افزایش آمار بازدید وب سایت پس از طراحی وب سایت و نکات کلیدی مربوط به آن

برای ورود به عرصه های الکترونیک و مجازی طراحی وب سایت به تنهایی  کافی نیست بلکه وب سایت شما باید دیده شود. در راستای افزایش آمار بازدید از وب سایت باید نکاتی که برای موتور های جستجو حائز اهمیت است به شکل ویژه ای مد نظر تیم طراحی باشد. هدف اصلی شما کاربران هستند پس باید تلاش کنید نیاز های کاربران را در وب سایت خود برطرف نمایید. افزایش آمار کاربران و بازدید کنندگان همیشه یکی از عمده نگرانی های مدیران وب سایت ها می باشد. راه های متفاوتی برای افزایش آمار بازدید پس از طراحی وب سایت وجود دارد که در زیر به اختصار تعدادی از این روش ها عنوان خواهند شد.

روش های افزایش آمار بازدید پس از طراحی وب سایت

  • محتوا

گنجاندن مطالب جدید و خلاقانه در وب سایت منجر به جلب رضایت و اعتماد کاربر به وب سایت شما شده و همواره کاربر را تشویق به بازدید از وب سایت به صورت روزانه یا هفتگی می کند. استفاده از واژه های زیبا و تیتر های خاص برای مطالب و هم چنین نوع فونت انتخاب شده تاثیر بسزایی در جلب توجه مخاطب دارد. لازم است بدانید که مطالب مختصر و مفید توجه بیشتری را به سمت خود جلب می کنند پس حتی المقدور متن خود را خلاصه سازی نموده و نکات کلیدی و مهم را در آن بگنجانید.

  • شبکه های اجتماعی

در سال های اخیر شبکه های اجتماعی جایگاه قابل توجهی را در بین مردم پیدا کرده اند و کمتر کسی است که با این فضا ها آشنا نبوده و یا از آن ها استفاده نکند. به اشتراک گذاری محتوا و مطالب وب سایت در شبکه های اجتماعی می تواند کاربران را به سمت وب سایت شما بکشاند و منجر به افزایش آمار بازدید از وب سایت شما شود.

در ادامه به معرفی سایر روش های افزایش آمار بازدید از وب سایت پرداخته خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.