ویژگی ها و امکانات برتر طراحی سایت طب سنتی

با وجود تمامی موارد ذکر شده از قابلیت ها و ویژگی های طراحی سایت کسب و کار آنلاین، شرکت Hiwebex تصمیم دارد امکانات برتر طراحی سایت طب سنتی را در قالب این مقاله به خوانندگان سایت عرضه کند. برخی از این ویژگی ها و امکانات برتر طراحی سایت طب سنتی که بسته به نوع کاربری سایت می تواند متفاوت باشد در ادامه ذکر شده است.

امکانات برتر طراحی سایت طب سنتی

  • بهینه سازی متفاوت: در مقوله بهینه سازی طراحی سایت، موارد بسیاری وجود دارد. با این حال برخی از نوین ترین روش های بهینه سازی یک کسب و کار در حوزه طب سنتی هم در نوع تجاری و هم علمی-پژوهشی به صورت زیر می باشد:
  • ایجاد هیت مپ: از نوین ترین روش های بهینه سازی طراحی سایت، میتوان به هیت مپ اشاره کرد. هیت مپ امکانی می باشد که به واسطه آن میتوان قسمت هایی از سایت که بیشتر مورد توجه کاربر می باشد را شناسایی کرد. الگوریتم این امکان بر اساس جهت چشم کاربر بر روی هر قسمت از سایت ارزیابی شده و در طی آن بهینه سازی میشود.
  • ریسپانسیو: ریسپانسیو بودن در طراحی سایت در اغلب سایت ها به صورت کامل و بهینه صورت نمیگیرد. با این حال در شرکت Hiwebex ریسپانسیو بودن یک سایت به گونه ای شگفت انگیز و بسیار بهینه انجام میشود.
  • نتایج مثبت آنالیزورها: امروزه سایت هایی مانند GTmetrix، Sitecheckup.ir وظیفه بررسی و آنالیز سایت ها را به صورت جامع دارند. طبیعتا یک سایت کسب و کار در حوزه طب سنتی چه به صورت علمی-پژوهشی و یا چه به صورت تجاری حاوی تصاویر و عناصر کاهنده سرعت سایت فراوانی می باشند. بهینه سازی بر اساس این سایت ها و کسب امتیاز بیشتر توسط آنها به توسعه اینگونه سایت ها کمک شایانی خواهد کرد.
  • امکان تور مجازی: امکان تور مجازی در طراحی سایت از امکانات بسیار نوینی می باشد که کمتر در سایت ها دیده می شود. تور مجازی به گونه ای عمل میکند که یک کاربر بتواند تجربه حضور را در مکان مورد نظر به صورت مجازی داشته باشد. این امکان میتواند بیشتر در سایت های علمی-پژوهشی به هدف نشان دادن بهتر محل فیزیکی آن به کاربر میتواند به کار برود. با استفاده از این امکان، یک کاربر بدون حضور فیزیکی در محل میتواند به خوبی دید جامعی از آن مکان کسب کند.
  • چت آنلاین: همیشه ایجاد ارتباط توسط کاربران یک سایت با صاحب یا گروه مرتبط سایت امری دشوار توسط کاربر تلقی میشود. با وجود امکان چت آنلاین در طراحی سایت، یک کاربر میتواند سوال های احتمالی خود را درباره یک محصول خاص از متخصص مربوطه پرسیده و هرچه سریعتر به جواب برسد و در نتیجه خرید مطمئن تری داشته باشد. همچنین این امکان میتواند با هدف کسب اطلاعات بیشتر از دوره های آموزشی در سایت های کسب و کار آنلاین در حوزه طب سنتی از نوع علمی-پژوهشی راه اندازی شود. مزیت های این امکان به موارد گفته شده خلاصه نمیشود. همچنین از این امکان میتوان برای ویزیت یا تعیین وقت بیماران برای ملاقات با پزشک مربوط نیز استفاده کرد.
  • اپلیکیشن موبایلی: امروزه با توجه به رشد و فراگیر شدن چشمگیر گوشی های تلفن همراه هوشمند و همچنین تاثیر آنها بر روی زندگی افراد، وجود یک اپلیکیشن موبایلی تاثیر بسیار شایانی در رشد هرگونه کسب و کار دارد. در حوزه طب سنتی میتوان با طراحی یک اپلیکیشن بسیار به رشد و توسعه کسب و کار کمک کرد. این اپلیکیشن میتواند در نوع تجاری به عنوان یک فروشگاه به همراه یک دانشنامه باشد و همچنین در نوع علمی-پژوهشی این گونه سایت ها میتواند هم نقش یک دانشنامه و هم نقش یک بستر برای ارتباط ساده تر و سریعتر یک کاربر با نهاد مربوطه باشد. به طور مثال ایجاد وقت ملاقات، دسته بندی صحیح و جامع امکانات آموزشی به کاربر، ایجاد پنل کاربری دانشجویان به منظور دسترسی سریعتر به اطلاعات و روند آموزشی مورد نیاز و بسیاری موارد دیگر از فواید وجود یک اپلیکیشن موبایلی برای اینگونه سایت ها می باشد.

    سخن پایانی

و در نهایت اینکه در زمینه طراحی سایت در هر زمینه ای میتوان امکانات بسیاری را مد نظر گرفت و آن سایت را از دیگر سایت ها متمایز کرد. توجه به سایت های مطرح و معتبر در سراسر دنیا و طراحی سایت توسط طراحان برتر و افراد متخصص در این زمینه میتواند این مهم را مرتفع کند. و در نهایت ویژگی ها و امکانات برتر طراحی سایت طب سنتی ، موضوع بسیار است اما در این مقاله بطور خلاصه راجع به این مقوله صحبت شد.

متن قبل : بررسی نمونه های موفق طراحی سایت طب سنتی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.