طراحی سایت آموزشی برای کاربر و دو فاکتور مهم

طراحی سایت آموزشی برای ارائه محتوا و خدمات آموزشی به صورت آنلاین برای کاربر صورت می گیرد. بخش طراحی وب سایت بحث برانگیزترین قسمت از راه اندازی کسب و کار در دنیای تجارت الکترونیک است, زیرا نحوه طراحی وب سایت مشخص کننده تعداد کاربران است. اگر شما به دنبال داشتن یک سایت آموزشی پر بازدید و محبوب هستید باید به دو فاکتور طراحی وب سایت و سئو اهمیت ویژه ای بدهید و بدانید که هر گونه هزینه کردن در این دو مسیر در حقیقت یک نوع سرمایه گذاری است.

ویژگی ها و مزایای طراحی سایت آموزشی برای کاربر

سایت های آموزشی باید گرافیک مناسبی برای ایجاد جذابیت داشته باشند. “برتری هم, به دیده شدن بستگی دارد” با اندکی تامل به عمق همین جمله ساده نقش جذابیت و دیده شدن مشخص می شود.

سایت آموزشی علاوه بر جذاب بودن, نباید چشم را خسته کند, زیرا کاربران باید مدت زمان قابل توجهی را در سایت آموزشی سپری کنند و خواندن مطالب آموزشی باید به گونه ای باشد که چشم کاربر اذیت نشود و علاقمند به ادامه مطالعه شود. منو ها و رابط های کاربری در طراحی سایت آموزشی از اهمیت ویژه ای برخوردارند, زیرا کاربر باید به راحتی بتواند به قابلیت ها و محتوا های مختلف سایت دسترسی پیدا کند.

سیستم مدیریت محتوای سایت آموزشی باید به گونه ای طراحی شود که به سادگی و با سرعت امکان تغییر داشته باشد زیرا مدیر سایت آموزشی باید مرتباً محتوای سایت را به روز کند و علاوه بر متن, تصاویر و ویدئو های آموزشی را سریعاً آپلود کرده و در اختیار کاربر قرار بدهد.

اما بدون شک مفید ترین مزیت طراحی سایت آموزشی قرار گرفتن آن در شمار بالاترین نتایج جستجو است, زیرا با این دیده شدن اولیه است که شما امکان ارائه توانمندی های خود را خواهید داشت “برتری هم , به دیده شدن بستگی دارد”, پس شما برای موفقیت ابتدا باید دیده شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.