سایت محتوای بصری و الگوهای زیادی ایجاد کنید.

سفارش طراحی سایت

نقش محتوای بصری در طراحی سایت

محتوای بصری موفق ترین عامل برقراری ارتباط در طراحی سایت است. چنانچه با بازاریابی محتوای بصری ارتباط برقرار کنید مطمئنا با وجود خوانندگان، طرفداران و مشتریان بیشتر و البته درآمد بالاتر از رقبا خود همیشه یک گام جلوتر هستید. همه می دانید انسانها با محتوای بصری ارتباط می گیرند و ارتباط کلامی و نوشتاری به اندازه آنچه می بینند روی آنها تاثیر نمی گذارد. تقریبا 90 درصد اطلاعات از طریق تصویر به مغز منتقل می شود. با وجود تمرکز روی راهکار  کسب درآمد عامل موثری است شاید نتوانید طراح سایت حرفه ای تمام وقتی بیابید که کارهای طراحی سایت شما را انجام دهد.

شما می توانید طراح سایت حرفه ای خودتان باشید. برای انجام این کار می توانید هر آنچه می خواهید را از پست های شبکه اجتماعی و اینفوگرافی ها به کتاب های الکترونیکی با ابزارهای درست انتقال دهید. این پست منابعی را معرفی می کند تا طراحان سایت معمولی و تازه کار، محتوای چشمگیر و خیره کننده خلق کنند.

اهمیت استفاده از بازاریابی محتوای بصری در طراحی سایت

هنگامیکه افراد اطلاعاتی را بدست آورده یا درباره آن می شنوند بعد از سه روز فقط 10 درصد از این اطلاعات در ذهنشان باقی می ماند. اما اگر اطلاعات با تصویر مرتبطی همراه باشد، بعد از سه روز ، 65% اطلاعات را به خاطر می آورند.

74% بازاریابان رسانه اجتماعی از محتوای بصری در شبکه بازاریابی اجتماعی استفاده می کنند. 68% بلاگ و 60% ویدئو در راس شبکه های اجتماعی قرار دارد.  اینفوگرافی ها موارد دوست داشتنی هستند که سه بار در شبکه های اجتماعی بیشتر از دیگر محتواها به کار می روند.  با موارد گفته شده حالا دیگر اهمیت محتوای بصری در طراحی سایت خود را درک کردید.

کارشناسان های وبکس می توانند شمارا در زمینه راه ادازی و طراحی سایت حرفه ای راهنمایی نمایند تا طراحی سایت حرفه ای خود را به ثبت برسانید. جهت سفارش به صفحه ی سفارش طراحی سایت مراجعه نمایید.

چرا طراحی سایت بخش مهم بازاریابی شماست؟

بسیاری از بازرگانان عملکرد بازاریابی خود را در  طراحی سایت  می دانند. آیا می دانستید طراحی وب سایت باعث شکوفایی و رونق هر چه بیشتر کمپین تجاری شما می شود؟ خصوصا در صورتی که از بازاریابی آنلاین در  طراحی سایت  خود از استفاده کنید.

مهمترین مباحث بازاریابی در طراحی سایت

تحقیقات نشان داده اند 75 درصد افراد براساس طراحی به قضاوت درباره اعتبار بازرگانی این کمپین ها می پردازند. در واقع اعتبار بازرگانی کمپین های بازرگانی را در  طراحی سایت  می دانند. اعتبار یک شرکت بازرگانی یعنی تعداد افرادی که از آن شرکت خرید می کنند در واقع شما مشتریان خود را از دست خواهید داد اگر  طراحی سایت  خوبی نداشته باشید و از این رو امکان آنلاین و موثر را نیز از دست خواهید داد. شما نیاز به طراحی یک سایت قوی دارید تا با تکنولوژی تجارت الکترونیکی و بازاریابی بتوانید علاوه بر افزایش اعتماد مشتریان قدیمی خود، مشتریان جدید جذب کنید.

مبحث مهم دیگر دراین خصوص این است که طراحی وب سایت تاثیر مستقیمی روی تغییر و تحول بازرایابی دارد. حتی اگر تبلیغات خود را در کانال های آفلاین انجام می دهید، باز هم مردم به صورت آنلاین سایت شما را چک خواهند کرد. با طراحی وب سایت و امکان بازاریابی در سایت می تواند هر چه بهتر برند تجاری خود را معرفی کنید و با استفاده از این ویژگی هر چه بیشتر و بهتر محصولات برند تجاری خود را به فروش رسانید.

طراحی وب سایت حضور پر رنگ و قوی در حوره فعالیت شما دارد. شما بایستی توانایی بهره گیری از بازاریابی در سایت طراحی شده را داشته باشید. شما با طراحی یک سایت هوشمندانه و حرفه ای و به کار گیری بازاریابی و تجارت الکترونیکی باگذشت زمان صنعت تجارت حرفه ای خود را متحول و در سطح جهان مطرح خواهید شد.

کارشناسان های وبکس شما را در زمینه طراحی و راه اندازی راهنمایی می نماید، برای سفارش به صفحه سفارش طراحی سایت مراجعه فرمایید.

اهمیت محتوای سایت در طراحی سایت حرفه ای

کیفیت محتوای سایت گام موفقیت آمیزی در طراحی سایت حرفه ای به منظور حفظ و نگهداری بازدیدکننده ها و رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو است. البته باید توجه داشته باشید در طراحی سایت، ایجاد یک تاثیر خوب بر بازدید کننده مهم است اما محتوای سایت است که باعث ماندگاری بازدید کننده و افزایش تعداد آنها می شود.

مراقب باشید، وقتی صحبت از محتوا می شود، موتورهای جستجو از جمله گوگل بسیار ویژه عمل می کنند. چنانچه در طراحی سایت حرفه ای خود از محتوا خیلی خوب با بار معنایی عالی استفاده نکنید رتبه بندی خوبی در موتورهای جستجو نخواهید داشت.

ایجاد محتوای سایت عالی در طراحی سایت حرفه ای

  1. محتوا متنوع و اصل باشد؛ باید سایت شما ویژگی خاصی داشته باشد تا بازدید کننده برای بازدید از صفحات دیگر و خواندن مطالب انگیزه داشته باشد، علاوه بر عالی بودن محتوای سایت باید آنقدر برای بازدید کننده جذاب باشد که برای خواندن مطالب دیگر مرتب به سایت شما سر بزند. گوگل، سایت هایی را که مدتها محتوای سایت را تغییر نداده اند، جریمه می کند.
  2. عناوین و داده ها؛ در طراحی سایت استفاده از عناوین صفحاتی نظیر کلمه کلیدی و تگ های توصیفی، گوگل را تشویق می کند با استفاده از عبارات و کلمات کلیدی مناسب رتبه سایت را افزایش دهند. برخی از موتورهای جستجو به محتوای تگ های بخصوص توجه می کنند.
  3. کلمات کلیدی؛ این کلمات حاکم بر سئو جهان هستند و اگر می خواهید رتبه بندی بالاتری داشته باشید بایستی کلمات محتوای سایتی که مشتریان در جستجویشان هستند را درک کنید. در طراحی سایت با استفاده از کلمات کلیدی مناسب، رتبه بندی موتور جستجو افزایش می یابد.
  4. ایجاد محتوای سایت؛ در طراحی سایت، چطور یک محتوای مناسب ایجاد کنیم؟ واضح است که انتخاب نگارش محتوای سایت ارزان ترین بخش در طراحی سایت حرفه ای است. یک کپی کننده خوب با انتخاب خلاصه ای از طرح کلی، یک مقاله نگارشی با کیفیت بالا خلق می کند.

به یاد داشته باشید هر نوع محتوای سایتی فقط به یک دلیل ایجاد می شود و آن هم کسب درآمد برای شما و کسب و کار شماست. ایجاد محتوا قالبی از بازاریابی است و در طراحی سایت حرفه ای بازتاب ماهیت تجارت شما رشد می کنند.

سفارش طراحی سایت