اپلیکیشن موبایل آموزشگاه زبان

اپلیکیشن موبایل آموزشگاه زبان می بایست به گونه ای طراحی شود که مانند طراحی سایت آموزشگاه زبان بتواند در امر معرفی و شناساندن آموزشگاه زبان و اطلاع رسانی خدمات ارائه شده از سوی آموزشگاه زبان به زبان آموزان، مؤثر واقع شده و همچنین در امر بازاریابی نیز کمک رسان طراحی سایت آموزشگاه زبان باشد. طراحی اپلیکیشن موبایل آموزشگاه زبان نیز مانند طراحی سایت آموزشگاه زبان می بایست از ویژگی ها و قابلیت هایی برخوردار باشد تا بتواند در امر جذب بازدیدکنندگان از سایت های متعلق به آموزشگاه های زبان مؤثر واقع شود. در ادامه به بیان برخی از قابلیت هایی که در طراحی اپلیکیشن موبایل آموزشگاه زبان می بایست مد نظر طراحان این اپلیکیشن ها قرار گیرد، می پردازیم.

قابلیت های اپلیکیشن موبایل آموزشگاه زبان

  • دیکشنری با تلفظ : از جمله قابلیت هایی که در طراحی اپلیکیشن موبایل آموزشگاه زبان مانند طراحی سایت آموزشگاه زبان می بایست مد نظر طراحان این اپلیکیشن ها قرار گیرد، ارائه دیکشنری با تلفظ در اپلیکیشن طراحی شده می باشد. دیکشنری های ارائه شده از طریق اپلیکیشن موبایل طراحی شده، می بایست به زبان های مختلف باشند تا بتوانند علاقمندان به یادگیری زبان های مختلف را جذب آموزشگاه زبان مربوطه نمایند.
  • ارائه بخش گفتگوی میان اعضا : از دیگر مواردی که در طراحی اپلیکیشن موبایل آموزشگاه زبان می بایست مد نظر طراحان قرار گیرد، در نظر گرفتن بخش گفتگو یا چت میان اعضاء می باشد. همان طور که در طراحی سایت آموزشگاه زبان، در نظر گرفتن بخش گفتگوی میان اعضاء در افزایش بازدید از سایت و جلب هر چه بیشتر نظر کاربران اینترنت به سایت آموزشگاه مورد نظر مؤثر می باشد، در طراحی اپلیکیشن موبایل نیز طراحی و پیاده سازی بخش گفتگو میان اعضاء، می تواند بسیار مؤثر واقع شود.

مواردی در خصوص اپلیکیشن موبایل آموزشگاه زبان

  • ارائه لینک دانلود از طریق طراحی سایت آموزشگاه زبان : اپلیکیشن موبایل با موضوعیت آموزشگاه زبان، پس از طراحی می بایست در اختیار مخاطبین و علاقمندان به زبان آموزی قرار گیرد. از جمله راه هایی که می توان به منظور نشر لینک اپلیکیشن طراحی شده استفاده نمود، انتشار لینک دانلود اپلیکیشن مزبور از طریق طراحی سایت آموزشگاه زبان می باشد.
  • سازگاری با سیستم عامل های مختلف : از موارد مهمی که طراحان اپلیکیشن های موبایل آموزشگاه زبان می بایست در فرایند طراحی اپلیکیشن موبایل آموزشگاه زبان مد نظر خود قرار دهند، این است که اپلیکیشن مورد نظر می بایست در ورژن های مختلف و سازگار با انواع سیستم عامل های موجود مانند سیستم عامل اندروید، سیستم عامل ios، سیستم عامل ویندوز و سایر سیستم عامل های موجود، طراحی شود و همچنین قابلیت نصب بر روی دستگاه های الکترونیکی مختلف را داشته باشد. این امر منجر به جلب طیف وسیع تری از مخاطبین، به استفاده از اپلیکیشن طراحی شده می گردد.

در این مقاله به بررسی اپلیکیشن موبایل آموزشگاه زبان پرداخته و همچنین به بیان و بررسی برخی عوامل که طراحی و پیاده سازی آنها در اپلیکیشن مورد نظر می تواند منجر به افزایش محبوبیت اپلیکیشن مورد نظر در میان مخاطبین گردد، پرداختیم. همچنین بیان نمودیم که طراحی اپلیکیشن موبایل در زمینه زبان آموزی، به اندازه طراحی سایت آموزشگاه زبان مهم بوده و می تواند در ایجاد رونق در کسب و کار صاحبان آموزشگاه های زبان، مؤثر واقع گردد.

متن قبل: مدرسین آموزشگاه زبان

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.