طراحی سایت سالن زیبایی و آرایشی (عوامل موثر برعملکرد موفق 2)

طراحی سایت سالن زیبایی و آرایشی (عوامل موثر برعملکرد موفق 2)

• سئو

در طراحی سایت کارآمد برای سالن زیبایی , بهینه سازی سایت برای قرار گرفتن وب سایت در رده بالای صفحه گوگل بسیار مهم است, از این منظر که در نتیجه جستجوی شخصی افراد برای یافتن یک سالن زیبایی و آرایشی حرفه ای و خوب, سایت سالن زیبایی و آرایشی شما جز نتایج اول جستجو بوده و از طریق موتور جستجو به کاربر معرفی شود. یکی دیگر از امکاناتی که در جذب و جلب توجه کاربران بسیار موثر است طراحی گرافیک شیک و جذاب می باشد به صورتی که برای کاربران کسل کننده و ملال آور نباشد.

• ایجاد امکان رزرو آنلاین

استفاده از سیستم رزرو آنلاین در طراحی سایت سالن آرایشی و زیبایی یکی از تسهیلاتی است که مورد پسند مشتریان سالن های زیابیی و آرایشی است. به این صورت مشتریان شما در تمامی 24 ساعت شبانه روز و در هر فاصله مکانی که با سالن زیبایی و آرایشی شما هم که باشند تنها با دسترسی به یک رایانه یا گوشی هوشمند می توانند اقدام به دریافت وقت کنند. لازم است که برای جلب رضایت مشتری سایت سالن زیبایی خود را به گونه ریسپانسیو طراحی کنید تا امکان استفاده از آن از طریق گوشی های هوشمند و تبلت هم فراهم باشد. در نظر گرفتن سرویس های مختلف از جمله سرویس VIP می تواند مشتریانی از رده های مختلف را به سمت شما جذب نماید .

• برگزاری تور مجازی

قرارد ادن تور مجازی و تصاویری ازسالن زیبایی و آرایشی در وب سایت سالن می تواند تاثیر مثبت و موثری روی مشتریان سالن شما داشته باشد چون باید نمونه کارهای شما را مشاهدهه کنند و اعتماد سازی انجام شود. حتی می توانید موارد آرایشی مورد استفاده را از لحاظ کیفی در این سایت تحلیل کنید.

سفارش طراحی سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.