اتوماسیون اداری در طراحی سایت

امروزه برای اطلاع از روند کاری در شرکت ها از طراحی سایت اتوماسیون اداری استفاده می کنند. اتوماسیون های تحت وب قابلیت های زیادی دارند و علاوه بر نشان دادن کارایی یک فرد، از انجام وظایف تکراری نیز جلوگیری می کند. در اتوماسیون ها افراد می توانند زمان دقیق انجام هر کاری را بدانند و روند کاری در ادارات و شرکت ها افزایش یابد. اتوماسیون های اداری منابع قابل اعتماد داخلی شرکت هستند که از هزینه و زمان های اضافی  مانند نامه نگاری جلوگیری می کند. هماهنگی دلخواه عناصر ساختاری، عناصر حمایتی، موقعیت آنها، ابعاد آنها، هماهنگی، سلسله مراتب، زمینه و پالت رنگ آن ها، از مدت ها پیش،  از جمله تمایز بین طراحان ماهر در طراحی سایت است.

اتوماسیون اداری سیستمی جامع برای هماهنگی و یکپارچه سازی سازمان است. در طراحی سایت اتوماسیون تحت وب، بخش های مختلف سازمان مانند مدیریت، بایگانی، فروش، خدمات، تبلیغات، روابط عمومی، منایع انسانی، مالی و سایر بخش ها با سطح های مختلف محدوده دسترسی به سیستم دسترسی خواهند داشت. بخش مالی فقط کارتابل مربوط به واحد خود را مدیریت کرده و برای ارتباط با سایر واحدها می تواند از سیستم بهره گیرد. مدیریت می تواند بر عملکرد کلی و انفرادی واحد ها نظارت کند. واحد مالی تمامی ورود و خروج های مالی را تحت کنترل دارد. و تمام این امکانات به صورت یکپارچه و بدون اختلال و یا از دست دادن اطلاعات در حال انجام است. اتوماسیون اداری برای تایید وظایف در شرکت ها بسیار گزینه مناسبی است. زیرا به سرعت به دست مافوق می رسد و تایید به صورت کتبی در اختیار افراد قرار می گیرد.

از جمله مزایای طراحی سایت برای اتوماسیون اداری شامل:

ارتباط بین همکاران و رد و بدل کردن اطلاعات کامپیوتری به شیوه مطمئن

ارتباط از خارج از شرکت برای افراد دارای دسترسی

محدود کردن دسترسی برخی از همکاران

اطلاع از زمان دقیق انجام پروژه

با خبرشدن از اخبار شرکت

کارتابل اداری

تبادل اطلاعات با مشتریان

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex

بازاریابی ویروسی در طراحی سایت حرفه ای

بازاریابی ویروسی در طراحی سایت حرفه ای تاثیر بسزایی در افزایش فروش و کسب و کار دارد. بازاریابی ویروسی استراتژی تجاری است که از شبکه های اجتماعی موجود برای ترویج محصول استفاده می کند. نام آن اشاره به این دارد که چگونه مصرف کنندگان اطلاعات در مورد یک محصول را با دیگران در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند، بسیار مشابه همان شیوع ویروس از یک فرد به فرد دیگر است.

بازاریابی ویروسی به طور خاص به مخاطب خود چیزی با ارزش را به صورت رایگان ارائه می دهد. این می تواند چیزی ساده ای مانند یک آهنگ یا بازی سرگرم کننده باشد. محتوای ویروسی در طراحی سایت حرفه ای هر چه باشد، باید افراد را تشویق کند تا با دیگران به اشتراک بگذارند تا افراد زیادی محتوا را دریافت کنند.

چه کسانی از بازاریابی ویروسی استفاده می کنند؟

بازاریابی ویروسی به عنوان یک ابزار بازاریابی مستقل یا به عنوان بخشی از یک شرکت بزرگتر که از چندین نوع بازاریابی استفاده می کند مفید است. این موضوع  به ویژه برای کسب و کارهای کوچک و یا شرکت ها جذاب است، زیرا می تواند جایگزین ارزان تری نسبت به بازاریابی سنتی باشد. برای مثال، یک  شرکت نوشیدنی انرژی زا می تواند یک ویدیو اینترنتی را با شخصی که نوشیدنی انرژی زا مصرف می کند به اشتراک بگذارد. اگر ویدئو واقعی به نظر برسد، ممکن است افراد را تشویق کنند تا آنها را با دیگران به اشتراک بگذارند. پس از دریافت ویدئو، این شرکت می تواند هدف واقعی خود را ارائه دهد، مخاطبانش را متقاعد سازد تا بدون استفاده از تبلیغات سنتی اطلاعات بیشتری در مورد نوشیدنی ها پیدا کنند.

هر شرکتی که می خواهد در بازاریابی ویروسی موفق شود، نیاز به یک طراح حرفه ای برای طراحی سایت حرفه ای و سایر مواد آنلاین را دارد. طراح سایت باید تجارب یا تخصص مربوط به بازاریابی را داشته باشد تا بتواند در زمینه طراحی سایت حرفه ای خلاقیت خود را نشان دهد. زیرا متخصصین باید محتواهایی مانند فیلم ها، بازی ها، پست های وبلاگ و چیزهایی را که کاربران می خواهند با دیگران به اشتراک بگذارند، ایجاد کند.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex

نقش سایت سرگرمی در افزایش کسب و کار

امروزه طراحی سایت برای ایجاد سرگرمی در حال افزایش است. بیشتر مردم به ویژه جوانان و نوجوانان برای سرگرمی خود از سایت های سرگرمی استفاده می کنند. این سرگرمی ها می تواند شامل بازی، مسابقه، لطیفه یا فال باشد. پس این سایت ها باید بسیارجذاب ساخته شوند.

ایجاد سایت سرگرمی دامنه وسیعی دارد که طراح در طراحی سایت می تواند از موضوعات مختلف استفاده کند. به غیر از لطیفه و بازی های آنلاین معمولاً اخبار روز و اتفاقات در جهان را نیز می توانند ایجاد کنند. همچنین از داستان های کوتاه، جملات ارزشمند بزرگان، تصاویر زیبا برای پس زمینه شبکه های اجتماعی، مراسم و یا مکان های خاص در دنیا می توان در طراحی وب سایت استفاده نمود. از آنجا که بیشتر مردم بخصوص نوجوانان و جوانان  تمایل دارند مطالبی که برای آن ها جالب هستند را به اشتراک بگذارند، طراح در طراحی سایت باید به این نکته توجه کند.

چگونه سایت های سرگرمی بر افزایش کسب وکار اثر می گذارند!

از آنجایی که سایت های سرگرمی بازدیدکنندگان زیادی دارند، تبلیغات در این سایت ها می تواند بسیار اثرگذار باشد. پس باید سایت بسیار جذاب باشد تا کاربر هم بتواند از مطالب سایت استفاده کافی ببرد و هم به تبلیغات توجه کافی داشته باشد. همچنین قالب طراحی سایت باید به گونه ای باشد تا کاربر با جستجو از طریق گوگل به راحتی بتواند آن را یافت کند و آمار بازدید کنندگان را بالا ببرد. همچنین سایت طوری طراحی شده باشد که سرعت بالا آمدن آن مناسب باشد.زیرا در صورت وقت گیر بودن کاربر منصرف شده و به سایت های دیگر خواهد رفت. بعلاوه در این طراحی باید از رنگ هایی استفاده شود که به کاربر انرژی لازم را بدهد. زیرا رنگ های کسل کننده کاربر را خسته کرده و دیگر تمایل به بازدید از آن سایت را نخواهد داشت.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex

وظایف طراح سایت در تبلیغات

وظایف طراحان سایت در تبلیغات موجود در طراحی سایت بسیار حائز اهمیت می باشد. زیرا تبلیغات در جذب مشتری بسیار اثر گذار می باشد. و قرار دادن تبلیغات در سایت باید طوری باشد که محتوا را قطع نکند. از طرف دیگر اگر تبلیغات به اندازه کافی در فرایند طراحی سایت مورد توجه قرار نگیرد ناخوشایند است. طراحان سایت وظایف مهمی دارند که شاید برخی از آن ها آگاه نباشند. ما در اینجا شما را با این وظایف آشنا خواهیم کرد.

بخشی از وظایف طراح در قرار دادن تبلیغات در طراحی سایت

درک سطح اولویت درامد تبلیغاتی: بسیاری از سایت ها هیچ آگهی ای ندارند و بعضی دیگر به درآمد آگهی متکی هستند تا در کسب و کار باقی بمانند بعضی دیگر نیز شامل تبلیغات هستند، اما نه به عنوان منبع اولیه درآمد. طراح باید بداند که تبلیغات چه اولویتی در سایت آن ها دارد. البته طراح در طراحی سایت وظیفه ندارد که تعیین کند تبلیغات در سایت چه میزان می تواند افزایش سود ایجاد کند. اما می تواند در قرار دادن نیاز مشتری در کدام قسمت سایت تاثیر به سزایی در افزایش فروش محصول داشته باشد.

اکثر طراحان سایت ترجیح می دهند هرگز در سایت از تبلیغات استفاده نکنند تا بتوانند از فضای اختصاص یافته به روش های دیگر استفاده کنند. با این حال، نیازهای مشتری شامل تبلیغات نیز می شود. بنابراین این قسمت باید بخشی از طراحی باشند. این از وظایف مهم طراحان سایت است.

ایجاد سایتی جذاب برای تبلیغات. صرف نظر از این که تبلیغات یک اولویت بالا یا پایین است، طراح باید یک وب سایت را  طوری طراحی کند که جذاب باشد. تبلیغات یتواند به دلیل اینکه فضای صفحه را کمتر می کند کاری دشوار باشد. با این حال طراح سایت باید طوری آن را قرار دهد که هم برای بازدید کننده جذاب باشد و هم نقش تبلیغاتی خود را ایفا کند. اگر تعداد زیادی از تبلیغات وجود داشت طراح باید طوری آن ها را کنار هم قرار دهد که برای بازدید کننده ناخوشایند و مغشوش نباشد.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex

آیا جنسیت کاربر بر طراحی سایت فروشگاهی تاثیر دارد؟

در طراحی سایت فروشگاهی ،جنسیت کاربر می تواند نقش بسزایی در افزایش فروش محصول داشته باشد.جنسیت کاربر از جمله نکاتی است که بعضی از طراحان سایت رعایت نمی کنند. به نظر شما طراحی سایت فروشگاهی برای کاربران آقا و یا خانم چه تفاوت هایی با هم دارند؟

بیشتر کاربران طراحی سایت فروشگاهی خانم هستند. ولی اگر می خواهید هر دوجنسیت را هدف قرار دهید باید تکنیک ها را در طراحی سایت رعایت کنید. متغییرهایی هستند که طراح سایت فروشگاهی می تواند آن ها را بسته به جنسیت کاربر تغییر دهد.مانند تصاویر،متن،رنگ و اشکال.

نکات مورد استفاده در طراحی سایت فروشگاهی با توجه به جنسیت کاربر

رنگ صورتی یک رنگ دخترانه است. باید توجه کنید اگر مخاطب بیشتر خانم ها هستند کمتر از رنگ هایی مثل قهوه ای و یا طوسی و از پیش زمینه های سفید و یا لطیف استفاده کنید. همچنین اگر مخاطب آقایان هستند بیشتر از رنگ های تیره و سنگین مانند آبی یا قهوه ای مناسب تر است.

در سایت ها برای کاربران خانم بیشتر از تصاویری استفاده کنید که مناسب با احساسات آن ها باشد. زیرا خانم ها تمایل دارند تا با موضوع عکس ارتباط عاطفی برقرار کنند.

اگر می خواهید خانم های  با کسب و کار موفق را جذب کنید، از تصاویر  خانم هایی که کسب وکار موفق داشته اند استفاده کنید.

طراحان  سایت برای کاربران خانم بیشتر از محتواهایی استفاده کنند که واضح و ساده باشند. در عوض اقایان بیشتر تمایل دارند در سایت از موضوعات تکنیکی و فنی استفاده شود که محتوا را کمی پیچیده تر خواهد کرد.

محتوا برای مخاطبان خانم باید نسبت به سایت با کاربران آقا دوستانه تر باشد. همچنین محتوا برای آقایان باید متقاعدکننده تر و کمی جدی تر باشد.

به احساسات ماجراجویانه و کنجکاوانه خانم ها توجه کنید.

در طراحی وب سایت برای کاربران خانم توجه کنید که خانم ها نسبت به آقایان وقت آزادتری برای سر زدن به سایت و آنلاین بودن دارند. پس می توانید با در نظر گرفتن این نکتات طراحی وب سایت مناسب تری برای افزایش کسب و کار خود داشته باشید.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex