مفهوم Hero Header در طراحی سایت

Hero Header در طراحی سایت درواقع یک نوع تکنیک بسیار محبوب می باشد. امروزه استفاده از تکنیک Hero Header در طراحی سایت به واسطه ی اول دیده شدن آن توسط کاربر بسیار فراگیر شده است. در این مقاله قصد داریم تا به صورت خلاصه با Hero Header در طراحی سایت آشنا شویم.

مفهوم Hero Header در طراحی سایت چیست ؟

تکنیک Hero header در واقع استفاده از تصاویر بزرگ و متن هایی می باشد که در بالای صفحه اصلی سایت و یا همه ی صفحات سایت نمایش داده می شود. Hero Header در طراحی سایت به اشکال گوناگونی استفاده می شود. تصاویر بزرگ، تصاویر اسلایدری، تصاویر متحرک یا ثابت و یا حتی ویدیو بعضی از اشکال مورد استفاده ی Hearo Header می باشد.

تکنیک Hero Header در طراحی سایت معمولا تمرکز بر روی مسائلی چون فونت نوشته ها، استفاده از رنگ های محدود والمان های گرافیکی ساده دارد. چرا که بقیه عناصر و المان ها در اطراف تصاویر قرار می گیرند. باید توجه داشت که بقیه المان ها باید به صورتی قرار بگیرند تا تمرکز کاربر در نگاه اولیه از روی عکس از بین نرود. به همین دلیل است که این عناصر در اطراف قرار می گیرند. به یاد داشته باشید که Hero Header در طراحی سایت اولین چیزی است که توسط یک کاربر دیده می شود و طراحی آن باعث می شود که کاربر به مشاهده سایت علاقه مند شود، بنابراین باید تمرکز زیادی روی آن گذاشته شود و از استفاده از تصاویر استوک در آنها به شدت خودداری شود.

در آخر، تکنیک Hero Header در طراحی وب سایت یکی از بهترین و شکیل ترین طرح های بصری است که در طراحی سایت می توان به کاربرد. یکی از بزرگترین برتری هایی که این تکنیک از آن برخوردار است قابلیت بکارگیری آن در هر نوع سبک طراحی مانند طراحی flat و یا minimal می باشد.

متن بعد: استفاده از Hero Header در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل در طراحی سایت

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل در طراحی سایت مانند دیگر الگوریتم های گوگل یکی دیگر از ابزارهای گوگل برای بهبود تجربه کاربری می باشد. رعایت معیارهای الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل در طراحی سایت به واسطه ی عملکرد این الگوریتم بسیار حائز اهمیت است. در این مقاله به صورت خلاصه درباره ی الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل در طراحی سایت توضیح می دهیم.

 

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل در طراحی سایت چیست ؟

ظهور الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل در طراحی سایت به سپتامبر 2013 بر می گردد. علت نام گذاری این الگوریتم، صفت سریع و دقیق بودن مرغ مگس خوار می باشد. رعایت معیارهای الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل در طراحی سایت باعث می شود که سایت موردنظر از محتوای معنایی بسیار با کیفیتی برخوردار باشد. در واقع کار الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل در طراحی سایت کشف ارتباط معنایی میان واژه ها و تشخیص کیفیت و دقت محتوای سایت می باشد. این الگوریتم رتبه ی سایت هایی که فقط به واسطه ی کلمه کلیدی در نتایج دیده می شدند و ارتباط معنایی مناسبی در محتوای آنها وجود نداشت، به شدت کاهش داد.

الگوریتم مرغ مگس خوار سعی می کند نزدیک ترین ارتباط معنایی را با کلمه ی مورد جستجوی کاربر پیدا کرده و بر اساس آن نتایج را نمایش بدهد. این الگوریتم باعث می شود نتایج جستجو فقط به یک کلمه کلیدی از عبارت جستجو شده حساس نباشد و نتایجی نمایش داده شود که نزدیک ترین ارتباط معنایی را با عبارت جستجو شده دارد. همچنین باعث می شود تا سایت هایی که از محتوای بسیار با کیفیتی برخوردار هستند، در صدر نتایج به کاربر نشان داده شود. وجود الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل در طراحی سایت باعث ایجاد تحولی بزرگ در سئو شد. درواقع رویکرد صاحبان سایت ها به دلیل وجود این الگوریتم امروزه بیشتر به سمت بازاریابی محتوایی کشیده شده است و رویکرد سئوی کلاه سفید و کلاه سیاه که در گذشته بسیار رایج تر بود، کم کم جای خود را به بازاریابی محتوایی داده است.

متن قبل: الگوریتم پنگوئن گوگل در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

الگوریتم پنگوئن گوگل در طراحی سایت

وجود الگوریتم پنگوئن گوگل در طراحی سایت ها تاثیر بسیار زیادی داشته است. همانطور که می دانید گوگل از الگوریتم های زیادی برای بهبود رابط کاربری خود استفاده می کند. الگوریتم پنگوئن گوگل در طراحی سایت به گونه ای جای بسیاری از تقلی ها را گرفته است. در این مقاله قصد داریم تا به صورت خلاصه در مورد تاثیر الگوریتم پنگوئن گوگل در طراحی سایت و همچنین تاریخچه ی کوتاه آن توضیح دهیم.

 

الگوریتم پنگوئن گوگل در طراحی سایت چه تاثیراتی دارد و چیست ؟

الگوریتم پنگوئن گوگل ابتدا در آوریل سال 2012 مورد استفاده گوگل قرار گرفت و اسم این الگوریتم از روی یکی از شخصیت های داستانی کتاب کمیک بتمن انتخاب شده است. الگوریتم پنگوئن گوگل در طراحی سایت هایی که از محتوای اسپم استفاده می کنند تمرکز دارد. این یعنی وجود این الگوریتم باعث می شود تا سایت هایی که محتوای اسپم دارند در نتایج جستجو به نمایش در نیایند.

همچنین طبق الگوریتم پنگوئن گوگل در طراحی سایت هایی که از بک لینک های بی ربط و بی ارزش استفاده می کنند جریمه می شوند. الگوریتم پنگوئن گوگل به شدت بر روی بک لینک های بی ارزش و ترافیک غیر واقعی سخت گیر می باشد. اگر الگوریتم پنگوئن گوگل در طراحی سایت شما خطایی یافت و آن را جریمه کرد، بلافاصله باید تا جایی که ممکن است بک لینک هایتان را کم کنید.

الگوریتم پنگوئن گوگل در طراحی سایت هایی چند زبانه بسیار به خوبی عمل می کند. درواقع این الگوریتم از تمامی زبان ها پشتیبانی می کند و اگر سایت مورد نظر چند زبانه باشد، بر روی زبان های دیگر سایت نیز همانند زبان اصلی کار می کند. همچنین این الگوریتم بر روی سایت های تبلیغاتی و فروش لینک های متنی توجه ویژه ای دارد.

در آخر الگوریتم پنگوئن گوگل از جمله الگوریتم هایی می باشد که باید بسیار جدی گرفته شود و در رعایت معیارهای آن نهایت تلاش را کرد.

متن قبل: الگوریتم پاندای گوگل در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

الگوریتم پاندای گوگل در طراحی سایت

همانطور که می دانید گوگل از الگریتم های زیادی برای بهبود تجربه کاربری خود استفاده می کند و الگوریتم پاندای گوگل در طراحی سایت ها امروزه یکی از مهم ترین الگریتم های گوگل به حساب می آید. الگوریتم پاندای گوگل در طراحی سایت یکی از اصلی ترین الگریتم های گوگل می باشد و ما در این مقاله قصد داریم تا آن را به صورت خلاصه توضیح دهیم.

الگوریتم پاندای گوگل در طراحی سایت چیست ؟

ظهور الگوریتم پاندای گوگل در طراحی سایت ابتدا در فوریه سال 2011 اتفاق افتاد. اسم این الگوریتم از روی نام خانوادگی یکی از مهندسین گوگل به نام Navneet Panda که نقش مهمی در ایجاد این الگوریتم داشت، انتخاب شد. رعایت الگوریتم پاندای گوگل در طراحی سایت به هدف بهبود نمایش سایت های مفید ایجاد شد. درواقع وجود فاکتورهای الگوریتم پاندای گوگل در طراحی سایت باعث می شود که یک سایت محتوای قدرتمندی داشته باشد و فقط به واسطه ی تعدد کلمات کلیدی در صدر نتایج جستجو قرار بگیرد. لذا اگر الگوریتم پاندای گوگل در طراحی سایت شما خطایی پیدا کرد و جریمه شدید، باید حتما محتوای آن صفحه را بروزرسانی کنید و یا آن را به کلی پاک کنید تا دوباره در صفحه نتایج جستجو قرار بگیرید.

یکی از مهمترین اصل های الگوریتم پاندای گوگل در طراحی سایت عدم کپی بودن مطالب است. الگوریتم پاندا به شدت با کپی برداری مطالب مقابله می کند. این الگوریتم با بررسی تاریخ انتشار یک مطلب بر روی یک سرور اورجینال بودن سایت انتشار کننده را به راحتی تشخیص دهد. همچنین الگوریتم پاندا به شدت بر روی مقدار تبلیغات در یک صفحه نسبت به محتوای داخل آن سختگیر می باشد. درواقع هرچه تعداد تبلیغات در یک صفحه بیشتر باشد، احتمال جریمه شدن آن توسط گوگل به واسطه ی وجود الگوریتم پاندا افزایش می یابد. به همین دلایل، الگوریتم پاندای گوگل بسیار در تولید محتوای قدرتمند در یک سایت تاثیر دارد.

متن بعد: الگوریتم پنگوئن گوگل در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

نمونه های موفق طراحی سایت سوپرمارکت آنلاین

امروزه در حوزه سوپرمارکت های آنلاین شاهد نمونه های بسیار موفقی هستیم. با بررسی نمونه های موفق طراحی سایت سوپرمارکت آنلاین ، در این مقاله سعی بر این است که به نقد اینگونه سایت ها بپردازیم. این سایت ها را از 3 دیدگاه مختلف بصری ، کاربردی و ساختاری بررسی کرده ایم.

  • دیدگاه بصری: در این دیدگاه نکاتی که در دید اول مخاطب یا کاربر را جذب میکند بررسی میشود.
  • دیدگاه کاربردی: در این دیدگاه نکاتی در ارتباط با تجربه کاربری، سهولت استفاده سایت توسط کاربر و.. بررسی میشود.
  • دیدگاه ساختاری: در این دیدگاه تمامی نکات مربوط به ساختار سایت، نحوه بارگذاری، ریسپانسیو بودن آن بررسی میشود.

 

بررسی نمونه های موفق طراحی سایت سوپرمارکت آنلاین

  • Amazon Grocery:

Amazon Grocery

این سایت یکی از نمونه های موفق طراحی سایت سوپرمارکت آنلاین میباشد. در این سایت علاوه بر مواد غذایی اقلام دیگی هم موجود است. در این مقاله ما این سایت را از جهت سوپرمارکت آنلاین مورد بررسی قرار داده ایم. لازمه ورود به این سایت و خرید از آن، وارد کردن کدپستی محل دریافت و سپس سفارش آنلاین است. این سایت از دید بصری طراحی و رنگبندی بسیار مناسبی دارد و استفاده از رنگ سبز در لوگو و در تصاویر سایت بسیار جلوه زیبایی به آن بخشیده است. از دید کاربری هم دسترسی سریع و آسان برای کاربران در نظر گرفته شده، به این صورت که با وارد کردن کدپستی محل دریافت کالای خریداری شده وارد سایت میشوند و خرید خود را انجام میدهند. همچنین در این سایت برای کاربران امتیازات ویژه ای در نظر گرفته شده از قبیل اینکه اگر عضویت این سایت را داشته باشند برای آنها تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته میشود. کسی که برای اولین بار از آمازون خرید کند شامل حال ارسال رایگان و تخفیفات میشود. در این سایت مشتریان میتوانند سفارش های همیشگی و ثابت خود را ثبت کنند و تنها با فشار دادن همان دکمه سفارش خود را مجددا ثبت نمایند.

  • WalMart Online Grocery:

WalMart Online Grocery

این سایت نیز یکی دیگر از نمونه های موفق طراحی سایت سوپرمارکت آنلاین میباشد. در طراحی سایت این فروشگاه موادغذایی میتوان به رنگبندی لوگوی ان و استفاده از نوشته ای بصورت شعار بر روی آن بطور خلاقانه اشاره کرد. همانطور که از شعار این سایت پیداست، مبنای انها بر سرعت تحویل کالا و اعمال تخفیفات برای محصولات میباشد. این سایت هم مانند آمازون برای ورود اولیه کاربران به سایت و ثبت سفارش کدپستی را تعبیه کرده که با وارد کردن آن میتوان وارد سایت شد و ثبت سفارش کرد. در فوتر سایت منویی شامل ارتبا ط با ما، لوکیشن فروشگاه، حساب کاربری و قوانین و مقررات سایت تعبیه شده است. استفاده از اسلایدر متحرک که نشان دهنده کالاهای موجود آن سایت میباشد. در قسمت میانی سایت محصولات مهم و پرطرفدار تعبیه شده اند .

  • Zopnow:

Zopnow

این سایت هم یک نمونه موفق طراحی سایت سوپرمارکت آنلاین در کشور هند میباشد. از لحاظ بصری و رنگبندی و ترکیب بندی محصولات در صفحه اول بسیار جالب میباشد. در صفحه اول لیست محصولاتی که شامل تخفیف ویژه شده اند همراه تصاویر آن محصولات قرار داده شده اند. همچنین لیست محصولات پرطرفدار و محصولات جدید نیز در صفحه اول تعبیه شده است. در قسمت چپ سایت هم لیست محصولات کلی فروشگاه بر اساس دسته بندی مناسب قرار داده شده است.

  • Aaramshop:

 

Aaramshop

این سایت نیز یکی دیگر از نمونه های موفق در هند است. طراحی ساده و شکیل این سایت قابل توجه میباشد. در طراحی سایت صفحه اول در قسمت بالایی آن منوی محصولات بر اساس دسته بندی محصولات پرطرفدار، بهترین محصولات، محصولاتی که در آینده قرار است به موجودی این سایت اضافه گردد، حساب کاربری، لوکیشن کاربر و سبد خرید در نظر گرفته شده است. استفاده از تصاویر رنگی بصورت اسلاید در بالای سایت و در فوتر آن گزینه هایی مانند درباره ما، ارتباط با ما، پروفایل کاربر قرار داده شده است.

متن قبل: قابلیت های طراحی سایت سوپرمارکت های آنلاین

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام