طراحی سایت حرفه ای و تاثیر شگفت انگیز صفحه فرود

مفهوم صفحه فرود در طراحی سایت حرفه ای  چیست؟

در این بخش می خواهیم در خصوص تاثیر شگفت انگیز صفحه فرود بر روی تبلیغات بعد از طراحی سایت حرفه ای صحبت کنیم. در ابتدا توضیح مختصری از مفهوم صفحه فرود را ارائه می دهیم تا با کاربرد این صفحه در طراحی سایت حرفه ای بیشتر آشنا شوید. بعد از طراحی سایت حرفه ای در هر حیطه ای که مشغول به کار هستید نیازمند به یکسری تبلیغات و بازاریابی برای شغل خود می باشید. یکی از راه های بازاریابی آنلاین در طراحی سایت حرفه ای استفاده از تکنیک طراحی صفحه فرود در سایت می باشد. صفحه فرود یا لندینگ پیج در واقع صفحه ای است که کاربر با کلیک بر روی بنر تبلیغاتی شما در سایر سایت ها به این صفحه وارد می شود که به دلیل موقعیت صفحه اصطلاحا به آن صفحه فرود گفته می شود.

ویژگی های صفحه فرود در طراحی سایت حرفه ای

در طراحی سایت حرفه ای اگر شما صفحه فرود موثر و مطابق با اصول روانشناسی را طراحی کنید می تواند در تبلیغات و فروش شما نقش پررنگی را ایفا کند. برای داشتن یک صفحه فرود مناسب و مطابق با اصول بازاریابی و روانشناسی باد دقت کنید که متن ارائه شده شما در صفحه فرود می تواند تاثیر ویژه ای بر روی کاربر داشته باشد بنابراین در نگارش متن صفحه فرود دقت کنید که جذابیت و بازی با کلمات به صورت حرفه ای می تواند به راحتی نظر کاربران را به سمت مجموعه شما جلب کند.

یکی دیگر از نکاتی که در طراحی صفحه فرود در طراحی سایت باید به آن توجه کنید این است که به هیچ وجه از علایم و تصاویر متحرک استفاده نکنید چرا که کاربر قرار است با خواندن متن جذاب شما اقدام به تماس یا ثبت سفارش کند و استفاده از تصاویر متفرقه و علایم متحرک باعث می شود که حواس کاربر از هدف اصلی پرت شده و به مقصد نهایی نرسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.