انواع طراحی وب سایت و معرفی آن ها

انواع طراحی وب سایت اصولا به دو دسته ی کلی تقسیم می شوند:

طراحی وب سایت استاتیک

یکی از انواع طراحی یک سایت, سایت استاتیک است که شامل چند صفحه html است و همان طور که از نامش پیداست محتوای آن ثابت است و برای تغییر محتوای آن نیاز به دانش برنامه نویسی است و حداقل باید زبان نماد گذاری html را بدانید تا بتوانید تغییراتی در آن ایجاد کنید. معمولا این روش طراحی سایت بهینه سازی اندکی نیاز دارد و از نظر اقتصادی در مقایسه با گونه ی دیگر سایت ها هزینه کمی را به همراه می آورد. در طراحی سایت های استاتیک پنلی برای تغییر محتوا تعبیه نشده است و تغییرات دستی و در بین کد ها صورت می گیرد, این سایت ها صرفا جهت معرفی کسب و کار استفاده می شوند. به طور کلی این قبیل سایت ها به سبب عدم دسترسی مدیر به پنل تغییرات توصیه نمی شوند.

انواع طراحی وب سایتطراحی وب سایت دینامیک

یکی دیگر از انواع طراحی سایت, سایت های تجاری هستند که این سایت ها در دسته ی سایت های پویا و دینامیک قرار می گیرند. این نوع سایت ها برای همه نوع کسب و کاری مناسب هستند از سایت فروشگاهی و شرکتی گرفته تا سایت های تبلیغاتی, آگهی, خودرو, پزشکی و …
امکانات این دسته از سایت ها محدودیتی ندارد. مدیریت سایت های دینامیک به مراتب راحت تر است و نیاز به دانش فنی خاصی ندارد و می توان محتویات سایت را به سادگی اضافه و کم کرد و درون آن محتوای جدید و عکس اضافه کرد.
سایت های تجاری بستر بسیار مناسبی برای پیشرفت و توسعه کسب و کار شما فراهم می کنند. طبیعتا هزینه طراحی و بهینه سازی چنین سایتی نسبت به سایت های استاتیک بیشتر خواهد بود. ولی مزایای سایت تجاری بسیار بیشتر از مزایای سایت استاتیک است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.