طراحی سایت فروشگاهی و بهینه سازی آن در بهبود رنک گوگل


طراحی سایت فروشگاهی و بهینه سازی آن در بهبود رنک گوگل

اهمیت بررسی محصول در طراحی سایت به خصوص طراحی سایت فروشگاهی در تنوع محصولات و صرفه جویی زمان است، آنچه در طراحی سایت فروشگاهی اهمیت دارد بهینه سازی و معرفی بهتر به موتورهای جستجو است که می تواند سایت شما را به مشتریان معرفی کند.
برای بهینه سازی و بالا رفتن رنک گوگل و بالا رفتن سرچ باید محتوا مفید در سایت گذاشته شود. در واقع گوگل سایت شما را بر اساس اعتباری که مردم به شما می دهند رنک بندی می کند پس برای بهینه سازی باید محتوای سایت شما جالب توجه باشد و کسل کننده نباشد.
چند راه برای بهینه کردن سایت لازم است:

1- ارائه خدمات مفید و با ارزش

برای این کار باید سلیقه مشتریان خود را بدانید و دقیقا نیاز آن ها بررسی و ارائه شود. و تجربه کاربر با شما تاثیر زیادی در بهینه سازی سایت شما دارد

2- توجه به مشتریان موجود

تبدیل یک بازدید کننده به یک مشتری اصلا کار ساده ای نیست بنابراین یک مشتری ارزش بسیار بالایی دارد و اعتبار شما بستگی به نحوهرسیدگی به خواسته های مشتریان دارد از مشتریان خود نظر سنجی کنید تا به محصولات شما رای بدهند.

3- کابری آسان

مردم تنبل هستند. از آنان انتظار نداشته باشید برای دستیابی به محصولات شما تلاش کنند مثلا صفحات زیادی وارد شوند یا مطالب زیادی بخوانند. اگر ایمیل میفرستید کوتاه و حاوی لینک مستقیم بخش مربوطه باشد. بخش help را در سایت فراموش نکنید.

4- تخفیف و هدیه

گاهی اوقات فقط دسترسی آسان کافی نیست و شما باید در مردم ایجاد انگیزه کنید. ارائه تخفیف و مسابقه و ایجاد شانس برنده شدن کمک می کند تا بهینه سازی سایت شما روند خوبی داشته باشد و بازدید سایت شما بالا رود.مشتری خود را خوشحال کنید و اجازه دهید مدت زمان بیشتری در سایت شما باقی بماند و جهت حرکت آنها در صفحات سایت را برنامه ریزی کنید زیرا نه تنها یک بازدید کننده را به یک مشتری تبدیل کرده اید و یک مشتری را به مسئول تبلیغات شرکت خود تبدیل کرده اید.
سفارش طراحی سایت 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.