Landing Page در طراحی سایت

حتما اسم Landing Page در طراحی سایت را شنیده اید. بسیاری از مفهوم و نقش Landing Page در طراحی سایت بی خبرند. در این مقاله قصد داریم به صورت خلاصه در مورد Landing Page در طراحی سایت توضیح دهیم.

 

Landing Page در طراحی سایت چیست و چه نقشی دارد ؟

در تبلیغات اینترنتی وقتی کاربر بر روی یک لینک کلیک می کند به یک صفحه ای خاص هدایت می شود. به آن صفحه که با هدف فروش و درآمد زایی ایجاد می شود Landing Page می گویند.

Landing Page در طراحی سایت دو نوع می باشد :

  • ارجاع دهنده: در این نوع از Landing Page کاربر مشخص می باشد و به یک صفحا ای که در آن محتوای مورد نظر قرار دارد هداست می شود. استفاده از این نوع Landing Page در طراحی سایت هایی که خدماتی برای ارائه دارند استفاده می شود.
  • معامله گر: در اینگونه صفحات اطلاعات کاربر از او دریافت می شود. استفاده از این نوع Landing Page در طراحی سایت معمولا برای بازاریابی ایمیلی استفاده یشود و از طریق ایمیلی که کاربر وارد کرده معمولا به آن خدمات دلخواه را ارسال می کنند.

نوع ارجاع دهنده از Landing Page در طراحی سایت نقش معرفی محصول یا خدمات به صورت مستقیم به مشتری در سایت را دارد و نوع معامله گر نقش جمع آوری اطلاعات کاربران را دارد. حتما می دانید که اطلاعات کاربران در فضای اینترنت یکی از ارزشمند ترین منابع برای سایت های کسب و کار به حساب می آید. این نوع اطلاعات معمولا نام و نام خانوادگی، ایمیل و گاها علایق شخصی یک کاربر می باشد که با استفاده از آنها می توان به راحتی ایمیل مارکتینگ انجام داد. البته همیشه اطلاعات کاربران برای اهداف خوب استفاده نمی شود و خود این موضوع باعث شده تا کاربران نتوانند به راحتی اطلاعات خود را در اختیار سایت ها بگذارند. بنابراین سعی کنید قبل از استفاده از Landing Page اول اعتماد کاربران را جلب و سپس با landing page مناسب خود از آنها اطلاعات کسب کنید.

متن بعد: ویژگی های Landing Page مناسب در طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.