نمونه های موفق طراحی سایت کافی شاپ

برای آنکه حضور آنلاین فروشگاه قهوه شما به عنوان یکی از نمونه های موفق طراحی سایت کافی شاپ مطرح شود، باید از مشخصات مناسبی در عناصر وب سایت خود استفاده کنید. طرح های ساده با تایپوگرافی قابل توجه و تصاویر حرفه ای بخشی از مشخصات نمونه های موفق طراحی سایت کافی شاپ به حساب می آید. در این متن نگاهی دقیق تر به وب سایت های قهوه و بررسی ویژگی های برجسته آنها خواهیم داشت.

بررسی نمونه های موفق طراحی سایت کافی شاپ

gorillacoffee

یکی از نمونه های موفق طراحی سایت کافی شاپ محسوب می شود که در آن از پالت رنگ تیره و تصاویر بزرگ و المان های محیط شهری استفاده شده است. این وب سایت به کاربران یادآوری می کند که نوشیدن قهوه در کنار زندگی پرمشغله افراد جامعه می تواند تجربه ای لذت بخش باشد.

ipsento

این وب سایت یکی دیگر از نمونه های موفق طراحی سایت کافی شاپ است که در آن به جای استفاده از الگوهای متداول از عکاسی حرفه ای استفاده شده است.  در این وب سایت، منوی اصلی گزینه های خرید آنلاین قهوه، انواع دسته بندی های قهوه و سرمایه گذاری را به مشتریان ارائه می کند. همچنین، فعالیت های حرفه ای این مجموعه چیزی بیش از کافی شاپ محسوب می شود و تمام مراحل کاشت دانه، فرآیند آماده سازی و سرو قهوه در آن انجام می شود.

coffeeclub

با تصاویری جذاب از محیط این فروشگاه در اسلایدر و دارا بودن ویژگی های متمایزی از جمله نمایش منوی تصویری، باشگاه مشتریان با تخفیف های فوق العاده و نمایش نمایندگی ها و شعبه ها در نقشه به مشتریان خدمات ارائه می کنند. با این خصوصیات توانسته اند به عنوان یکی از نمونه های موفق طراحی سایت کافی شاپ نزد کاربران شناخته شوند.

ambestcoffee

یکی از بهترین نمونه های موفق طراحی سایت کافی شاپ و قهوه سازی محسوب می شود که از طرحی متمایز برای صفحه اصلی استفاده می کند. تصویر پیش زمینه بزرگ و تیره رنگ است که ترکیب پالت رنگ زیبایی را به وجود آورده است. همچنین، متن کوتاهی را در مرکز صفحه به نمایش گذاشته است که به ایجاد تمرکز مخاطب در وب سایت کمک می کند.

متن قبل: طراحی سایت و اپلیکیشن موبایلی کافی شاپ 2

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.