در طراحی سایت شرکتی برای فروش آنلاین با چه چالش هایی روبرو هستید؟

امروزه برخی از شرکتها و موسسات با استفاده از طراحی سایت شرکتی با بهره گیری از فروش آنلاین در پی ایجاد تجربه ای شیرین و دلپذیر برای مشتریان خود هستند. عده معدودی از آنها مایل به ایجاد تغییراتی در شیوه ارائه خدمات و تولیدات خود هستند. در واقع، کاربرد نادرست از چنین ابزاری باعث ایجاد تجربه ای ناخوشایند خواهد شد. طراحی سایت و بهینه سازی سایت می تواند به بهبود و پیشرفت کسب و کار بیانجامد، که با خلاقیت در چیدمان و طراحی گرافیکی مناسب، بازده دوچندان خواهد بود.

چنانچه به تازگی برای طراحی سایت شرکتی اقدام کرده اید، این موارد می توانند به روشی مطمئن شما را در رابطه با فروش آنلاین راهنمایی کنند:

  • انسجام و یکپارچگی
  • ترتیب
  • رنگ مناسب حوزه فعالیت کاری
  • فن چاپ و فن بیان در سایت (تایپوگرافی)
  • اشکال و تصاویر
  • سبک طراحی سایت حرفه ای

آنچه باعث ایجاد تعامل بیشتر با مشتریان و افزایش بازدید از سایت می شود، به طور چشمگیری سبب افزایش در میزان فروش آنلاین و درآمد حاصل از تبلیغات می شود.

استراتژی های فروش آنلاین

امروزه کسب و کار دیجیتال برای فروش آنلاین محصولات و خدمات با استفاده از تکنولوژی دیجیتال، به طور عمده با استفاده از اینترنت، تلفن های موبایل، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و رسانه های دیجیتالی انجام می شود.

چالشهای استراتژی فروش آنلاین در طراحی سایت شرکتی چیست؟

  • برندسازی شخصی
  • بهبود در سئو ( بهینه سازی در موتورهای جستجو)
  • ایجاد کسب و کار در شبکه های اجتماعی متفاوت

استراتژی های استارت آپ ها در کارآفرینی با استفاده از روشهای کسب و کار آنلاین

  • استفاده از عکسهای ویژه محصولات شرکت
  • مقایسه تولیدات شرکت
  • توضیحات مخصوص هر محصول
  • جداسازی محصولات شرکت از دیگر رقبا
  • تشریح خصوصیات اساسی
  • علت تمایز محصولات تولیدی از محصولات دیگر رقبا
  • معرفی محصولات مرتبط

در آخر، در نظر داشته باشید فروش محصولات به صورت آنلاین با در نظر گرفتن نیاز مشتریان و ایجاد شفافیت در وب سایت شرکتی به طور مستقیم در ارتباط است. طراحی ویژه و مناسب در دستیابی به این هدف تاثیر بسیاری دارد.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:https://t.me/hiwebex

تاثیر نام دامنه و طراحی سایت بر بازاریابی آنلاین

نام دامنه از جمله مواردی است که باید هنگام طراحی سایت رعایت شود.زیرا در بازاریابی های اینترنتی میتواند نقشی موثر را ایفا کند. مهمترین نکته برای جذب بهتر مصرف کنندگان از طریق وب سایت، نام دامنه منحصر به فرد و وب سایت مبتنی بر SEO است. دامنه ها و طراحی سایت تاثیرات مهمی در تجارت الکترونیکی بازاریابان ایجاد می کنند. بنابراین، فروشندگان امیدوارند که پس از طراحی سایت ، نامی تجاری را در بازاریابی آنلاین داشته باشند که کسب و کار آنها را رونق دهد.

تاثیر نام دامنه بر بازاریابی سئو

بیشتر نام های دامنه ای که فروشندگان امروز می گیرند، نام شرکت و موقعیت جغرافیایی یا طبیعت کسب و کار را به عنوان یک پسوند در بر میگیرند. سئو کمک میکند که وب سایت و اهداف مخاطبین در مورد یک محصول خاص بهبود پیدا کند.

در اینجا به برخی از اثرات نام دامنه  و طراحی سایت بر بازاریابی سئو اشاره خواهیم کرد:

کلمات کلیدی مرتبط در نام دامنه. اگر بتوانید کلمات کلیدی مرتبط با نام شرکت خود را در دامنه خود پیدا کنید، افراد میتوانند شرکتی از یک فروشنده خاص پیدا کنند. این در نتایج موتور جستجوی بهتر برای بازاریابی آنلاین کمک خواهد کرد.

به راحتی به یاد سپرده شود. نام دامنه ای که متخصصان سئو برای جستجوی شرکت  استفاده میکنند می بایست آسان به خاطر سپرده شوند، به طوری که افراد بتوانند به راحتی و بدون دردسر وب سایت خود رابصورت آنلاین جستجو کنند. صاحبان کسب و کار باید دامنه های سئو خود را برای اینکه در موتور جستجوی گوگل رتبه خوبی داشته باشند، خریداری کنند.

طولانی نبودن نام دامنه: این مبحث نیز تأثیر گسترده ای بر بازاریابی آنلاین در اینترنت می گذارد.زیرا افراد بیشتر تمایل دارند دامنه های کوتاه را جستجو کنند و ترجیح میدهند از دامنه های طولانی به ندرت استفاده کنند.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:https://t.me/hiwebex

ایجاد جعبه جستجوگر مناسب در طراحی سایت فروشگاهی

جعبه جستجوگر نقش اساسی در طراحی سایت فروشگاهی دارد. ممکن است فکر کنید که جعبه جستجو به طراحی نیاز ندارد؛ و خیلی از طراحان سایت ساده از کنار آن رد می شوند. حال اگر سایت از محتوای سنگین برخوردار باشد باید جعبه جستجوگر از طراحی مناسبی برخوردار باشد.

بهبود جعبه جستجوگر در طراحی سایت فروشگاهی

در اینجا ما به مواردی اشاره خواهیم کرد که چگونه در طراحی سایت فروشگاهی این جعبه جستجوگر رابهبود بخشیم تا کاربر را در حداقل زمان به بخش مورد نظر ببرد.

1:از نماد جستجوگر به اندازه مناسب استفاده کنید. چندین آیکن برای این نماد وجود دارد. نماد ذره بین رایج ترین نماد است که کاربر به راحتی آن را می شناسد.

2:نمایش جستوگر به صورت برجسته تر باشد. در این صورت کاربر سریع تر می تواند آن را پیدا کند. برای مثال در اطراف جستجوگر آیکن دیگری نباشد یا در پشت آیکن دیگر پنهان نشده باشد.

3:استفاده از کلید جستجو برای کادر جستجوگر: در طراحی سایت یک دکمه به کابر کمک می کند تا متوجه شوند که گام دیگری برای راه اندازی عملیات جستجو وجود دارد. حتی اگر تصمیم بگیرند این کار را با فشار دادن Enter انجام دهند. همچنین از سایز مناسب استفاده کنید که کاربر نیاز به کلیک با دقت زیاد نداشته نباشد.

4:در هر صفحه یک جعبه جستجوگر قرار دهید. شما همیشه باید یک کادر جستجو در هر صفحه دسترسی داشته باشید، زیرا اگر کاربران شما نمی توانند محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند، سعی خواهند کرد از جستجو شما بدون در نظر گرفتن اینکه در کجای سایت شما هستند، استفاده کنند.

5:از جعبه جستجوگرهای ساده استفاده کنید. زیرا کادرهای جستجوگر پیچیده کاربر را دچار اشتباه خواهد کرد.

6:کادر را در جایی قرار دهید که کابر انتظار دارد در آنجا یافت کند! اینکه کاربر مجبور به جستجوی جعبه جستجوگر باشد اصلا برای طراحی سایت فروشگاهی مناسب نیست.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:https://t.me/hiwebex

چند اشتباه رایج در طراحی سایت شرکتی برای کسب و کارهای کوچک

کسب و کارهای کوچک در  طراحی سایت شرکتی بخش مهمی از بازاریابی و تبلیغات شما است. بازدید کنندگان به دلایل خاصی به وب سایت شما می آیند وشما باید مطمئن شوید که به تمامی سوالات آن ها پاسخ داده اید و از وب سایت به اندازه کافی برای فروش محصول یا خدمات خود بهره می برید.

اگر شما دارای کسب و کار کوچک باشید و در طراحی سایت شرکتی خود اشتباه کرده باشید، به راحتی می توانید میلیون ها تومان در ابتدا از دست بدهید. در صورتی که با ایجاد یک سایت مناسب می توانید گام بلندی در کسب و کار خود داشته باشید.

جلوگیری از اشتباهات رایج در کسب و کارهای کوچک

افراد دارای کسب وکارهای کوچک با رعایت نکات زیر می توانند در طراحی سایت شرکتی از اشتباهات رایج اجتناب کنند.

1:هدف قرار دادن مخاطبان سایت برای کسب و کارهای کوچک. قبل از ساختن سایت ابتدا به مخاطبان توجه کنید: برای مثال اگر مخاطبان محصول شما افراد مسن تری هستند از فونت های بزرگتر استفاده کنید. برعکس اگر مخاطبان شما افراد جوان هستند، سایت هایی قابل دسترس از طریق گوشی های هوشمند گزینه بهتری است.

2:پرهیز از ساخت سایت های شلوغ و پر زرق و برق برای کسب وکارهای کوچک: بیشتر بر روی بازاریابی محصول تمرکز کنید تا به طراحی شلوغ، کاربر باید به راحتی بتواند به قسمت مناسب در صفحه اصلی برود. طراحی های شلوغ بر روی گوشی های هوشمند جالب نیستند.

3: شفاف بودن مراحل بعدی:در طراحی سایت شرکتی باید کاربر بداند مرحله بعدی برای اینکه محصول مورد نظر را یافت چیست! مثلا اگر نیاز به تماس وجود دارد اطلاعات تماس ذکر شود.

4:پرهیز از محتوای قدیمی و منقضی شده: مشتریان انتظار دارند وب سایت شما دارای آخرین اطلاعات مربوط به محصولات، خدمات و شرکت شما باشد. وقتی این کار را نکنید، ممکن است تصور کنند که نوآور نیستید و از رقابت پیشی نگرفته اید.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکس:https://t.me/hiwebex

صنعت طراحی سایت و پیشرفت آن در 5 ساله آینده

صنعت طراحی سایت در این 15 سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. طراحی نیز خود به عنوان یک صنعت پیشرفت کرده است و در نتیجه پیشرفت های تکنولوژیکی، چندین صنایع جدید را ایجاد کرده است. از جمله موبایل های پیشرفته تر و کامپیوترهای رومیزی با تکنولوژی های پیشرفته تر و سریعتر.

پیشرفت تکنولوژی در طراحی سایت

طراحی سایت به عنوان یک رشته شناخته شده محسوب شده است که در شرکت های مختلف، لیستی از طراحان سایت با حقوق های مناسب وجود دارند. شرکت ها اغلب توجه زیادی به طراحان سایت خود دارند. زیرا تاثیر بسزایی در موفقیت یک شرکت دارد. همانطور که صنعت خود پیشرفت کرده است، ابزار و نرم افزارهایی که استفاده می کنیم، به طور قابل ملاحظه ای رشد کرده اند. به خصوص در پنج تا ده سال گذشته، تغییر قابل ملاحظه ای درAdobe Flash هایی که برای انیمیشن و توسعه بازی وجود دارد، و Adobe Photoshop برای طراحی وب سایت و رابط کاربر وجود دارند شاهد بوده ایم.

تغییر در بازار نرم افزار طراحی در سایت ها  تاثیر بسزایی بر شرکت های نرم افزاری گذاشته است. این امر موجب یک انقلاب در قیمت گذاری نرم افزار شده است، به طوری که هزینه های استفاده را برای کاربر نهایی به میزان قابل توجهی کاهش داده است و اکنون بیشتر نرم افزارها را می توان با اشتراک ماهیانه خریداری کرد.

پیشرفت در 5 سال آینده

جالب است که به جلو بروید و ببینید چه چیزی در صنعت نرم افزار طراحی در پنج سال آینده می تواند باشد. یکی از پیشرفت های مهم اخیر iOS 11 برای iPad Pro است. احتمال دارد سیستم های iOS و macOS ادغام شوند. همچنین شرکت سریف اعلام کرد که Affinity Photo که در حال حاضر فقط سیستم  iOS قابلیت آن را دارد نیز وارد طراحی در سال های آتی خواهد شد. اپل نیز به دنبال فراهم کردن راهکارهایی برای صنعت طراحی سایت هست که بتوانند سیستم هایی فوق العاده سریع و نازک تولید کنند که جایگزین لپ تاپ خواهند شد.

جهت سفارش:سفارش طراحی سایت

اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex