اشتباهات رایج در طراحی سایت عطاری

بررسی اشتباهات رایج در طراحی سایت عطاری و توجه به چگونگی اصلاح این اشتباهات، امری است که صاحبان عطاری ها و همچنین طراحان سایت های عطاری را در بهبود و ارتقاء کیفیت سایت عطاری یاری می نماید. به منظور حصول آگاهی نسبت به این اشتباهات، طراحان می بایست دائما سایت طراحی شده خود و همچنین سایر سایت های موجود در زمینه عطاری را بررسی نموده و همچنین بازخورد حاصل از عملکرد این سایت ها را نیز ارزیابی نمایند تا بتوانند نقاط قوت و ضعف موجود در طراحی سایت های عطاری را تشخیص دهند. در ادامه به بیان نکاتی در خصوص اشتباهات رایج در طراحی سایت عطاری می پردازیم.

برخی اشتباهات رایج در طراحی سایت عطاری

  • عدم شفاف سازی محصولات : از جمله موارد مهمی که در طراحی و پیاده سازی سایت عطاری می بایست الزاما رعایت شود، شفاف سازی در خصوص محصولات و خدمات ارائه شده از سوی سایت عطاری به مشتریان می باشد. عدم شفاف سازی محصولات، از جمله اشتباهات رایج در طراحی سایت عطاری می باشد. زیرا می بایست بازدیدکنندگان از سایت عطاری، اطلاعات کافی در خصوص گیاهان دارویی و انواع گونه های آنها، خواص و ویژگی های آنها، مناطق رویش این گیاهان و همچنین نحوه مصرف و چگونگی تهیه این گیاهان کسب نمایند تا در پروسه تهیه و مصرف آنها با مشکل مواجه نشوند.
  • عدم ارائه تنوع در محصولات : گیاهان دارویی، شامل طیف وسیعی از گیاهان با خواص درمانی می باشند، بنابراین عطاری ها نمی بایست تنها به ارائه چند نوع محدود از گیاهان دارویی بسنده نمایند و می بایست سعی در ارائه محصولات متنوع نمایند تا بتوانند مخاطبین بیشتری را جذب نمایند. عدم ارائه تنوع محصولی، از اشتباهات رایج در طراحی سایت عطاری می باشد که می بایست طراحان سایت های عطاری و صاحبان عطاری ها از این امر اجتناب ورزند.

دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت عطاری

  • پافشاری بر روش های سنتی : از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت عطاری، پافشاری نمودن عطاری ها بر ارائه و مصرف گیاهان به روش های سنتی و قدیمی می باشد. امروزه با پیشرفت علم و تمرکز برخی از کارخانه های دارویی بر تولید داروهای گیاهی، عطاری ها می بایست روش های سنتی را با علم نوین تلفیق نمایند تا بتوانند به نتایج مؤثرتری دست پیدا نمایند. پافشاری بر استفاده از روش های قدیمی، تنها موجب در جا زدن و عدم حصول دست یابی به نتایج بهتر می گردد.
  • ارائه محصولات توسط افراد غیرمتخصص : همان طور که تمامی مشاغل می بایست توسط متخصصین و افراد خبره در آن شغل و حرفه پیاده سازی گردند، اداره عطاری ها نیز می بایست توسط افراد متخصص و آگاه در خصوص خواص گیاهان دارویی انجام شود. افراد خبره می توانند به بهترین نحو ممکن مشتریان را در جهت چگونگی درمان بیماری ها با کمک گرفتن از گیاهان دارویی راهنمایی نموده و با تجویز نسخه های کارآمد، راهگشای علاقمندان به استفاده از گیاهان دارویی گردند. ارائه داروهای گیاهی و معرفی محصولات عطاری توسط افراد غیرمتخصص، از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت عطاری می باشد.

متن قبل: اقدامات لازم قبل از طراحی سایت عطاری

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.