طراحی سایت حرفه ای در شش مرحله (1)


طراحی سایت حرفه ای در شش مرحله (1)

طراحی سایت حرفه ای با در نظر گرفتن  اصول گرافیک سایت حرفه ای و نیز سئو سایت حرفه ای ایجاد می گردد که اغلب نیازمند تخصص و تبحر در زمینه طراحی سایت حرفه ای می باشد. در نظر گرفتن امکانات و قابلیت های مورد نیاز نیز آیتم دیگری است که در معنای طراحی سایت حرفه ای بیان می گردد و نیاز مطلوب کارفرمایان و مدیران در پروژه های طراحی سایت می باشد.

مراحل و روش های متعددی در طراحی و ساخت سایت وجود دارد. از جمع آوری اطلاعات اولیه گرفته تا طراحی و راه اندازی آن و در نهایت تعمیر, نکهداری و به روز رسانی وب سایت.

روند دقیق و حفظ اصول طراحی سایت در بین طراحان مختلف کمی متفاوت است ولی اصول اولیه و بنیادین آن در کل کسان است.

در ادامه به بررسی شش مرحله اصلی طراحی سایت حرفه ای پرداخته می شود:

  • جمع آوری اطلاعات
  • برنامه ریزی
  • طراحی
  • برنامه نویسی و توسعه
  • تست و تحویل
  • نگهداری و به روزرسانی

مرحله اول: جمع آوری اطلاعات

اولین گام در طراحی سایت حرفه ای موفق, جمع آوری اطلاعات است. برای نشات دادن اهداف سایت و جلب نظر بازدیدکنندگان شما نیاز به جمع آوری اطلاعات درستی از کسب و کار خود دارید و یکی از مهم ترین و اساسی ترین مراحل طراحی سایت قلمداد می شود, اینکه کاربران درک درستی از وب سایت شما و خدماتتان داشته باشند. پس ضروری است که که تیم طراحی وب سایت شما از کسب و کار شما اطلاعات و درک کافی داشته باشد.

مهم ترین این اطلاعات عبارتند از اهداف شما, گروه مخاطبان وب سایت شما و محتوا.

در ابتدا شما باید هدف خود از طراحی سایت حرفه ای را واضح و روشن مشخص کنید. گام بعدی مشخص کردن گروه مخاطبان است. بسیار مهم است که مخاطبان ود را بر اساس جنسیت, سن, سلیقه و ….به دقت دسته بندی کنید. گام آخر نوع محتوایی است که ماربران از شما انتظار دارند, به تهیه محتوای درست و متناسب با نیاز کاربران می توانید میزان بازدید و در نتیجه آمار مشتریان وب سایت خود را افزایش دهید.

سفارش طراحی سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.