راهکارهای بهینه سازی طراحی سایت

استفاده از معیارهای استاندارد  بهینه سازی طراحی سایت حتی نسبت به  رعایت استاندارهای طراحی در بازاریابی اهمیت بیشتری دارد. پیروی از مجموعه قوانین طراحی وب سایت انتظارات کاربران را بر آورده می سازد و قابلیت استفاده از سایت را افزایش می دهد.

استانداردسازی بهینه سازی طراحی سایت

کاربران چگونه فکر می کنند؟

زمانی که کاربران صفحه جدید را مشاهده می کنند قسمت های کوچکی از متن را اسکن می کنند و بر روی لینکی که برایشان جذابیت دارد کلیک می کنند و در حقیقت به بخش بزرگی از صفحه توجه نمی کنند. بیشتر کاربران به دنبال لینکی جالب یا قابل استفاده و قابل کلیک کردن هستند و زمانی که انتظاراتشان برآورده نشود دکمه بازگشت را می زنند و روند جستجو ادامه می یابد.

برای کاربران کیفیت و اعتبار اهمیت فوق العاده ای دارد. بنابراین برای بهینه سازی طراحی سایت صفحاتی که محتوای سایت بهتری دارند و از کیفیت مطلوبتری برخوردارند ترافیک بیشتری را به خود اختصاص می دهند. محتوای مناسب برای سایت می تواند در کنار طراحی وب سایت ترکیب ایده آلی برای جذب کاربران جدید باشد. در بهینه سازی طراحی سایت باید در نظر داشته باشید که کاربران تمام متن را نمی خوانند و با نگاهی گذرا به برخی نقاط ثابت از طریق محتوای سایت به صفحه مورد نظرشان هدایت می شوند و روند جستجو ادامه می یابد.

کاربران در وب سایت بی صبرانه به دنبال کسب رضایت فوری هستند. اصل بسیار ساده بهینه سازی طراحی سایت اینست که طراحی وب سایت به گونه ای انجام شود که انتظارات کاربران در سایت برآورده شود و در صورتی که طراح موفق نشود کار خود را به درستی انجام دهد هزینه های بیهوده ای برای اینکار صرف شده است. هرچه میزان شناخت با نگاه گذرا در سایت و هدایت به هدف مشخص کاربر ضعیف باشد سریعتر امکان ترک صفحه وب سایت وجود دارد. کاربران سایت را به صورت خطی اسکن نمی کنند و به طور پیوسته از بخشی به بخش دیگر سایت را اسکن می کنند. کاربران اولین گزینه منطقی را انتخاب می کنند.

به محض اینکه لینکی پیدا شود که به نظر برسد ممکن باشد به هدف برسد احتمال زیادی وجود دارد که برای کلیلک کردن اقدام شود. بهینه سازی طراحی سایت با تغییر محتوا کار سخت و زمانبری است اما بازدهی سایت به طور موثری افزایش خواهد یافت.

جهت سفارش سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.