افزونه ها در طراحی سایت ورزشی

اگر شما یک طراحی سایت ورزشی را تجربه کرده باشید حتما به اضافه کردن تقویم و رویداد در سایت خود برخورد کرده اید. باید در طراحی سایت ورزشی این نکته را مدنظر قرار دهید که چیزی که طرفداران تیم های ورزشی بیشتر به آن اهمیت می دهند چیست؟ چگونه یک سایت برای طرفدارانش مناسب خواهد بود؟ محتوای عالی در کانال های رسانه های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک یا Pinterest؟ آیا سایت از نظر محتوا عالی است؟

تقویم طراحی سایت ورزشی با وردپرس

در اینجا چگونگی اضافه کردن یک تقویم و یا رویداد در طراحی سایت ورزشی خود در وردپرس را به شما خواهیم گفت.

نصب پلاگین SportsPress: پلاگین SportsPress یک راه حل کامل برای اضافه کردن آسان ویژگی های مدنظر ماست. برای طراحی سایت ورزشی و اضافه کردن تقویم و رویداد در آن ها این افزونه بسیار مناسب است. بنابراین، اولین کاری که باید انجام داد، نصب آن در طراحی سایت است.

اضافه کردن قسمت حوادث: صفحه نمایش برای کسانی که با وردپرس کار کرده اند بسیار آشناست. در SportsPress شما می توانید افزونه ها را در محیط واقعی ایجاد کنید. یکی از تفاوت های اصلی برای رویدادها این است که نیازی به وارد کردن عنوان نیست. در  SportsPress  عنوان را به طور اتوماتیک از تیم های رقیب ایجاد می کند. با این حال، شما کافی است یک توضیح مختصر را در قسمت ویرایشگر که در صفحه رویداد نشان داده می شود وارد کنید.

تنظیم تقویم: در اینجا لیستی از تمام تقویم های موجود در سایت خود را خواهید یافت. در طراحی سایت ورزشی برای اضافه کردن یک تقویم جدید، دکمه مربوطه را در بالای صفحه پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.شما مجدداً نیاز به ویرایش آن دارید.

تغییر طرح بندی(Layout): در این قسمت شما 3 نوع طرحCalender-List-Blocks دارید که میتوانید با توجه به علاقه خود یکی را انتخاب کنید.

جهت سفارش سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.