طراحی سایت حرفه ای و معرفی پلاگین Sourcerer PRO

در طراحی سایت حرفه ای، اغلب کاربران در هنگام وارد کردن کد ها در مطالب و اجرای آن با مشکل مواجه می شوند. در این نوع طراحی سایت، پس از این که کاربران کد ها را وارد و مطالب و ماژول ها با ذخیره می کنند، کد وارد شده دیگر قابل مشاهده نخواهد بود و حذف خواهد شد. پلاگین کاربردی Sourcerer PRO در رفع این مشکل در طراحی سایت حرفه ای به کاربران کمک می کند. در این بخش به معرفی امکانات و ویژگی های این نزم افزار جهت کد زنی در طراحی سایت حرفه ای پرداخته می شود.

کد زنی در طراحی سایت حرفه ای با استفاده از پلاگین Sourcerer PRO

یکی از پرکاربرد ترین پلاگین ها برای کد نویسی در طراحی سایت حرفه ای، Sourcerer PRO است. با استفاده از پلاگین Sourcerer PRO در طراحی سایت، کاربر امکان وارد کردن هر نوع کدی، از جمله کد های PHP ،CSS و Java Script را در مطالب سایت و نیز در تگ ها، ماژول ها و مجموعه ها خواهد داشت. این پلاگین به کاربر کمک می کند تا کد های برنامه نویسی را در قسمت ویرایشگر جوملا وارد کند. پس از قرار دادن کد ها در بین تگ های Sourcerer PRO، ویرایشگر جوملا هیج تغییری در آن ها اعمال نمی کند و کد ها در سایت قابل اجرا خواهد بود.

ویژگی های اصلی Sourcerer PRO در طراحی سایت حرفه ای

استفاده از پلاگین Sourcerer PRO جهت کدنویسی در طراحی سایت حرفه ای بسیار ساده است. این نرم افزار از کدنویسی Java Scriot، CSS و PHP در داخل محتوا ها پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های کلیدی این پلاگین در طراحی سایت می توان به وجود تنظیمات امنیتی پایه جهت کنترل اجرای کد ها اشاره کرد. علاوه بر این، پلاگین محبوب Sourcerer PRO از کدنویسی HTML در محتوا ها پشتیبانی می کند. ویژگی دیگر پلاگین ذکر شده برخورداری از تنظیمات امنیتی فوق پیشرفته جهت کنترل اجرای کد ها در محتوای سایت است.

پس از نصب و فعال سازی پلاگین، کاربر باید ویرایشگر جوملا را فعال کند و کد های مورد نظر خود را در تگ های Sourcerer PRO وارد و سپس مطلب را ذخیره نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.