امروزه استفاده از CDN در طراحی سایت بسیار محبوب شده است. CDN در طراحی سایت یکی از ابزارهای بسیار محبوب برای وبمسترها می باشد. در این مقاله قصد داریم بیشتر با مفهوم CDN در طراحی سایت آشنا شویم.
CDN در طراحی سایت نقش بسیار مهمی در سرعت بخشیدن به سایت شما دارند. CDN به معنای شبکه ی توزیع محتوا است که با آن می توان سرعت بارگزاری سایت را به صورت چشمگیری بالا برد و همچنین این امکان نیاز به صرف هزینه زیاد و صرف زمان زیاد ندارد. همانطور که می دانید برای بارگزاری یک سایت، مرورگر باید درخواست تک تک فایل های مربوط به آن صفحه وب را به سرور ارسال کند و سرور هم در پاسخ مرورگر، فایل های مورد نیاز را برای آن می فرستد. بنابراین زمانی برای درخواست مرورگر و پاسخ سرور در نظر بگیرید و زمانی رو برای دانلود شدن اون فایل در کامپیوتر بازدیدکننده که این مورد به سرعت انتقال داده بین دو سیستم می باشد.
علاوه بر این که پهنای باند سرور و پهنای باند کاربر در سرعت بخشیدن به ارتباط گفته شده بین سرور و کاربر تاثیر بسیاری دارد، فاصله نیز از جمله موارد تاثیر گذار در افزایش سرعت سایت می باشد. اگر یک سایت یک سرور داشته باشد و اون هم مثلا در کشور کانادا واقع شده باشد، تمامی بازدیدکنندههای آن سایت باید با سروری در کانادا ارتباط برقرار کنند و این درمورد هر بازدیدکننده از هر مکانی صدق می کند. واضح هست که سرعت برای اشخاصی که به سرور دورتر هستند، کندتر خواهد بود. CDN در طراحی سایت نقش کاهش اینگونه فاصله را دارد. درواقع CDN در طراحی سایت نقش هدایت افراد را به سرور مربوط را دارد. این یعنی اگر کسی از اسپانیا وصل می شود، با وجود CDN در طراحی سایت مستقیم به خود سرور اسپانیا اتصال پیدا خواهد.
متن بعد: مزایای استفاده از CDN در طراحی سایت
همانطور که گفته شد انتخاب یک تیتر تبلیغاتی مناسب در طراحی سایت بسیار مهم است. چرا که با این روش محبوبیت یک تبلیغ ایجاد میشود. در این مقاله نیز مانند مقاله قبلی به توضیح مختصری از چگونگی انتخاب تیتر تبلیغاتی مناسب در طراحی سایت به نقل از کتاب “اعتراف های یک تبلیغاتچی” نوشته “دیوید اگیلوی” و به ترجمه “رویا گذشتی” می پردازیم.
امروزه تبلیغات نقش اصلی را در موفقیت و دیده شدن یک سایت دارند و انتخاب تیتر تبلیغاتی مناسب در طراحی سایت جزو موارد چالش برانگیز برای طراحان می باشد. انتخاب یک تیتر تبلیغاتی مناسب در طراحی سایت میتواند با رعایت نکاتی بسیار بهتر جذب مخاطب کند. در این مقاله قصد داریم به صورت خلاصه در مورد چگونگی انتخاب یک تیتر تبلیغاتی مناسب در طراحی سایت توضیح دهیم.
نکات ارائه شده در انتخاب تیتر آگهی تبلیغاتی برگرفته از کتاب “اعتراف های یک تبلیغاتچی” نوشته “دیوید اگیلوی” و به ترجمه “رویا گذشتی” می باشد. اگیلوی را بعنوان نیروی خلاق تبلیغات مدرن می شناسند. طبق این کتاب نکات انتخاب یک تیتر تبلیغاتی مناسب در طراحی سایت به چند مورد خلاصه میشود:
ادامه دارد….
متن قبل : انتخاب عنوان مناسب محتوا در طراحی سایت
همانطور که محتوا از اهمیت زیادی در سایت برخوردار است، انتخاب عنوان مناسب محتوا در طراحی سایت نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. معمولا انتخاب عنوان مناسب محتوا در طراحی سایت باعث ایجاد مشکل میشود. در این مقاله قصد داریم تا به صورت خلاصه درباره ی چگونگی انتخاب عنوان مناسب محتوا در طراحی سایت توضیح دهیم.
انتخاب یک عنوان مناسب محتوا در طراحی سایت بیشتر به شوق و علاقه ی نویسنده به نوشتن بر میگردد. معمولا اینکه یک عنوان باید به شکلی باشد که فقط در راستای محتوا باشد باور غلطی می باشد. همچنین این باور که برای انتخاب عنوان مناسب محتوا در طراحی سایت از کلمات بی ربط هم استفاده شود یک باور غلط دیگر می باشد. برای گرفتن بهترین نتیجه همیشه عنوان باید به شکلی باشد که جزییات و کلیات یک نوشته را در بر بگیرد. این یعنی به طور مثال اگر شما میخواهید مطلبی بنویسید که در آن قصد توضیح دادن CMS های وردپرس، جوملا و دروپال را دارید، انتخاب عنوان “CMS های وردپرس و دروپال و جوملا” عنوان غلطی می باشد. به جای آن میتوانید مثلا از این عنوان استفاده کنید “محبوبترین CMS ها در سال 2017” .
همچنین یکی دیگر از نکات مربوط به انتخاب یک عنوان مناسب محتوا در طراحی سایت تم کلی آن می باشد. این تم بستگی به لحن و نوع نگارش شما در سایت می باشد. عموما استفاده از عنوانی که سوالی باشد بهتر است. مثلا ” بهترین CMSها در سال 2017 کدامند؟” . این نوع سوالی بودن با توجه به لحن نگارش شما می تواند متفاوت باشد.
دقت داشته باشید که برای انتخاب عنوان مناسب محتوا در طراحی سایت همیشه سعی کنید بعد از خواندن چند منبع متفاوت، یک عنوان در ذهن داشته و شروع به نوشتن کنید. بعد از اتمام نوشته عنوان مناسب قطعی را برای آن انتخاب کنید. مطمئن باشید که تا پایان نوشته نظر شما برای عنوان نوشته تان تغییر خواهد کرد. بدین صورت شما بهترین عنوان را برای مطلب خود برگزیده اید.
متن بعد: انتخاب تیتر تبلیغاتی مناسب در طراحی سایت1
ممکن است برای ایجاد و طراحی سایت تجاری حرفه ای نیاز به مشاور حرفه ای داشته باشید. در اینجا توصیه های کاربردی برای طراحی سایت تجاری حرفه ای به شما ارائه می دهیم که با خیالی آسوده برای کسب و کاری موفق سرمایه گذاری کنید.
متن بزرگ، جسورانه و نشانه گذاری شده مشتری شما را جذب خواهد کرد. به یاد داشته باشید که خواندن متن در یک وب سایت می تواند چشم ها را درگیر کند، بنابراین از فونت هایی که خواندن آنها دشوار است، اجتناب کنید و متن را راست چین کنید (به جای چپ یا مرکز).
سعی کنید متن کوتاه و شیرین داشته باشید و از پاراگراف های طولانی اجتناب کنید.
وجود لوگوی شرکت و تصاویر کالا خوب و ضروری است، اما سعی کنید طرح های گرافیکی دیگر را در طراحی سایت تجاری حرفه ای به حداقل برسانید. در بسیاری از موارد، چنین طرح هایی بازدیدکنندگان را از محصولات شما منحرف می کنند. بدتر اینکه، ممکن است سایت شما غیر حرفه ای به نظر برسد.
ایجاد تعداد صفحات زیاد برای مشتریان با مسیرهای پر پیچ و خم برای رسیدن به آیتم مورد نظر آنها نمی تواند آنها را به خرید تشویق کند و احتمالا از خرید به طور کلی منصرف خواهند شد. کالاهای خود را به دقت طبقه بندی کنید و زمان اجرای یک عملکرد جستجوی سایت را در طراحی سایت تجاری حرفه ای به حداقل برسانید.
مرور محتوای سایت خود را برای کاربران آسان کنید. لینک ها برای رفتن به صفحه بعدی یا برگشت به صفحه قبلی باید در همه صفحات سایت شما باشند و باید به راحتی شناسایی شوند. لیست کالاها باید برای همه دسته ها مشابه باشد.