کاربرد فوتوشاپ در طراحی سایت

بسیاری از متخصصان، فوتوشاپ در طراحی سایت را بخش جدایی ناپذیر در فرآیند طراحی وب سایت می دانند. فوتوشاپ یک گزینه عالی است. در حالی که بسیاری از طراحان وب سایت از Adobe Fireworks و Dreamweaver ویرایش عکس ها و تصاویر را انجام می دهند، هیچ برنامه ای برای طراحی به شما امکانات ویرایش و کنترل کامل Adobe Photoshop را ارائه نمی کند. وب سایت ها و وبلاگ ها با استفاده از فتوشاپ، صفحات، منوها و تصاویر کامل و کاربردی را ایجاد می کنند. برای ایجاد طرح های وب سایت باید مواردی را درباره فوتوشاپ در طراحی سایت و کاربرد آن بدانید.

شیوه های فوتوشاپ در طراحی سایت

یکی از بهترین شیوه ها برای فوتوشاپ در طراحی سایت موفق (و مدیریت زمان) این است که تمام عناصر و اجزاء سایت خود را بر روی بوم فتوشاپ قرار دهید تا قبل از طراحی، شروع به آماده سازی پیش زمینه نمایید.

طراحان وب سایت معمولا بدون توجه به بقیه صفحه و وزن محتوا به سمت یک منطقه خاص گرایش پیدا می کنند. ایجاد چارچوب غیرمنعطف در ابتدا به شما کمک خواهد کرد که تصمیمات هوشمندانه تری بگیرید و سپس از ویرایش های بزرگتر جلوگیری می کند.

برای فوتوشاپ در طراحی سایت می توانید از پیش فرض های سفارشی استفاده کنید. تمام اسناد باز را ببندید. پالت شخصیت را باز کنید و خانواده قلم مورد نظر، وزن دهی، فاصله و رنگ خود را انتخاب کنید.

امروزه در فوتوشاپ بسیاری از آثار و سبک ها را می توان با CSS و جاوا اسکریپت ایجاد کرد، بنابراین نیازی به نگرانی نیست. برای مثال اگر یک لوگو دارید، باید آن را برای وب ذخیره کنید. با اینکه روش های زیادی برای این کار وجود دارد، ساده ترین کاری است که باید انجام دهید فقط لایه ای است که طراحی را نگه می دارد، آن را در یک سند جدید کپی کنید و سپس ذخیره را برای روند وب شروع کنید. شما می توانید “ذخیره برای وب و دستگاه …” “Save for Web & Devices…”در منوی فایل پیدا کنید. هنگامی که این کار را انجام می دهید، پنجره ای جدیدی خواهید دید که با استفاده از تنظیمات ارائه شده، نمایش طراحی سایت را ارائه خواهد کرد.

جهت سفارش سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.