سازگاری وب سایت با مرورگرها و دستگاه ها

سازگاری وب سایت با مرورگرها و دستگاه ها

در طراحی سایت حرفه ای یکی از مواردی که تیم طراحی باید توجه ویژه ای به آن داشته باشد توجه به علایق کاربران است. در صورتی که قصد جذب مشتری در سایت خود را دارید باید بازدیدکنندگان که مشتریان بالقوه وب سایت حرفه ای شما تلقی می شوند را مجاب کنید که از وب سایت شما بازدید کنند . از حضور در سایت شما احساس خوبی به آنها متنقل شود , این هدف عملی نخواهد شد مگر با یک طراحی حرفه ای, خاص , منحصر به فرد و متناسب با علایق کاربران.

از دیگر ویژگی هایی که در طراحی سایت حرفه ای تیم طراحی باید به آن توجه داشته باشد سازگاری با تمام مرورگرهاست. کاربران اینترنت از مرورگرهای گوناگونی استفاده می کنند. در طراحی سایت حرفه ای یکی از مواردی که تاکید بسیار زیادی روی آن وجود دارد سازگاری با تمام مرورگرهاست. زیرا در صورتی که سایت شما با مرورگری سازگاری نداشته باشد مشتریانی که ازآن مرورگر استفاده می کنند را از دست خواهید داد و سایت شما با کاهش کاربر مواجه خواهد شد.

مطلب بعدی سازگاری طراحی سایت حرفه ای با انواع تبلت ها و تلفن های هوشمند است. قرن حاضر شاهد افزایش روزافزون آمار استفاده از تبلت ها و تلفن های هوشمند است و بیشتر کاربران وب گردی های خود را با توجه به سهولت استفاده و در دسترس بودن از طریق گوشی و تبلت انجام می دهند حال اگر وب سایتی که طراحی کرده اید با با این وسایل همخوانی نداشته باشد خیل عظیمی از مشتریان و کاربران را از دست خواهید داد. پس یکی از ویژگی های مهم و عمده یک سایت حرفه ای سازگاری با انواع تبلت و گوشی های هوشمند است.

سفارش طراحی سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.