طراحی سایت حرفه ای در شش مرحله (3)

طراحی سایت حرفه ای در شش مرحله (3)

ممکن است طراحی سایت حرفه ای به نسبت سایت های آماده برایتان پرهزینه تر باشد اما طراحی یک سایت حرفه ای اختصاصی نمایانگر منزلت شما می باشد و تاثیر مستقیمی بر درآمدزایی شما خواهد داشت. طراحی سایت حرفه ای فراتر از مراحل برنامه نویسی و طراحی می باشد. در یک وب سایت حرفه ای تسلط بر مراحل طراحی باعث سهولت و سرعت بیشتر در انجام پروژه و همچنین افزایش کیفیت نهایی سایت شما خواهد داشت.

مرحله چهارم: برنامه نویسی و توسعه

حالا زمان برنامه نویسی و طراحی سایت حرفه ای شماست. در این زمان طراح وب سایت برای تبدیل طرح های اولیه وب سایت, به یک ب سایت حرفه ای و واقعی دست به کار خواهد شد. عواملی نظیر اسلایدشوها, گالری مصولات, سبد خریدو …همگی در این مرحله ایجاد می شوند.

مرحله پنجم: تست و تحویل سایت

در این مرحله نسخه آزمایشی توسط تیم طراحی در یک آدرس منتشر می شود. تمامی قسمت های طراحی سایت در این مرحله مورد آزمایش قرار می گیرد. پس از تایید نهایی, تیم طراحی برای آپلود فایل ها در مسیر اصلی سایت اقدام می کند. شما می توانید هاستینگ را قبلاً خریداری کنید, البته برخی از فعالان طراحی سایت خدمات ثبت عاستینگ و دومین را نیز انجام می دهند.

مرحله ششم: نگهداری و به روز رسانی

صرفاً طراحی سایت حرفه ای برای موفقیت شما کافی نیست. شما نیاز به آپدیت مداوم مطالب و محصولات دارید. شما با طراحی سایت حرفه ای دینامیک که دارای پنل مدیریتی است می توانید وب سایت خود را مدیریت کنید. با انتخاب یک سیستم مدیریت محتوای مناسب  توسط طراح سایت حرفه ای, شما می توانید حتی با یک دانش فنی محدود هم به مدیریت وب سایت خود بپردازید.

سفارش طراحی سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.