نکاتی که در طراحی سایت بازرگانی باید در نظر گرفت


برای اینکه بتوانید طراحی سایت بازرگانی موثری داشته باشید باید این نکته را در طراحی سایت در نظر بگیرید که سایت شما می تواند یک معرف بی نظیر برای شناساندن هویت مجموعه شما به کاربرانتان باشد بنابراین طراحی یک سایت بازرگانی را باید به طراحان حرفه ای سپرد. تا با طراحی سایت جامع و کامل هویت و اصالت مجموعه شما را به درستی به مشتریان شما معرفی کند.

چه بخش هایی در طراحی سایت بازرگانی لازم است?

شما در طراحی سایت بازرگانی خود نیاز به بخش های مختلفی دارید که به کمک آنها باید مجموعه خود را معرفی کنید. یکی از مهمترین بخش ها در طراحی سایت بازرگانی بخش معرفی مجموعه و سوابق کار مجموعه بازرگانی می باشد. در این بخش باید برای جذب مشتری مجموعه خود را به بهترین شکل معرفی کنید. در نگارش متن این بخش دقت کنید که از قلمی جذاب و بدور از تملق بی جا استفاده کنید تا بتوانبد اعتماد کاربران خود را به سمت مجموعه جلب کنید.

یکی دیگر ار بخش های مهم در طراحی سایت بازرگانی بخش ارتباطات می باشد در این قسمت می تواندی با ایجاد یک پنل مخصوص نمایندگان فروش با آنها در ارتباط باشید جهت برقراری ارتباط با مشتریان هم بهتر است با ایجاد بخش تماس تلفنی شرایتی را فراهم آورید که بتوانند به را حتی با شما در ارتباط باشند.

ایجاد گالری تصاویر جهت ارایه محصولات نیز یکی دیگر از بخش هایی است که باید در طراحی سایت بازرگانی در نظر گرفت در این بخش باید اطلاعات کاملی از نوع محصول, جنس محصول, کشور تولید کننده و …. را به کاربران ارایه داد.

ایجاد بخش خدمات نیز یکی از بخش هایی است که به مشتریان شما کمک می کند تا بیشتر با شرایط فعالیت و کار شما آشنا شوند. طراحی این بخش اگر به صورت جامع صورت گیرد برای کسانی که قصد صادرات یک محصول به خارج از کشور را دارند می تواند راهنمای بسیار مفیدی باشد.

شما با ایجاد بخش مقالات در طراحی سایت بازرگانی می توانید اطلاعات مفیدی در زمینه شرایط صادرات و واردات محصولات را در اختیار کاربران خود قرار دهید.

طراحی سایت فلت و مفهوم آن

شاید شما نیز امروزه طراحی سایت فلت به گوشتان خورده باشد و یا اینکه صحبت هایی از مزایای طراحی سایت فلت را شنیده باشید اما با مفهوم آن آشنایی کامل نداشته باشید. در این بخش ما شما را با طراحی سایت فلت و ویژگی های آن به طور کامل آشنا می کنیم تا اگر زمانی تصمیم به طراحی سایت گرفتید و از طرف طراحان با پیشنهاد طراحی یک سایت فلت مواجه شدید به طور کامل بر نوع طراحی که قرار است برای شما انجام شود اشرف داشته باشید.

مفهوم طراحی سایت فلت چیست؟

سایت فلت همانطور که از مفهوم آن پیداست نوعی طراحی تخت و یا همان دو بعدی است. در طراحی یک سایت فلت طراح از هیچ نوع آیتم و یا آیکون سه بعدی در طراحی استفاده نمی کند و تمام بخش های مختلف سایت به صورت دو بعدی ارایه می شود.

چرا طراحی سایت فلت در بین طراحان پر طرفدار شده است؟

شاید در ابتدا وقتی تعریفی از مفهوم سایت فلت به شما ارایه شود با خود بگویید که این سایت باید بسیار ساده باشد و در بین کاربران من ایجاد جذابیت نکند اما واقعیت این نوع طراحی اینگونه نیست در طراحی سایت فلت طراح سعی می کند به جای استفاده از تصاویر سه بعدی تصاویر دو بعدی اما با ترکیب رنگ های جذاب و زیبا را ارایه دهد.

به طور کل استفاده از رنگ های شاد و زیبا از مزیت های طراحی یک سایت فلت می باشد. یکی دیگر از عواملی که باعث شده است طراحی این نوع سایت در میان طراحان و مدیران جایگاه خاصی پیدا کند سبک بودن این نوع سایت است. سایت فلت به دلیل عدم استفاده از تصاویر و آیکون های پر حجم یه بعدی به راحتی بالا می آید و سرعت بالایی هم دارد. یکی دیگر از عواملی که باعث شده تا طراحی یک سایت فلت کاربرد زیادی پیدا کند عدم استفاد از رنگ های زننده و گوشه های گرد در ترسیم باکس ها در آن است همچنین در طراحی سایت فلت طراح به هیچ وجه از سایه ها در آن استفاده نمی کند.

در طراحی سایت آموزشی برچسب مناسب چه ویژگی دارد؟

در بخش قبل در خصوص طراحی سایت آموزشی و هدف برچسب گذاری مطالب در این نوع طراحی سایت مطالبی را عنوان کردیم در این بخش می خواهیم در خصوص ویژگی های استاندارد برچسب ها در مطالب سایت صحبت کنیم. در طراحی سایت آموزشی اگر شما تصمیم گرفته اید از برچسب ها جهت افزایش کارایی سایت خود استفاده کنید این برچسب ها باید چه ویژگی هایی را داشته باشند تا بتوانند به راحتی کاربران شما را به سمت دسته بندی های دلخواهشان هدایت کنند.

استفاده از برچسب های کوتاه در طراحی سایت آموزشی

مهمترین نکته ای را که در انتخاب برچسب منایب جهت طراحی سایت آموزشی باید در نظر گرفت استفاده از برچسب های کوتاه می باشد. اگر شما می خواستید یکی از کلمات کلیدی را که در محتوای سایت آموزشی خود از آن استفاده کرده اید را به عنوان برچسب ارایه دهید باید سعی کنید که از کلماتی کوتاه به بتواند مفهوم اصلی را به بهترین شکل به خواننده برساند استفاده کنید. بدترین حالت برچسب گذاری استفاده از جمله به جای کلمات است و طبق استاندارد های زبان فارسی گفته شده است که بهترین حالت برچسب گذاری استفاده از حداکثر ۳ کلمه به عنوان برچسب می باشد.

استفاده از تعداد برچسب های کم در طراحی سایت آموزشی

یکی دیگر از استاندارد های برچسب گذاری مطالب در طراحی سایت آموزشی از تعداد کمی برچسب در پایان محتوای سایت می باشد. زمانی که شما از بیش از ۶ برچسب برای مطالب سایت خود استفاده می کنید در واقع باعث سردرگم شدن کاربرانتان میشوید و با این کار نه تنها کمکی به پیدا شدن مطالب مورد نیاز کاربران خود نمی کنید بلکه با سردرگم کردن آنها سبب می شوید که به سایت دیگری جهت جستوی مطالب خود مراجعه کنند.علاوه بر این شما به جای استفاده از برچسب های زیاد اگر برچسب های مورد علاقه کاربرانتان را پیدا کنید و به صورت تکرار از آنها استفاده کنید بهتر می توانید کارایی سایت خود را بالا ببرید.

اهمیت طراحی سایت بازرگانی برای بازرگانان

طراحی سایت بازرگانی امروزه یکی از ضروریات برای رونق کار در شرکت های بازرگانی است. با توجه به افزایش تعداد شرکت های بازرگانی امروزه برای هر بازرگان جذب مشتری از اولویت ها می باشد. کار شرکت های بازرگانی دیگر مثل گذشته نیست و افزایش رقیبان در این عرصه باعث شده که هر یک از شرکت ها برای جذب مشتری و رونق به بازار واردات و صادرات در فکر جذب مشتریان بیشتر باشند. یک شرکت بازرگانی برای اینکه بتواند در جذب مشتری موفق باشد اول از همه باید با طراحی سایت بازرگانی جامع و مدرن به طور کامل مجموعه خود را به مشتریان معرفی کند. اگر طراحی سایت بازرگانی به صورت جامع و حرفه ای صورت گیرد می تواند تاثیر زیادی در جذب مشتری و اعتماد سازی میان مشتریان مجموعه بازرگانی داشته باشد.

مزیت های طراحی سایت بازرگانی

یک بازرگان با طراحی سایت بازرگانی چند زبانه می تواند مشتریان خود در داخل و خارج کشور را به راحتی به سمت مجموعه خود جذب کند.شرکت های بازرگانی می توانند کشورهای هدف و محصولات حوزه فعالیت خود را به طور کامل مشخص کنند و بر اساس آن با طراحی یک سایت بازرگانی مناسب و حرفه ای در این امر از رقیبان خود پیشی بگیرند. بازرگانان با طراحی سایت بازرگانی چند زبانه می توانند یک ویترین مجازی برای خود ایجاد کرده و محصولات خود را از این طریق به فروش رسانند. طراحی سایت حرفه ای به بازرگان کمک می کند تا بتواند اعتماد بیشتری در میان مشتریانش ایجاد کند. علاوه بر این یک شرکت بازرگانی با ارایه مقالات أموزشی در زمینه شرایط صادرات و واردات می تواند علاوه بر ارایه اطلاعات مفید به متقاضیان خود به این طریق باعث افزایش سئو سایت بازرگانی و در نتیجه افزایش ترافیک سایت خود هم شود.  طراحی سایت بازرگانی علاوه بر این می تواند یک پل ارتباطی موثر بین شرکت بازرگانی و مجموعه ها و نمایندگان فروش کالا در سطح کشور باشد و به این طریق مسیر برقراری ارتباط برای نماینگان فروش کوتاه تر شود.

طراحی سایت آموزشی و هدف استفاده از برچسب ها

در طراحی سایت آموزشی یکی از راه های افزایش سئو سایت نوشتن محتوای متناسب با  اهداف اصلی سایت می باشد که می تواند کمک زیادی به بالا رفتن ترافیک سایت شما کند.

زمانی شما در طراحی سایت آموزشی محتوای متناسب با سایت خود را نگارش کردید و در سایت خود قرار دادید با گذاشتن برچسب ها در زیر متن می توانید کاربران سایت خود را به صورت کاملا حرفه ای به سمت استفاده و مطالعه ی سایر دسته بندی های موجود در سایت خود هدایت کنید.

به طور مثال اگر مجموعه آموزشی شما برگزاری کلاس های تقویتی برای تمامی سنین را برگزار می کند از طرفی فروش جزوه های آمادگی برای کنکور ارشد را نیز ارایه می دهد شما با نگارش متنی در خصوص کلاس های تقویتی و استفاده از کلمات مربوط به جزوه در متن می توانید برچسب هایی با سایر عناوین دسته بندی در سایت خود برای فروش انواع جزوه را نیز در برچسب های سایت خود قرار دهید تا اگر شخصی از مطالب سایت شما استفاده کرد و نیاز به دانستن مطالبی با سایر دسته بندی های سایت شما داشت به راحتی با استفاده از برچسب ها بتواند به بخش مورد نظر خود دسترسی پیدا کند.

در طراحی سایت آموزشی آیا برچسب ها تاثیری بر روی سئو سایت دارند؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آید که چگونه با برچسب گذاری مناسب می توانم در طراحی سایت آموزشی سئو سایت خود را افزایش دهم و یا آیا اصلا استفاده از این برچسب ها می تواند موجب افزایش سئو سایت من شود؟ در این خصوص باید بگوییم که برچسب ها هیچ تاثیری بر روی سئو سایت شما ندارند یعنی استفاده از آنها به هیچ وجه نمی تواند باعث بالا رفتن سئو سایت شما شود.

هدف اصلی از گذاشتن برچسب برای محتوای نوشته شده در طراحی سایت آموزشی افزایش کارایی سایت مورد نظر می باشد. بنابراین شما با گذاشتن برچسب برای مطالب در طراحی سایت آموزشی به راحتی می توانید کاربران خود را به طرف استفاده از مطالب سایر دسته بندی های سایت خود هدایت کنید تا به این طریق سایت خود را برای کاربرانتان کاربردی تر کنید.