رنگ بندی در طراحی سایت کافی شاپ

توجه به رنگ بندی در طراحی سایت کافی شاپ، مانند سایر سایت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. رنگ بندی در طراحی سایت کافی شاپ می تواند به لحاظ روانی بر روی مشتریان اثر گذار باشد به گونه ای که استفاده از رنگ های گرمی مانند رنگ قهوه ای در رنگ بندی در طراحی سایت کافی شاپ در ترغیب مشتریان به مراجعه به کافی شاپ به منظور مصرف محصولات داغ مانند انواع چای و به ویژه محصولاتی که از قهوه در تهیه آنها استفاده شده است، نقش بسزایی ایفا می نماید. همچنین استفاده از رنگ هایی که اصطلاحا رنگ سرد قلمداد می گردند، در رنگ بندی در طراحی سایت کافی شاپ موجب ترغیب کاربران اینترنت و مشتریان به حضور در کافی شاپ مربوطه و مصرف بستنی ها و دیگر محصولات خنک در آن کافی شاپ می گردد. در ادامه به بیان نکاتی در خصوص رنگ بندی در طراحی سایت کافی شاپ می پردازیم.

نکاتی در خصوص رنگ بندی در طراحی سایت کافی شاپ

  • استفاده از گرافیک قوی در هنگام طراحی : از جمله مواردی که در فرایند رنگ بندی در طراحی سایت کافی شاپ می بایست مورد توجه طراحان سایت های کافی شاپ قرار گیرد، استفاده از عکس های با کیفیت و گرافیک قوی است به گونه ای که بتواند به خوبی رنگ های به کار رفته در طراحی را به نمایش گذاشته و مفاهیم رنگ های به کار رفته در رنگ بندی در طراحی سایت کافی شاپ را به ذهن کاربران اینترنت و بازدیدکنندگان از سایت کافی شاپ، منتقل نمایند.
  • استفاده از رنگ ها به منظورهای مناسب : اساسا در رنگ بندی در طراحی سایت کافی شاپ می بایست طراحان به گونه ای عمل نمایند که رنگ ها در جای درست و مناسبی استفاده گردند. به عنوان مثال، رنگ های گرم برای محصولاتی که می بایست به صورت داغ مصرف شده و اساسا نیز ماهیتی گرم دارند، و رنگ های سرد برای محصولاتی که طبع خنکی داشته و به صورت سرد مصرف می گردند، می بایست استفاده شوند. همچنین برای دمنوش های گیاهی می بایست از رنگ هایی استفاده نمود که ماهیت گیاهی بودن این دمنوش ها، به ذهن بازدیدکنندگان از سایت متبادر گردد.
  • استفاده از تضاد رنگ یا کنتراست رنگی : از دیگر مواردی که در رنگ بندی در طراحی سایت کافی شاپ می بایست مورد توجه طراحان سایت قرار گیرد، استفاده از کنتراست رنگی به شکلی مناشب و خلاقانه می باشد، زیرا کنتراست رنگی، به لحاظ بصری بر جلب نظر و توجه بیننده بسیار تأثیرگذار می باشد.

متن قبل: بلاگ در طراحی سایت کافی شاپ

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.