اشتباهات رایج در طراحی سایت صرافی

بررسی و توجه به اشتباهات رایج در طراحی سایت صرافی، از اقدامات مهمی است که صراف ها و طراحان سایت های صرافی می بایست در رأس امور خود قرار دهند. مرور و گام برداشتن در جهت رفع اشتباهات رایج در طراحی سایت صرافی، می تواند منجر به بهبود عملکرد صراف ها و طراحان سایت های صرافی شود. در خصوص اشتباهات رایج در طراحی سایت صرافی نکاتی وجود دارد که در ادامه به بیان و بررسی این نکات می پردازیم.

بررسی اشتباهات رایج در طراحی سایت صرافی

  • به روز نبودن نرخ ارز اعلام شده در سایت : از جمله اشتباهات رایج در طراحی سایت صرافی به روز نبودن سایت صرافی می باشد. به روز بودن مطالب سایت، از مشخصات تمامی سایت ها می باشد. اما سایت صرافی به دلیل موضوع ویژه ای که پوشش می دهد و آن همان تبادل انواع ارز و سکه طلا می باشد، می بایست دائما به روز رسانی شود تا کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت صرافی بتوانند با آگاهی از نوسانات موجود در نرخ ارز و سکه، اقدام به خرید و فروش این موارد نموده و مبادله ای هوشمندانه انجام دهند.
  • عدم پوشش ارزهای مختلف : از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت صرافی عبارت است از عدم پوشش ارزهای مختلف. امروزه با توجه به تنوع موجود در بازار ارز و سکه، افراد با توجه به سلایق مختلف و همچنین شرایط متفاوتی که برای خرید و فروش هر نوع از انواع ارز وجود دارد، می توانند نسبت به تبادل ارز مورد نظر خود اقدام نمایند. بنابراین صرافی ها نیز می بایست طیف وسیعی از انواع ارز را پوشش دهند تا بتوانند مشتریان مختلف خود را راضی نگه دارند.
  • گرافیک نامناسب : به کار بستن و پیاده سازی گرافیک نامناسب در سایت صرافی، از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت صرافی بوده و می بایست از سوی صاحبان سایت های صرافی و طراحان این سایت ها مد نظر قرار گیرد. جلوه های بصری مناسب و گرافیک قوی، می تواند در افزایش بازدید از سایت صرافی نقش بسزایی ایفا نماید.

دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت صرافی

  • عدم توجه به مقوله ارز دیجیتال : از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت صرافی عبارت است از عدم توجه به مقوله ارز دیجیتال. امروزه با توجه به داغ بودن بازار ارز دیجیتال در میان مردم و تمایل به سرمایه گذاری بر این نوع ارز، صرافی ها می بایست در سایت خود به ارائه خدمات مربوط به ارز دیجیتال پرداخته و نمی بایست از این مقوله غفلت ورزند.
  • عدم ارائه لینک صفحات مجازی صرافی : از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت صرافی عبارت است از عدم ارائه لینک صفحات متعلق به صرافی در شبکه های اجتماعی می باشد. زیرا امروزه بیشتر مردم جامعه از گوشی های هوشمند و انواع ابزار الکترونیکی استفاده می نمایند و همچنین بسیاری از مردم دارای صفحاتی در شبکه های اجتماعی می باشند. بنابراین صراف ها می توانند با ارائه لینک صفحات متعلق به صرافی خود در شبکه های اجتماعی از طریق سایت صرافی طراحی شده، نسبت به ترغیب کاربران به صرافی مورد نظر گامی مؤثر بردارند.

 

متن قبل: اپلیکیشن موبایل صرافی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.