طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت و نکات مربوط به آن

بسیاری از افراد خواستار طراحی سایت به همراه اپلیکیشن آن هستند و تصور می کنند که بین طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت تفاوتی وجود ندارد. حال آن که بین اپلیکیشن و طراحی سایت تفاوت هایی وجود دارد و حتی پس از طراحی سایت به صورت ریسپانسیو باز هم به طراحی اپلیکیشن نیاز است.

در اصل طراحی سایت برنامه ایست که دارای یک صفحه اصلی و تعدادی زیر صفحه است و اخبار و تصاویر و سایر موارد در آن به انتشار گذاشته می شود و محتوای آن برای ما و بازدید کنندگان سایت حائز اهمیت می باشد و از هزینه و زمان کمتری نسبت به طراحی اپلیکیشن برخوردار است.

اپلیکیشن نیز برنامه ایست تحت وب که به وسیله ی یک مرورگر حمایت می شود و به عنوان یک رابط به حساب می آید. اپلیکیشن برنامه ای مفید برای موبایل است و تمام ویژگی های یک مجموعه در آن مورد بررسی قرار می گیرد و عملکرد آن برای ما و بازدید کنندگان اپلیکیشن مهم می باشد و نسبت به طراحی سایت از هزینه و زمان بیشتری برخوردار است.

ویژگی های مهم که در طراحی اپلیکیشن باید در نظر گرفت چه مواردی است؟

در طراحی اپلیکیشن مهم ترین نکته این است که کار با آن برای کاربر ساده باشد. هم چنین یک اپلیکیشن مناسب باید به گونه ای باشد که اطلاعات کاملی را در رابطه با مجموعه در اختیار کاربر قرار می دهد تا کاربر به راحتی با مجموعه به طور کامل آشنا شود. طراحی اپلیکیشن باید به گونه ای باشد که به راحتی و در کمترین زمان اطلاعات مفید را در اختیار کاربر قرار دهد. هم چنین اپلیکیشن باید در زیبایی بصری از جذابیت بالایی برخوردار باشد. طراحی اپلیکیشن باید به گونه ای باشد که فضای کمی را در موبایل به خود اختصاص دهد. با استفاده و رعایت این نکات می توان در طراحی اپلیکیشن به موفقیت های زیادی دست یافت و کاربران زیادی را همراه نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.