طراحی سایت شرکتی وامکان مقایسه محصولات

شواهد حاکی از این است که امکان مقایسه محصولات در طراحی سایت شرکتی اهمیت زیادی در جذب مشتری دارد. استفاده کاربران از سایت به طور موثری ساده تر خواهد شد. دیگر نیازی به ورود و خروج به صفحات مختلف سایت برای مقایسه ویژگی های هر محصول و سنجش معایب و مزایای آنها وجود ندارد. امکان مقایسه برای تمامی میان محصول خود را ایجاد کنید تا حس خوشایندی از خرید آنلاین تجربه کنند، با ایجاد کلوپ هواداران برای آنها امتیاز ویژه قائل شوید.

کاربران با جداول  مقایسه ای که خود آنها را تعیین می کنند تصمیم های بهتری می گیرند و از سردرگمی در می آیند. همچنین نمودارهای فصلی فروش هر محصول در خرده فروشی به خریداران دید مناسبی نسبت به خرید آنلاین ارائه می دهد.

اولین قدم برای ایجاد امکان مقایسه محصولات اینست که اطلاعات متناسب برای تمامی محصولات قابل مقایسه یا خدمات در طراحی سایت شرکتی لحاظ شود. اطلاعات باید در یک صفحه به صورت کلی مطرح شود و جزئیات در صفحات دیگری قابل نمایش خواهد بود. جدول مقایسه ای با ردیفها و ستونهای متفاوت به بررسی ویژگی های محصول اختصاص داده می شود. در اینصورت مقایسه محصولات به سادگی و به سرعت برای ویژگی های متفاوت نمایان خواهد شد.

چه زمانی جدول مقایسه محصولات و  کالاها مورد نیاز است؟

در طراحی سایت شرکتی محصولات با ویژگی های متمایز قابلیت مقایسه دارند. ویژگی های منحصر به فرد، بسته های قیمتی، درصدهای تخفیف ویژه، هزینه ارسال در جدول می تواند آورده شود. چنین ویژگی ای برای مقایسه محصولات در یک شرکت یا محصولات شرکت با محصولات رقیب قابل استفاده است.

برای اینکه جداول مقایسه محصولات را به صورت کارایی در طراحی سایت شرکتی مورد استفاده قرار داد باید بدانیم مشتریان با چه فاکتورهایی تصمیم به خرید کالا را انجام می دهند.

گزینه های موجود برای انتخاب مشتریان باید در یک جدول به نمایش در آید. به عنوان مثال، برای خرید اتومبیل فیلترهای متفاوتی براساس میزان مصرف سوخت، میزان قیمت اتومبیل، رده بندی نوع خودرو، قدرت موتور و دیگر خصوصیات خودرو قابل مقایسه است.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex

اطلاع رسانی در طراحی سایت

در دنیای امروز باید در طراحی سایت برای کسب و کار خود اطلاع رسانی را به نحوی شفاف و رسا بیان کنید تا بتوانید هویت مشخصی در دنیای مجازی داشته باشید. در بازاریابی دیجیتال ( دیجیتال مارکتینگ) کسب و کار باید با راهیابی در شبکه های مجازی برای افزایش در میزان سود بلندمدت برنامه ریزی کند.

وب سایت دامنه ای از چند صفحه را با محتوای مشخص شامل می شود. اهمیت ساختار و طراحی سایت به گونه ای است که برخی از شرکت ها و موسسات تنها با فعالیت در کسب و کار دیجیتال سود سرشاری را از آن خود می کنند.

اطلاع رسانی به روز در وب سایت

در صورتی که مایلید مشتریان و کاربران سایت از کالاها و خدمات شما باخبر شوند، باید از ابزارهایی برای نمایش صفحه هایی برای اطلاع رسانی در طراحی سایت استفاده کنید. باید حتما به روزرسانی در لحظه و پیشنهاد های ویژه به خریداران را ارائه کنید. اطلاع رسانی و دسترسی آسان به اطلاعات برای مشتریان، میزان فروش را به میزان زیادی افزایش می دهد.

  • اطلاعات سودمندی در اختیار کاربران قرار دهید: بخش پرسش و پاسخ متداول می تواند مشکلات بسیاری از کاربران را برطرف کند.
  • دقت کنید ترتیب منطقی در ارائه محتوای سایت به کار رفته باشد.
  • از منابع و ماخذ معتبر در سایت استفاده کنید تا کاربران برای توضیحات بیشتر به آنها رجوع کنند.
  • به روزرسانی را در اولیت قرار دهید. با اینکار اطلاع رسانی به بهترین صورت انجام خواهد شد.
  • لینک های مرتبط با سایت های معتبر دیگر قرار دهید.
  • از آرشیو اخبار و اطلاعات استفاده کنید.
  • از طراحی سایت حرفه ای در در وب سایت استفاده کنید.
  • از آگهی ها به طور هوشمندانه برای اطلاع رسانی استفاده کنید.
  • از اندازه مناسبی برای قلم استفاده کنید تا متن خوانا باشد.
  • اعتبار و اعتماد را میان کاربران وب سایت افزایش دهید. در این صورت میزان بازدیدها از سایت به طور چشمگیری افزایش می یابد.
  • از بازدیدکنندگان در سایت بازخورد بگیرید.
  • بخشی برای پشتیبانی از مشتریان در وب سایت در نظر بگیرید.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex

کاربرد الگوهای طراحی در طراحی سایت حرفه ای

امروزه الگوهای طراحی متفاوتی برای طراحی سایت حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. چرا از الگوها استفاده می شود؟ طراحی وب سایت به شدت تحت تاثیر ساختار اطلاعاتی، کدینگ و کاربری آسان است که با استفاده از الگوهای طراحی سایت امکان پذیر می شود.
استفاده از الگوهای طراحی برای طراحی سایت زمانی مشخصا اهمیت می یابد که کدینگ اثر مهمی در ساختار کلی وب سایت داشته باشد. به طور مثال در وب سایتی با محتوای طراحی برای نمایش گوشی های موبایل، الگوی مشخصی برای نمایش تمامی کالاها نمی توان تعیین کرد.

الگوهای طراحی سایت حرفه ای چه زمانی موثرند؟

الگوهای طراحی در مورد سایت های مختلف به صورت روزانه مورد استفاده قرار گرفته اند و تنها الگوهایی که کارایی لازم را داشتند امروزه در دسترس هستند. با این حال، باید توجه داشت که نتایج خروجی در انتها باید براساس نیاز متقاضی باشد. نوآوری در ارائه طراحی متناسب با سایت شرکتی باید در استفاده از الگوها مورد توجه قرار گیرد.
در استفاده از الگوهای طراحی سایت حرفه ای باید توجه شود چه مخاطبانی با وب سایت در ارتباط هستند و کاربران چه نیازهایی دارند. ویژگی های جامعه مخاطبین از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا الگوها استفاده از وب سایت را تا حدودی آشنا و قابل پیش بینی می سازد. مسیر دسترسی به اطلاعات مورد نیاز برای کاربران کم تجربه آسان می شود و احتمال بازدید کاربران به میزان زیادی افزایش می یابد.
با این حال، الگوها به دلیل ساختار تکراری شان در برخی موارد نمی توانند عملکردی موثری ایفا کنند. ساختارهای وب سایت در دنیای مجازی هر روز با تغییرات زیادی روبرو می شود و در صورتی که قابلیت تطبیق با این تغییر نیاز کاربران وجود داشته باشد، به مرور زمان باید بهسازی در طراحی سایت صورت گیرد.
در کوتاه مدت الگوهای طراحی سایت حرفه ای راه حل مناسبی برای مشکلات معمول محسوب می شود. در مجموع پیشنهاد می شود نوآوری و ابتکار در ارائه محتوای مناسب با طراحی متناسب برای نمایش باید در اولویت قرار گیرد.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex

استراتژی های کسب و کار در طراحی سایت

کاربرد استراتژی های کسب و کار در طراحی سایت می تواند هزینه بر بوده و زمانبر باشد. بسیاری از کسب و کارها تنها به حضور آنلاین در وب سایت ها کفایت نمی کنند و انتظارات بیشتری از طراحی سایت دارند. استراتژی کسب و کار در نحوه سازماندهی وب سایت تاثیر ویژه ای دارد. اهداف هر کسب و کار باید بر اساس سنجش بازدهی سرمایه گذاری باشد. در نظر داشته باشید چه معیارهایی برای سنجش عملکرد وب سایت باید در برنامه ریزی لحاظ شود.

نکاتی برای موفقیت کسب و کار در طراحی سایت

  • دسته بندی محصولات و خدمات را با ایده های نو در طراحی سایت می توانید به گونه ای هوشمندانه مدیریت کنید.
  • گزینه های غیر ضروری را حذف کنید و از واژه ها و اصلاحات آسان برای ارتباط با کاربران استفاده کنید.
  • خدمات و کالاهای جدید را می توانید در صفحه اصلی هایلایت کنید تا کاربران به سرعت مطلع شوند.
  • اعلان فروش پیش از عرضه طبق زمانبندی مشخص میزان بازدید و فروش در سایت را بالا خواهد برد.
  • اطلاعات ضروری را در صفحه اصلی نمایش دهید و باقی موارد را در بخشی به نام آرشیو دسته بندی نمایید.
  • از صفحه های خیلی خالی یا پر استفاده نکنید، کاربران باید به بهترین اطلاعات با اختصار دسترسی داشته باشند.
  • به ساختار و نحوه نمایش اطلاعات توجه کنید.
  • از ایده های وب سایت های موفق ایده بگیرید. دلایل موفقیت را شناسایی کنید اما در آخر طرحی نو باید در دید عموم قرار گیرد.
  • از بازخورد سایت استقبال کنید. مسلما کاربران می توانند نقاط ضعف و قوت را به شما یادآوری کنند.
  • از نقشه سایت استفاده کنید. در یک نگاه تمام بخش های مرتبط با نیاز کاربر شناسایی می شود.
  • برای ارائه برند از شیوه ای مناسب استفاده کنید. در طراحی وب سایت از رنگ های مرتبط با برند، استفاده از لوگو، گرافیک و قلم متناسب بهره برید.

استراتژی کسب و کار خود را مشخص کنید. استراتژی باید براساس اهداف بازار هدف باشد. بازار هدف، مشتریان بالقوه، مخاطبان و اهداف کسب و کار را شناسایی و براساس آن برنامه ریزی برای وب سایت را انجام دهید.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex

نقشه های موجود در طراحی سایت

استفاده از نقشه ها در  طراحی سایت در سال 2009 آغاز شد که موضوع بسیار پرطرفداری بود. با پیشرفت تکنولوژی در گوشی های هوشمند که با استفاده از GPS استفاده شد استفاده از نقشه نیز رایج شده است. اما چگونه و چرا در طراحی سایت از نقشه استفاده کنیم؟

اصول نقشه های آنلاین

نقشه های آنلاین اصولا 3 منطقه را می توانند نشان دهند. مسیرها و جهت ها، مناطق جغرافیایی، نمایش نقاط مورد علاقه

در ابتدا باید بدانید هدف شما در ایجاد نقشه چیست. اگر برای زیبا کردن سایت می خواهید استفاده کنید باید از نقشه هایی زیباتر استفاده شود. اگر از نقشه با جزییات بالاتر استفاده می کنید به علایم و نمادها روی نقشه دقت کنید. بسیاری از طراحان در طراحی سایت، انتخاب منطقه از روی نقشه را اجباری قرار می دهند که می تواند اعتماد کاربر را افزایش دهد.

انواع نقشه های رایج

تعدادی زیادی از نقشه های دیجیتال وجود دارد. در اینجا به برخی از نقشه های رایج در طراحی سایت اشاره خواهیم کرد. در نظر داشته باشید که تطبیق این روش ها با یکدیگر امکان پذیر است؛ استفاده ازیکی مانع استفاده از دیگی نمی شود.

Timeline:این نقشه ها پیشرفت نقشه در طول زمان را نشان می دهد.

Zoom:با استفاده از این نقشه کاربر می تواند نقات مورد نظر را با کلیک بزرگتر کند و جزییات آن قسمت را مشاهده نماید. برای مثال می تواند با انتخاب بر روی منطقه نام خیابان های آن منطقه را پیدا کند.

Before and After: مانند Timeline هستند با این تفاوت که در این ها کاربر می تواند قبل و بعد تصویر مورد نظر را با کشیدن آن ببیند. تصاویر آن ماهواره ای است و از تکنولوژی بالاتری برخوردار است.

” قسمت مورد علاقه”:در این ها تنها نقاط مورد نظر مشاهده می شود. مثلا رستوران ها یا ایستگاه ها. در این نقشه ها جزییات اضافی حذف شده است و کاربر به راحتی می تواند مکان مورد نظر خود را پیدا کند.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex