اشتباهات رایج در طراحی سایت آشپزی

بررسی اشتباهات رایج در طراحی سایت آشپزی و سعی در برطرف نمودن این اشتباهات از سوی طراحان سایت های آشپزی، منجر به بهبود عملکرد صاحبان سایت های آشپزی و خدمات ارائه شده از سوی سایت های آشپزی به بازدیدکنندگان از این سایت ها و کاربران اینترنت می گردد. اشتباهات رایج در طراحی سایت آشپزی شامل موارد متعددی می شود که در ادامه به بیان و بررسی برخی از این موارد می پردازیم.

برخی اشتباهات رایج در طراحی سایت آشپزی

  • عدم معرفی کامل غذاها : سایت متعلق به هر حرفه و کسب و کاری در حقیقت به منزله ویترین آن کسب و کار بوده و از طریق سایت، می توان خدمات ارائه شده از سوی مشاغل مختلف به مردم و کاربران اینترنت معرفی گردد. بسیاری از صاحبان آشپزخانه ها و طراحان سایت های متعلق به غذاپزی ها و آشپزخانه ها، غذاهای آشپزخانه را به روشنی در سایت مربوط به آشپزخانه معرفی نمی کنند، به همین خاطر نمی توانند آشپزخانه خود و خدمات ارائه شده از سوی سایت آشپزخانه به مشتریان و کاربران اینترنت معرفی نمایند.
  • عدم تمرکز بر جلوه های بصری سایت آشپزی : عدم تمرکز بر جلوه های بصری در سایت آشپزی، از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت آشپزی می باشد. زیرا پیاده سازی جلوه های بصری و تنوع در رنگ و نحوه چیدمان تصاویر سایت، منجر به جلب نظر بازدیدکنندگان از سایت آشپزی می گردد.
  • عدم پیگیری درخواست مشتریان : در سایت های آشپزخانه ها و رستوران ها، خواست و سلیقه مشتری و توجه به آن می بایست در رأس امور قرار گرفته و همیشه مشتری در اولویت باشد. از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت آشپزی، عدم پیگیری درخواست و سفارش غذای مشتریان در سایت آشپزخانه می باشد. بدین ترتیب مشتریان تصور می نمایند که صاحبان سایت های آشپزی مربوطه به آنها بی توجه می باشند و بنابراین دیگر به سایت مزبور به منظور تهیه غذا مراجعه نخواهند نمود.

دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت آشپزی

  • انتشار تصاویر مواد غذایی به صورت خام : از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت آشپزی که صاحبان آشپزخانه ها و نیز طراحان سایت های متعلق به آشپزخانه ها مرتکب می شوند، انتشار تصاویر مواد غذایی به صورت خام در سایت آشپزخانه می باشد. برخی موارد غذایی به صورت خام ممکن است برای مردم چندان اشتها آور نبوده و منجر به کور شدن اشتهای مردم شود. به عنوان مثال همه مردم ذائقه خوردن میگو را نداشته و بنابراین انتشار تصویر میگوی خام در سایت آشپزخانه، یکی از اشتباهات رایج در طراحی سایت آشپزی می باشد و می بایست طراحان از این امر اجتناب ورزند.
  • انتشار تصاویر بی کیفیت از غذاها : عکس غذاها می بایست به گونه ای در سایت آشپزخانه ها به نمایش گذاشته شود که اشتهای کاربران و بازدیدکنندگان از سایت آشپزی را تحریک نموده و آنها را تبدیل به مشتریان بالقوه سایت آشپزخانه نماید. بنابراین انتشار تصاویر بی کیفیت از غذاها، از اشتباهات رایج در طراحی سایت آشپزی بوده و منجر به نتیجه معکوس می گردد.
  • عدم تمرکز بر دسرها : دسرها از فاکتورها مهم در میز غذایی می باشند که صرف آنها پس از غذا به هضم بهتر غذا کمک می نماید. عدم تمرکز بر ارائه انواع دسر به مشتریان، از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت آشپزی بوده که می بایست مد نظر صاحبان رستوران ها و طراحان سایت های رستوران ها قرار گیرد.

متن قبل: اقدامات لازم قبل از طراحی سایت آشپزی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.