تجارت الکترونیکی در طراحی سایت فروشگاهی

وقتی با طراحی سایت فروشگاهی، تجارت الکترونیکی خود را راه اندازی می کنید فراموش نکنید شماری از بازدید کنندگان حقیقی اشخاصی با تعصبات، تکنیک های الهام بخش، تئوری های فیزیکی هستند. درک برخی از این تکنیک ها در ترغیب بازدیدکنندگان تجارت الکترونیکی، شما را در راس رقابت قرار می دهد تا هنگام طراحی سایت فروشگاهی بهترین باشید.

تکنیک های ترغیب بازدید کنندگان تجارت الکترونیکی در طراحی سایت فروشگاهی

  1. عمل متقابل در تجارت الکترونیکی یعنی هر آنچه به شما داده اشده را باید به شکل مطلوب برگردانید. و مشتریان در قبال آنچه می خواهند و از شما می گیرند، پول پرداخت می کنند.
  2. انسجام از دیگر عوامل ترغیب مشتری با استفاده از تجارت الکترونیکی در طراحی سایت است. بازدیدکننده ها را مجبور به ثبت نامه در لیست ایمیل خود کنید با انجام این کار تعهدشان را در قبال خود افزایش می دهید.
  3. شاهد اجتماعی، انسانها اجتماعی هستند در نتیجه بسیار تحت تاثیر پیرامون خود قرار دارند.
  4. شباهت به سادگی بیان می کند شما به کسانیکه شبیه شما هستند به راحتی بله می گویید که ناشی از جذب فیزیکی و شباهت هاست.
  5. قدرت یعنی شما تحت تاثیر باور خود از فرد قدرتمند هر آنچه بگوید را درست قلمداد می کنید.
  6. در تجارت الکترونیکی وقتی چیزی کمیاب می شود، ارزش بیشتری می یابد و تقاضا برای آن بالا می رود در حالیکه عرضه آن کم می شود.
  7. قیمت تثبیت شده در طراحی سایت اولین قیمتی است که نقش مهمی در فرایند تصمیم گیری دارد. چرا که بازدیدکننده برحسب قیمت تثبیت شده ترغیب به خرید می شود.
  8. افراد به سراغ چیزی هایی می روند که با آنها آشنا هستند، برای مثال در تجارت الکترونیکی در طراحی سایت فروشگاهی شما کارتی را می خرید که تصویری قبلی از آن دارید.
  9. تعصب قابل توجه در باره چیزی صحبت می کند که شما برای رسیدن به آن اشتیاق بیشتری نشان می دهید.
  10. نشانه های دیداری به شما می گوید توجه و تمرکز شما از بازدید از سایت می تواند با طراحی سایت جهت گیری و مدیریت شود.
  11. عدم ناامیدی به شما می گوید قطعا ترجیح می دهید در برابر چیزی که می خواهید به دست آورید ناامیدی را کنار بگذارید.
  12. تناقض در انتخاب

اگر شما آپشنی را انتخاب می کنید، این انتخاب مشخص است وقتی به شما دو انتخاب پیشنهاد می شود آن را می خرید یا نمی خرید. ذهن شما درگیر انتخاب مابین این دو مورد می شود.   حقیقت این است که روانشناسی و تکنیک های ترغیب بازدیدکنندگان معمولا به خوبی به یک بازارگاه آنلاین تفسیر نمی شوند. این 13 تکنیک ترغیب مطئنا ثابت می کنند در تجارت الکترونیکی برای فروش بیشتر در طراحی سایت فروشگاهی قرار دارند یا حداقل اینکه تجربیات قوی در این زمینه هستند.

سفارش طراحی سایت

فروش آنلاین خود را افزایش دهید

در طراحی سایت فروشگاهی زمان نقش مهمی در ایجاد بازده بیشتر و افزایش میزان فروش آنلاین ایفا می نماید. همه افراد برای زمان خود ارزش قائل هستند و هیچ یک از ما نمی خواهیم زمان خود را تلف کنیم به ویژه زمانی که در فعالیت های تجاری شرکت می نماییم. بنابراین در طراحی سایت همواره باید فاکتور زمان را در نظر داشته باشیم.

افزایش فروش آنلاین به واسطه تعمل با مشتری

در طراحی سایت فروشگاهی باید در ابتدا بررسی نمایید که هدف افراد از ورود به سایت شما چیست؟ آیا فرد قصد خرید دارد و یا صرفا به منظور مقایسه قیمتها با سایر سایتها وارد سایت شما می شود؟

برای درک این موضوع شما سعی در ایجاد ارتباط با او نمایید، با استفاده از امکانات تماس به کار رفته در طراحی سایت فروشگاهی خود با اولین تماس زمانبندی شده و انجام یک گفتگوی هدفمند فروش آنلاین خود را افزایش دهید.

در طراحی سایت فروشگاهی نکته مهم داشتن انگیزه برای افزایش فروش آنلاین است.

شما می توانید با شناسایی افرادی که قصد خرید دارند و اضافه کردن آنها به لیست به راحتی می توانید زمان خود را صرف جذب افراد علاقمند به خرید کنید. در نظر داشته باشید که صرفا به این خاطر که مشتری جزئیات تماس خود را در اختیار شما گذاشته است لزوما قصد خرید ندارد.

مراقب باشید پیش از اینکه انرژی و منابع خود را تلف کنید از مشتری درباره بودجه اش برای خرید، نیاز به خرید و حداکثر زمان او را سوال کنید و همواره سعی در شخصی سازی ارتباط خود نموده و با در نظر گرفتن شرایط مشتری مقصود خود را بیان کنید. با لحاظ کردن این نکات در طراحی سایت، بسیاری از موانع را از سر راه خود بر می دارید.

با بهره گیری از نکات گفته شده در ارتبط با کاربران اینترنت می توانید در زمان کمتر میزان فروش آنلاین خود را افزایش دهید و طراحی سایت خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید.

سفارش طراحی سایت

فروش محصولات صنعت چاپ با طراحی سایت

دیگر محصولات صنعت چاپ شما خریداری ندارند؟ نیازی نیست درهای تجارت خود را ببندید، بلکه ما راه بهتری را به شما توصیه می کنیم، چرا برای افزایش فروش محصولات و ایجاد تحول عظیم در بازار خود دست به کار طراحی سایت نمی شوید. با طراحی یک سایت ایده آل در زمینه صنعت چاپ به راحتی می توانید محصولات خود را بفروشید.

راه ورودی به تجارت جهانی در زمینه صنعت چاپ انتخاب طراحی سایت از شرکت hiwebex

مهمترین راه ورود به تجارت جهانی در این زمینه شکستن دیوارهای سنتی تبلیغات و مطرح شدن در دنیای اینترنت است. با انتخاب شرکت طراحی سایت hiwebex تمام اطلاعات مورد نیاز برای کشف دیدگاه های جدید برای جذب مشتریان، افزایش فروش، جلب رضایت و کسب اعتماد را بدست آورید. یک شرکت طراحی سایت حرفه ای دریچه ای رو به سوی روح سازمانی شماست و چگونگی مطرح شدن شما در دنیای مجازی است. کافی است برای صنعت خود سایتی طراحی کنید و زبان ارائه محصولات و خدمات را به زبان تجارت الکترونیکی تجربه کنید.

طراحی سایت سکوی پرتاب شما برای نمایش در سطح جهانی است، امروزه مشتریان هر یک از اصناف از پوشاک گرفته تا صنعت چاپ در جستجوی سرویس و خدمات فروش آنلاین هستند. با طراحی سایت در زمینه صنعت چاپ محصولات خود را به نمایش گذاشته و با ایجاد سبد خرید و ارتقا فروش آنلاین مشتریان را از هر جای دنیا جذب کنید.

هر صنعتی برندی دارد و فقط اگر شناخته شده باشد فروش محصولات اش به مراتب افزایش می یابد. با طراحی سایت حرفه ای اقدام به معرفی برند صنعت چاپ خود از بازارگاه تجارت الکترونیکی کنید. طراحی سایت حرفه ای مانند لنگری در زمینه تبلیغات و افزایش فروش محصولات شما عمل می کند در واقع مانند بروشور دیجیتالی عمل کرده و با به روز رسانی اطلاعات در زمینه صنعت چاپ، به آفرهای مشتریان حتی از نقاط دور پاسخ داده و با تکنولوژی پرداخت الکترونیکی محصول مورد نیازشان را به دست آنها می رساند.

سفارش طراحی سایت

برونسپاری پروژه های فناوری اطلاعات

به نظر شما برای انجام پروژه های فناوری اطلاعات به خصوص طراحی سایت، برونسپاری بهتر است یا استخدام تیم در دفتر؟ ما می توانیم برای پاسخ این سوال شما را راهنمایی کنیم.

چند روز پیش یکی از مشتریان طراحی سایت قطری hiwebex به دفتر مرکزی آمده بود. این مشتری قصد دارد پروژه بزرگی را در قطر استارت بزند. تنها مشکلش این بود که تردید داشت آیا منطقی است که تیم فناوری اطلاعات شرکت خود را در ایران داشته باشد و یا بهتر است در قطر پروژه انجام شود.

در این متن می خواهم به بررسی شرایطی که برونسپاری در طراحی سایت مناسب است بپردازم. قبل از راه اندازی تیم در شرکت خود به این سؤالات جواب دهید.

آیا بخش فناوری اطلاعات جنبه محوری و اصلی کسب و کار شما را دارد؟

مطمئنا ایده هایی مثل راه اندازی یک موتور جستجوی حرفه ای به زبان عربی نیاز به یک تیم تکنیکال در بدنه اصلی شرکت دارد. اما اگر محصول اصلی شما غیر دیجیتال است، بهتر است بخش فناوری اطلاعات را برونسپاری کنید.

آیا هزینه استخدام نیروی طراحی وب سایت در محل اختلاف فاحشی با برونسپاری آن دارد؟

هزینه استخدام یک نیروی فناوری اطلاعات در حد مدیران پروژه شرکت @hiwebex در کشورهای عربی کمتر از 40 میلیون تومان در ماه نیست.
در همین ایران هم برای داشتن تیمی که بتواند کار شما را به پیش ببرد با سه عضو طراح، متخصص رابط کاربری و دولوپر شما باید ماهانه حداقل 15 میلیون تومان هزینه کنید تا محصول استانداردی داشته باشید.

آیا در بدنه اصلی شرکت فردی با تخصص بالا در حوزه فناوری اطلاعات دارید که بتواند نقش مدیر پروژه را داشته باشد؟

یکی از سختترین گروههای کارمندان که شما می توانید با ایشان فعالیت داشته باشید، متخصصان IT هستند.

اگر جواب به همه سؤالات فوق خیر است، بهتر است کارتان را به یک تیم حرفه ای واگذار کنید.
کارشناسان طراحی سایت شرکت hiwebex می توانند بعد از بررسی فنی و کارشناسی نیاز شما یک تیم حرفه ای برای انجام پروژه های فناوری اطلاعات شما تشکیل دهند بدون اینکه نیاز به صرف زمان و هزینه های سر سام آور شوید.
سفارش طراحی سایت

مبانی سئو در طراحی سایت شرکتی2

همان طور که در مطلب قبل به سئو در طراحی سایت اشاره کردیم به ادامه ی 10مبنای درک سئو می پردازیم.

  1. عدم پذیرش لینک های پشتیبان تجاری

ایجاد لینک برای موفقیت سئو ضروری است. تعداد زیادی از افراد سعی دارند سیستم دستی بسازند یا سایت های مستقیم تجاری را فهرست کنند، توصیه ما این است به موتور جستجو گوگل متصل شوید و ترافیک را جستجو کنید و روی لینک هایی سایت خود کلیک کنید. اگر به این نقطه رسیدید آخرین گزارش لینک را دانلود کنید. دانلود این فایل اکسل همه لینک های پشتیبانی قابل جستجو در طراحی سایت شرکتی شما برمی گرداند.

  1. سئو در طراحی سایت شرکتی

تا به حال شگفت زده شدید چطور رتبه تجارت خود را با آدرس و رتبه بندی ستاره ای تجارت بعدی به راس گوگل برسانید؟ این از صفه تجارت گوگل می آید.

اگر توجهی به صفحه تجارت گوگل ندارید باید فورا سنجش فعالانه ای از رتبه بندی خود داشته باشید.

از ثبات کلیه اطلاعات تجاری از قبیل (نام، آدرس، تلفن) اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید تصاویر به روز رسانی شده اند.

  1. فهرست بندی تجارت محلی

گوگل می خواهد بداند تجارت شما قانونی و محلی است. در واقع Moz فهرست بندی تجارت محلی پروفایل آنلاینی است که حاوی نام تجاری، آدرس، شماره تلفن و دیگر جزئیات است. هزارات سایت شرکتی و کتاب راهنما در تجارت محلی وجود دارند و برای ایجاد فهرست بندی تجارت رایگان مجاز می باشند.

  1. نظارت موفقیت آمیز در سئو طراحی سایت شرکتی

می توانید دامنه خود را به Moz اضافه کرده و کلمات مهم تجارت خود را دنبال کنید و موفقیت پروسه سئو را بسنجید. بسیاری از تصمیمات تجاری مهم وجود دارند که کلمات کلیدی سایت شرکتی شما را جستجو می کنند و بسیاری از تجار متعهد به انجام آن می شوند.

  1. بازاریابی مداوم

گوگل می خواهد ببیند سایت شرکتی شما مانند ترافیک اش قانونی است. این سنجش محتوا نیازمند اجبار عناوینی است. شما باید بلاگ های فعالانه را در فیس بوک برای هدایت این ترافیک به بلاگ خود تقویت کنید.صفحه اصلی و صفحات داخلی در طراحی سایت شرکتی شما باید به گونه ای باشند که برای خواننده ارزش قائل شده و اطلاعات قابل بینشی را فراهم کنند. سایت شرکتی شما هاب بازاریابی است و اطمینان حاصل کنید محتوای عالی دارید زیرا مشتریان بیشتری را از آن خود می کنید و گوگل این موضوع را دوست دارد.

همانطور که گفتیم  10 مبنای گفته شده در بالا اساس ایجاد سئو در طراحی سایت شرکتی و هر نوع طراحی سایت هستند.

با تماس با شرکت هایوبکس تنها با دو یا سه ساعت و صحبت با کارشناسان حرفه ای طراحی سایت تمامی موارد اساسی در سئو سازی که هنگام طراحی سایت خود به آنها نیاز دارید، به شما گفته خواهد شد.

سفارش طراحی سایت