اخیرا بسیاری از شرکت ها با استفاده از شیوه های مختلف تبلیغاتی قصد قرارگیری در لیست بهترین CMS ها در طراحی سایت هستند. با این حال اطلاع از بهترین CMS ها در طراحی سایت باعث می شود که سیستم مدیریت محتوای مناسبی را برای راه اندازی سایت خود انتخاب کنید.
متن قیل: انتخاب CMS مناسب برای طراحی سایت
استفاده از طراحی سایت تعاملی در بسیاری از وب سایت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه در صنعت فیلم، صنعت ورزش، صنایع مد، جوامع اجتماعی، سازمان های دیجیتال و حتی علاقه مندان استفاده از این سبک طراحی سایت به چشم می خورد.
طراحی سایت تعاملی در نوشته های پیشین مورد بررسی قرار گرفته است. در این متن نیز برخی ویژگی های طراحی وب سایت تعاملی با ذکر مثال عنوان خواهد شد. برای درک بهتر عوامل موثر بر طراحی سایت تعاملی باید به رابطه مناسب با کاربران توجه داشته داشته باشید.
فهرستی از آخرین مطالب مربوط به بخش های مربوط به وب سایت می تواند قابلیت استفاده از وب سایت را بهبود بخشد.
به عنوان مثال، فهرست آخرین مقالات، اخبار و جابجایی ها می تواند در کنار یک وب سایت نمایش داده شود؛ شبیه به آنچه در بلاگ ها و پورتال های پیشرو یافت می شود. این امر باعث استفاده بهتر از فضا می شود و باعث بهبود در طراحی سایت تعاملی خواهد شد.
بررسی ها و نظرسنجی ها در وب سایت یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های طراحی سایت تعاملی است و به طور گسترده ای برای جمع آوری اطلاعات از مشتریان استفاده می شود. این ویژگی در حال حاضر منطبق با استانداردهای بسیاری از پلتفرم های CMS یا وبلاگ است.
نشانه های اجتماعی در اینترنت بسیار محبوب شده اند. میلیون ها کاربر از نشانه های اجتماعی برای سازماندهی محتوای مورد علاقه خود استفاده می کنند و با دیگران به اشتراک می گذارند. همچنین به ارتقای وب سایت شما کمک می کند و می تواند ترافیک زیادی ایجاد کند. یک وب سایت باید یک میانبر برای اضافه کردن صفحه وب با استفاده از حساب های پیشنهادی اجتماعی نشانه گذاری ارائه دهد.
متن قبلی: طراحی سایت تعاملی برای کسب و کار
ویژگی های بسیاری وجود دارد که می تواند باعث ایجاد طراحی سایت تعاملی و موثر شود. تکنولوژی با سرعت زیادی در تجارت به پیش می رود و در هر سازمان کوچک، متوسط و بزرگی نیاز به یک وب سایت جذاب، آموزنده و تعاملی وجود دارد و با طراحی سایت تعاملی حداکثر دید را به کاربران ارائه خواهد داد.
وب سایت های طراحی شده توسط یک وب سایت طراحی حرفه ای یا طراح وب به احتمال زیاد شامل طیف وسیعی از ویژگی های تعاملی خواهد بود.
طراحی سایت تعاملی ممکن است حاوی عناصری از فیلدهای ورودی ساده HTML به محتوای غنی مانند بازی ها و نقشه ها و سایر عناصر برنامه ریزی پیشرفته شامل فلش، جاوا یا HTML نسخه های جدید باشد. ساخت یک وب سایت تعاملی نیاز به مقدار مناسبی از دانش برنامه نویسی دارد.
RSS یک فرمت رایج برای اشتراک گذاری محتوا در وب به حساب می آید. شما با ارائه خوراک RSS از محتوا در طراحی سایت تعاملی، آن را به راحتی در دسترس میلیون ها نفر از کاربران اینترنت قرار می دهید که از برنامه های خواننده خوراک برای پیدا کردن اطلاعات در اینترنت استفاده می کنند.
همچنین کاربران با استفاده از این ویژگی در طراحی سایت تعاملی می توانند به روز رسانی وب سایت ها از طریق ایمیل را به صورت آبونه دریافت کنند. خوراک RSS همچنین به کاربران امکان اشتراک گذاری محتوا را در سایت های رسانه های اجتماعی ارائه می کند.
فرم های بازخورد هنوز یک روش موثر برای جمع آوری واکنش کاربران وب سایت محسوب می شوند. این ویژگی توسط بسیاری از وب سایت ها استفاده می شود. فرم باید با توجه به نیازهای خاص یک وب سایت سفارشی شود.
متن قبلی: کاربردهای طراحی سایت تعاملی
از آنجایی که طراحی سایت تعاملی می تواند به نفع کاربران باشد توصیه می شود که حتما به شیوه ای مناسب از آن استفاده کنید. همانطور که در متن پیشین آمد، لیستی از مشخصات مهم طراحی سایت تعاملی ارائه شد و در این متن نیز به ادامه مطلب پرداخته می شود.
برخی از انواع رایج ترین کاربردهای طراحی سایت تعاملی عبارتند از: وبلاگ ها، انجمن ها، ویکی ها و شبکه های اجتماعی. وب سایت های تعاملی به کاربران اجازه می دهند که شیوه نمایش وب سایت را تغییر دهند، بازی کنند، با دوستان خود ارتباط برقرار کنند و چندین کار را انجام دهند.
اگر شما یک وبلاگ دارید، می توانید لیستی از 10 پست جدید وبلاگ خود را در وب سایت اصلی خود نمایش دهید. این ویژگی طراحی سایت تعاملی می تواند به وب سایت شما ارزش افزوده ای را به همراه داشته باشد، به خصوص اگر وبلاگ و وب سایت شما تنها یک هدف را مورد توجه قرار دهند.
این بخش می تواند خواندن وب سایت شما را با ایجاد محتوای مرتبط برای کاربران بهبود بخشد. پیاده سازی این ویژگی در وب سایت نسبتا آسان است و می توان آن را به صورت خودکار درآورد یا با اختصاص تگ های دستی یا کلمات کلیدی این کار را انجام داد.
در متن های بعد در مورد طراحی سایت تعاملی مطالب بیشتری عنوان خواهد شد. با ما همراه باشید.
متن قبلی: مشخصات مهم طراحی سایت تعاملی
همانطور که در متن های پیشین مرور کردیم، برخی مشخصات طراحی سایت تعاملی آورده شد که به بهبود کیفیت ارائه خدمات به کاربران کمک می کند. در این متن نیز به برخی از مشخصات طراحی سایت تعاملی اشاره می شود و در مورد هر یک توضیحاتی ارائه خواهد شد.
جمع آوری آدرس های ایمیل مشتریان بالقوه برای بازاریابی مستقیم یا ارسال خبرنامه حیاتی است. اکثر وب سایت ها از طریق وب سایت خود یک سیستم خودکار برای اشتراک یا لغو عضویت در لیست پستی خود برای ارائه طراحی سایت تعاملی فراهم می سازند.
این ویژگی طراحی سایت تعاملی معمولا در وبلاگ ها مشاهده می شود. اجازه اظهار نظر به کاربران می تواند در بسیاری از موارد مفید واقع شود. چنین امکانی علاوه بر بازخورد، امکان ایجاد محتوا با استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربران فراهم می شود. فقط چنین ویژگی ای باید به بخش های مربوط به وب سایت اضافه شود.
افزودن یک نقشه گوگل تعاملی در وب سایت می تواند طراحی وب سایت تعاملی شما را بهبود بخشد. نقشه Google را می توان از بسیاری جهات استفاده کرد.
شما می توانید آن را به سادگی برای نمایش یک نقشه در طراحی سایت تعاملی برای محل خود استفاده کنید و یا می توانید از یکی از افزونه های خود مانند تخمین میزان فاصله از محل خود و غیره استفاده کنید تا عملکرد مناسب تری را نشان دهید. همچنین با برنامه های کاربردی سفارشی برای وب سایت شما، توسعه قدرتمند Google Map امکان پذیر است.
شرکت های حرفه ای طراحی وب سایت و طراحان وب متخصص امروز قادر هستند با این تکنولوژی کار کنند تا در صورت نیاز امکانات طراحی وب سایت تعاملی را به وب سایت شما اضافه کنند.
متن قبلی: مزایای طراحی سایت تعاملی