باشگاه مشتریان رستوران

ایجاد باشگاه مشتریان رستوران می تواند از مجاری مختلفی چون طراحی سایت، شبکه های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام و دیگر ابزارها پیاده سازی شود. باشگاه مشتریان رستوران می تواند به طرز چشمگیری منجر به افزایش تعداد مشتریان رستوران و به تبع آن افزایش فروش رستوران گردد. صاحبان رستوران و طراحان سایت رستوران، در طراحی سایت رستوران می توانند منویی با عنوان باشگاه مشتریان در نظر گرفته و از این طریق به گسترش دایره مشتریان رستوران مربوطه بپردازند. در ادامه به بیان نکاتی در خصوص چگونگی طراحی باشگاه مشتریان رستوران از طریق طراحی سایت رستوران می پردازیم.

مشخصات باشگاه مشتریان رستوران در طراحی سایت

  • برقراری ارتباط با مشتریان : صاحبان رستوران با بهره گیری از طراحی سایت به منظور تشکیل باشگاه مشتریان رستوران، می توانند با مشتریان خود در ارتباط بوده و از نظرات آنها در خصوص غذاها و خدمات رستوران مطلع گردند. این امر می تواند در اصلاح مواردی که از نقاط ضعف رستوران می باشند و بهبود عملکرد صاحبان رستوران، نقش مهمی ایفا نماید.
  • برگزاری گرد هم آیی مشتریان : از طریق باشگاه مشتریان رستوران می توان به برگزاری گردهمایی مشتریان در رستوران و اطلاع رسانی این گردهمایی از طریق طراحی سایت رستوران مربوطه به مشتریان پرداخت. این گردهمایی ها می توانند به بهانه های مختلفی چون دعوت از یک نویسنده، یک خواننده و یا هر چهره ادبی و هنری دیگری انجام شود. این گردهمایی ها منجر به افزایش تعداد مشتریان رستوران می گردند.
  • تغییر منوی غذایی : یکی دیگر از مواردی که می تواند در رونق کار رستوران ها مؤثر واقع شود، ایجاد تغییر در منوی غذایی رستوران توسط رستوران داران می باشد. این تغییرات که می تواند منجر به جذب مشتریان جدید شود، می بایست از طریق طراحی سایت رستوران و همچنین از طریق باشگاه مشتریان رستوران به اطلاع مشتریان برسد.

دیگر موارد تأثیرگذار بر عملکرد باشگاه مشتریان رستوران

  • طراحی نرم افزارهای باشگاه مشتریان : علاوه بر طراحی سایت، از دیگر مواردی که در موفقیت باشگاه مشتریان رستوران می تواند نقش عمده ای ایفا نماید، طراحی نرم افزارهای باشگاه مشتریان و ارائه آفرهای ویژه ای از طریق این نرم افزارها به مشتریان رستوران می باشد.
  • تبریک تولد به مشتریان : در طراحی سایت رستوران می بایست لینکی برای ثبت نام مشتریان در نظر گرفت. مشتریان از طریق این لینک، اطلاعاتی چون نام، آدرس پست الکترونیکی و تاریخ تولد خود را وارد سایت رستوران می نمایند. صاحبان رستوران می توانند در روز تولد مشتریان، با ارسال پیام تبریک برای آنها و یا حتی ارسال یک پرس غذای رایگان برای آنها، در جهت جذب هر چه بیشتر مشتریان به رستوران خود گام بردارند.
  • امتیازدهی به مشتریان بر اساس دفعات حضور در رستوران : از دیگر مواردی که می توان در طراحی سایت رستوران لحاظ نمود، امتیازدهی به مشتریان در باشگاه مشتریان رستوران بر اساس دفعات حضور در رستوران و یا دفعات سفارش تلفنی غذا از رستوران مربوطه می باشد. سپس  می توان بر اساس امتیاز کسب شده هر مشتری، تسهیلاتی برای آن مشتری در نظر گرفت که همین امر منجر به ایجاد انگیزه بیشتر در مشتریان رستوران نسبت به تهیه غذا از رستوران مربوطه می گردد.

متن قبل: بازاریابی رستوران

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.