بازاریابی در سینما

به منظور بازاریابی در سینما، می بایست در طراحی سایت سینمایی سیاست هایی خاص و استراتژی هایی فنی از سوی طراحان سایت های سینمایی پیاده سازی شود تا منجر به جذب هر چه بیشتر مخاطبین و کاربران اینترنت به سایت مربوطه گردد. بازاریابی در سینما امری است که به ویژه در مورد فیلم هایی با کارگردانان نه چندان مشهور و یا بازیگرانی که لزوما جزء ستارگان سینما محسوب نمی گردند، امری الزامی است که در جهت فروش هر چه بیشتر فیلم های سینمایی نقشی عمده ایفا می نماید. به منظور بازاریابی در خصوص فیلم های سینمایی، سینماگران می توانند از ابزارها و مجاری متعددی استفاده نمایند که یکی از مهم ترین این ابزارها، طراحی سایت سینمایی می باشد. در ادامه به بیان برخی نکات که به منظور بازاریابی در سینما در طراحی سایت سینمایی می بایست از سوی طراحان سایت های سینمایی مورد توجه قرار گیرد، می پردازیم.

چگونگی طراحی سایت سینمایی به منظور بازاریابی در سینما

  • اکران فیلم در سالن های باکیفیت : یکی از مواردی که می تواند سینماگران و صاحبان سالن های سینمایی را در امر بازاریابی در سینما یاری نماید، هماهنگی به منظور اکران فیلم در سالن های باکیفیت از نظر کیفیت پخش، کیفیت صدا، تهویه مطبوع و سایر عوامل مؤثر بر کیفیت سالن های سینمایی می باشد. همچنین می بایست در طراحی سایت سینمایی، تصاویری از بخش های مختلف سالن های سینما ارائه شود به نحوی که این تصاویر، مؤید کیفیت سالن های مربوطه باشند.
  • نمایش فیلم در زمان های پربازدید : اکران فیلم در زمان های پربازدید مانند دهه فجر که در این ایام جشنواره فیلم فجر که از مهم ترین اتفاقات در سینمای کشورمان محسوب می شود برگزار می گردد، و یا اکران فیلم های سینمایی در ایام عید نوروز، از دیگر عوامل مؤثر بر بازاریابی در سینما می باشد. همچنین می بایست از طریق طراحی سایت سینمایی، این زمان بندی به اطلاع کاربران اینترنت و مخاطبین فیلم های سینمایی برسد.
  • حضور بازیگران فیلم در گیشه فروش بلیت : از دیگر اقداماتی که به تازگی از سوی تعدادی از سوپراستارهای سینمای کشورمان به منظور بازاریابی در سینما شاهد آن بودیم، حضور بازیگران نقش اول فیلم های سینمایی در گیشه فروش بلیت سینماها به منظور ترغیب مشتریان به حضور در سینما و تماشای فیلم سینمایی مربوطه می باشد. این اقدام به همراه تصاویر مربوطه، می بایست از طریق طراحی سایت سینمایی به اطلاع کاربران اینترنت برسد.
  • حضور عوامل فیلم در اکران های مردمی : اکران های مردمی، زمان مناسبی برای همراهی با مردم می باشد. عوامل فیلم های سینمایی می توانند از این فرصت بهره جسته و به منظور موفقیت در امر بازاریابی در سینما به تماشای فیلم خود در کنار مردم بنشینند. همچنین عوامل فیلم های سینمایی می توانند از طریق طراحی سایت سینمایی، زمان های حضورشان در اکران های مردمی را به اطلاع مردم برسانند تا از این طریق بتوانند تماشاگران بیشتری را به حضور در سینما و تماشای فیلم ترغیب نمایند.

در این مقاله به بررسی چگونگی طراحی سایت سینمایی به منظور حصول موفقیت در امر بازاریابی در سینما پرداختیم و عوامل متعددی را در این امر دخیل دانستیم. امید است که این مطالب مورد توجه شما همراهان گرامی واقع شود.

متن قبل: طراحی اپلیکیشن موبایل سینمایی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.