نمونه های موفق طراحی سایت تخفیف گروهی

نمونه های موفق طراحی سایت تخفیف گروهی

طراحی سایتمهدی واحدیان

Groupon به عنوان دسته ای از نمونه های موفق طراحی سایت تخفیف گروهی، به عنوان یک مدل کسب و کار روزمره شناخته شده است. این نوع از وب سایت ها روزانه توسط افراد بسیاری در سراسر دنیا مورد توجه قرار می گیرد. ایجاد چنین سایت هایی نیاز به مهارت ها و استفاده از الگوهای مشخصی دارد. بدین منظور در این متن به معرفی نمونه های موفق طراحی سایت تخفیف گروهی می پردازیم.

بررسی نمونه های موفق طراحی سایت تخفیف گروهی می تواند کسب و کارها را به مسیر درست در جهت دستیابی به اهداف مشخص هدایت کند. با الهام از الگوی هر یک این وب سایت ها می توانید به پیشرفت قابل توجهی در کسب و کار دست پیدا کنید.

آشنایی با برخی از نمونه های موفق طراحی سایتتخفیف گروهی

Bargainist

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت تخفیف گروهی است که امتیاز بالایی را به خود اختصاص داده است. این وب سایت همواره در حال بروز رسانی است. به همین دلیل همیشه در رتبه بندی بالایی در نتایج موتورهای جستجوگر قرار می گیرد. مبادلات و محصولات زیادی را می توانید در دسته بندی های مشخص پیدا کنید.

 

woot

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت تخفیف گروهی است که چند سال پیش توسط آمازون خریداری شد و طیف وسیعی از معاملات را در آن گسترش داد.در این وب سایت روزانه معاملات حراج فوق العاده ای به نمایش گذاشته می شود و کاربران این فرصت را دارند که در مورد چگونگی انجام معاملات نظرات خود را اعلام کنند. در صورتی که بخواهید در نظرات مربوط به هر معامله شرکت کنید، لزومی به ثبت نام وجود ندارد، تنها می توانید از شناسه آمازون برای ورود به سیستم استفاده کنید.

 

 

 

Dealsews.com

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت تخفیف گروهی جامع است و شامل چندین سایت ادغام شده است. این وب سایت بیشتر بر روی کالاهای الکترونیکی و پوشاک تمرکز دارد و دارای عملکرد جستجوی پیشرفته است. با این خصوصیات برای کاربران این امکان را فراهم می کند تا سریع و به راحتی به آنچه می خواهند دست پیدا کنند. لوازم الکترونیکی شامل رایانه، تلوزیون، بازی های خانگی، سیستم های GPS و بسیاری موارد دیگر است.

 

 

 

offers

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت تخفیف گروهی است که در آن اقلام بسیاری برای خرده فروشی ارائه می شود. این وب سایت به طور روزانه بروزرسانی می شود. کاربران در این فروشگاه آنلاین می توانند کالاها را بر اساس برندهای متفاوت در دسته های جداگانه جستجو کنند. همچنین، پرداخت هزینه های خریدکالاها با استفاده از کد کوپن و تخفیف های فصلی قابل انجام است.

 

 

 

goodzer

با این اپلیکیشن می توانید تماس های محلی برای کسب و کارتان دریافت کنید. تماس های تلفنی برای کسانی که در جستجوی خدمات شما هستند، انجام خواهد شد.

 

 

متن قبل:لباس های مجلسی در سایت مزون لباس

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.