بررسی امکانات مورد نیاز در طراحی سایت نفتی

با توجه به اهمیت صنعت نفت و پتروشیمی طراحی سایت نفتی برای هر یک از شرکت های فعال در این حوزه امری ضروری به نظر می رسد. در طراحی سایت نفتی ابتدا باید نیاز سنجی  بررسی شود. در این قسمت باید بررسی کنیم که چه چیزی هایی می تواند موجب افزایش رونق یک سایت نفتی شود. برای رسیدن به این هدف باید نیاز واقعی کارفرمایان بررسی شود و بر اساس آن طراحی سایت نفتی صورت گیرد. در مرحله بعد باید ابزار سنجی صورت گیرد. در این  مرحله با توجه به فعالیت شرکت نفتی باید بررسی کنیم که در طراحی یک سایت نفتی بهتر است از چه زبان برنامه نویسی و یا چه برنامه ها و نرم افزارهایی استفاده شود.

معرفی برخی از امکانات مورد نیاز در طراحی سایت نفتی

در طراحی سایت  نفتی طراحی و گرافیک مورد استفاده در صفحه اول در جذب کارفرمایان بسیار تاثیر گذار است. در طراحی صفحه اول بهتر است از عکس های مربوط به فعالیت نفتی شرکت مورد نظر استفاده شود. این عکسها باید با کیفیت و متناسب با نیاز روحی کاربر انتخاب شود تا بتواند اعتماد کاربر را جلب کند. بخش معرفی در طراحی سایت نفتی از بخش های  دیگری است که در جلب اعتماد کاربر نقش بسیار زیادی دارد. در این بخش علاوه بر معرفی شرکت و فعالیت های آن باید به معرفی مدیریت و هدف و خط مشی شرکت نیز پرداخته شود. طراحی بخشی با عناوین متفاوت اما با هدف خدمت رسانی به کاربران و ارایه خدمات, مناقصات و مزایدات شرکت, یکی از اجزای جدایی ناپذیر در طراحی سایت نفتی است این بخش باید طراحی ساده و قابل دسترسی را داشته باشد تا کاربر به راحتی بتواند به بخش مربوطه دسترسی پیدا کند. به طور معمول اغلب شرکت های نفتی در راستای کمک به مردم و یا حمایت از محیط زیست خدمات عام المنفعه ای با عنوان مسیولیت اجتماعی انجام می دهند که بهتر است در طراحی سایت نفتی این بخش نیز لحاظ شود چرا که در جلب اعتماد  کاربران بی تاثیر نمی تواند باشد.


http://hiwebex.com/fa/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%86/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.