رنگ بندی در طراحی سایت فست فود

توجه به رنگ بندی در طراحی سایت فست فود ، نکته بسیار مهمی است که می بایست مورد توجه صاحبان رستوران های ارائه دهنده غذاهای فست فود و همچنین طراحان سایت های فست فود قرار گیرد. رنگ بندی در هر سایت، می بایست با موضوعیت و محوریت آن سایت، تناسب معنایی داشته باشد و به ویژه در سایت هایی که متعلق به غذاپزی ها می باشند، رنگ بندی می تواند به لحاظ بصری و روانی، در جلب نظر بازدیدکنندگان از این سایت ها بسیار مؤثر واقع شود. در ادامه به بیان نکاتی در خصوص رنگ بندی در طراحی سایت فست فود می پردازیم.

نکاتی در خصوص رنگ بندی در طراحی سایت فست فود

  • استفاده از رنگ های واقعی : استفاده از رنگ های واقعی در خصوص رنگ غذاها، از جمله نکات مهمی است که در خصوص رنگ بندی در طراحی سایت فست فود می بایست مورد نظر طراحان سایت های متعلق به فست فودی ها قرار گیرد. استفاده از رنگ های اغراق شده برای غذاها، می تواند منجر به دریافت نتیجه معکوس شده و در کاهش اشتهای بازدیدکنندگان از سایت های فست فود، نقش ایفا نماید.
  • توجه به ترکیب رنگ به کار رفته غذاها : ترکیب رنگ غذاهای نمایش داده شده در سایت فست فود، می بایست به گونه ای باشد که بازدیدکنندگان از سایت های متعلق به فست فودی ها را نسبت به سفارش غذاهای مورد نظر ترغیب نماید. ترکیب رنگ غذاهای قابل ارائه به مشتریان امری است که در چگونگی رنگ بندی در طراحی سایت فست فود، نقش مهمی ایفا می نماید. صاحبان فست فودی ها و آشپزهای رستوران های ارائه دهنده غذاهای فست فود به مشتریان، می بایست اقدام به تهیه غذاهایی نمایند که علاوه بر طعم خوش، به لحاظ بصری نیز مشتریان را جذب نماید.

دیگر نکات مهم در خصوص رنگ بندی در طراحی سایت فست فود

  • استفاده از کنتراست رنگی در طراحی : کنتراست یا تضاد رنگی، امری است که عموما طراحان با استفاده از آن در طراحی های خود، به لحاظ بصری می توانند توجه بینندگان و بازدیدکنندگان از سایت های فست فود و سایر سایت های ارائه دهنده انواع غذا را به خود جلب نمایند. بنابراین از دیگر مواردی که در رنگ بندی در طراحی سایت فست فود می بایست مدنظر طراحان سایت های فست فود قرار گیرد، اعمال و استفاده از کنتراست رنگی در طراحی و پیاده سازی سایت فست فود می باشد.
  • توجه به رنگ بندی لوگوی فست فود : طراحان لوگوی فست فود در فرایند طراحی لوگو می بایست به نحوه و چگونگی رنگ بندی لوگوی فست فود توجه نموده و سعی نمایند که لوگوی طراحی شده، به گونه ای رنگ بندی شود که در رنگ بندی در طراحی سایت فست فود، به چشم مخاطبین و بازدیدکنندگان از سایت فست فود آمده و در افزایش بازدید از سایت فست فود مؤثر واقع گردد. همچنین لوگوی طراحی شده، در فضای مجازی و واقعی از طریق ابزارهای گوناگونی منتشر خواهد شد و طراحان می بایست آن را به گونه ای رنگ بندی نمایند تا در همه جا زیبا و تأثیرگذار به نظر برسد.

متن قبل: محتوا در طراحی سایت فست فود

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.