طراحی سایت فروشگاهی و ایجاد ترکیب رنگی مناسب

طراحی سایت فروشگاهی و اهمیت ترکیب رنگ ها در آن

در طراحی سایت فروشگاهی ایجاد ترکیب های رنگی حرفه ای نقش مهمی در بهتر نشان دادن کالا و اجناس فروش ما به کاربر را ایفا می کند. در طراحی سایت فروشگاهی طراح باید از ترکیب رنگ های جذاب جهت جلب مشتری استفاده کند و در فروش هر نوع از کالا متناسب با آن کالا متناسب با نوع کاربران مراجعه کننده به آن ترکیب رنگی مناسب را انتخاب کند.

استفاده از ترکیب رنگ های هارمونی یکی از شیوه های جذب کاربر در طراحی سایت فروشگاهی است. چراکه رنگ ها از نظر روانشناسی می توانند تاثیر ویژه ای را بر روی رفتار افراد داشته باشند. برای اینکه بتوانید از ترکیب رنگ ها به بهترین شکل در طراحی سایت خود بهره ببرید نیاز به ابزاری دارید که بتوانید ترکیب رنگی مناسب و دلخواه شما را ایجاد کند.

معرفی پلاگین Coolors در طراحی سایت فروشگاهی

یکی از محبوب ترین پلاگین ها برای ایجاد ترکیب رنگ های هارمونی در طراحی سایت فروشگاهی استفاده از پلاگین Coolors است. این پلاگین با کاربری آسان و ایجاد پلات های رنگی جذای می تواند نقش موثری در جذب کاربران سایت فروشگاهی شما داشته باشد. پلاگین Coolors علاوه بر ایجاد ترکیب رنگی یک سری امکانات و ویژگی هایی دیگری را نیز دارا می باشد.

معرفی امکانات پلاگین Coolors

یکی از مهمترین ویژگی ها و امکاناتی که در پلاگین Coolors جهت استفاده در طراحی سایت ایجاد شده است امکان تغییر کدهای رنگ برای طراح می باشد و طراح به راحتی می تواندبرای شروع کار با یکی از رنگ های دلخواه را استارت بزند علاوه بر این طراح قادر است از هزاران پلات رنگی مختلف که قبلا ایجاد شده است نیز استفاده کندو از دیگر ویژگی های این پلاگین در طراحی سایت فروشگاهی امکان آپلود عکس و ایجاد پلت برای رنگ های استفاده شده در عکس می باشد. طراح بعداز ایجاد پلت های دلخواه با استفاده از این پلاگین می تواند آنها را به اشتراک نیز بگذارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.