طراحی سایت حرفه ای برای دانشگاه ها می تواند اعتبار سازمانی را تقویت کرده و نام تجاری، بهبود رضایت کاربر، و صرفه جویی در وقت و هزینه را افزایش می دهد.
طراحان سایت بهترین دانشگاه ها، همیشه طراحی سایت حرفه ای خود، کاربر را اولویت خود قرار می دهند تا به اهداف بزرگ سازمانی برسند و بتوانند بازده سرمایه گذاری خود را ببینند. بر اساس تجارب بدست آمده ما به شما نکاتی را آموزش می دهیم که بتوانید برای یک دانشگاه طراحی سایت حرفه ای داشته باشید.
1:در هر صفحه از سایت شما باید نام دانشگاه شما به وضوح مشخص شده باشد.به یاد داشته باشید که مخاطبان معمولا از صفحه اصلی وارد سایت نمی شوند.بلکه با جستجو در صفحات اینترنتی وارد سایت شما خواهند شد.با داشتن نام کامل دانشگاه خود به طور برجسته در هر صفحه شناسایی خود از طریق کاربر را آسان تر خواهید کرد.
2: از تصاویری استفاده کنید که ارزش و اولویت های دانشگاه شما را نشان می دهد.مخاطبان از تصاویری که استفاده میکنید دانشگاه شما را ارزیابی میکنند.برای مثال اگر از محوطه ورزشی مناسب برخوردار است از افرادی که در حال ورزش کردن در آن محوطه هستند استفاده کنید.توجه کنید که هرگز از تصاویر جعلی استفاده نکنید.
3:بخش” درباره ما” را حتما اضافه کنید.این صفحه به کاربربرای انتخاب دانشگاه ها کمک میکند. متاسفانه خیلی از دانشگاه ها در طراحی سایت از این نکته غافل هستند و این باعث سردرگمی کاربر می گردد.
4: نقاط قوت و دستاوردهای خود را برجسته کنید.کاربرانی که اولین بار سایت شما را بازدید میکنند میخواهند بدانند که چرا دانشگاه شما خاص است و افتخارات شما چیست.این آمار را جمع آوری کنید و در پاراگراف های کوتاه ذخیره کنید.زیرا کاربران به ندرت متن های طولانی را میخوانند.
5:سایت را برای بازدید از رشته ها و برنامه ها آسان کنید.گزینه ای را ایجاد کنید که با استفاده از آن کاربر بتواند رشته ها و برنامه های آموزشی را مطالعه کند.
6:اگر دانشگاه ها تمامی مراحل درخواست و ثبت نام رشته دانشگاهی مورد نظر کاربر را در سایت قرار دهند کاربران زیادی را به خود جذب خواهند کرد.در این مرحله بسیار دقت کنید که از ساده ترین روش ها استفاده کنید تا کاربر گمراه نشود.
جهت سفارش:سفارش طراحی سایت
اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex
تمایز و مقایسه نوع برند در طراحی سایت فروشگاهی در میزان فروش آنلاین تاثیر شگرفی دارد. کاربران در سایت های مختلف به جستجو می پردازند و آنچه باعث جلب توجه و افزایش بازدیدهای روزانه از هر سایت فروشگاهی می شود، نمایش کاربرد محصولات و ارائه کالاها با ویژگی های برتر و متفاوت است.
ارائه اطلاعات به روز و معرفی برندهای مختلف در وب سایت فروشگاهی می تواند دید مناسبی به کاربران و متقاضیان کالاها دهد. محیط اینترنت با امکان دسترسی آسان و سریع به اطلاعات امکان رقابت میان برندها در فروشگاه را فراهم می کند، چنین شرایطی به نفع برندهای برتر با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب است، زیرا جایگاه نام تجاری کالا در بازار محصول به صورت آنلاین قابل شناسایی خواهد بود.
سعی کنید هدف از ارائه محصولات در سایت شرکتی را مشخص نمایید:
برای طراحی سایت فروشگاهی باید در نظر داشته باشید مایلید چه مواردی باید در اولین نگاه جلب توجه می کنند و اینکه به راحتی موارد درخواست مشتریان به آنها نمایش داده شود. هدف اصلی در تجارت آنلاین تکمیل فرآیند فروش در وب سایت است. بنابراین در صفحه اصلی تمام مشخصات اولیه برای مشتریان موجود باشد و به آسانی به محصولات و مشخصات آنها دسترسی یابند.
جهت سفارش:سفارش طراحی سایت
اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex
برای جذب مشتری در خرده فروشی و خرید آنلاین می توان در طراحی سایت فروشگاهی گزینه های متمایزی برای انتخاب کاربران ایجاد نمود. با در نظر گرفتن ویژگی های کالاهای متفاوت و دسته بندی مناسب در طراحی سایت فروشگاهی میزان فروش حاصل از بخش خرید آنلاین به طور فزاینده افزایش خواهد یافت. جزئیات متفاوت در طراحی سایت فروشگاهی آن را از دیگر طراحی های وب سایت ها متمایز می کند.
در زیر به برخی ویژگی های این نوع طراحی اشاره می شود:
مشتریان به دنبال کالاهایی با بیشترین مقدار و کمترین هزینه هستند. استفاده از کدهای تخفیف برای برخی طرح های روزانه و هفتگی می تواند باعث افزایش میزان خرید در سایت های فروشگاهی شود. باید توجه شود تا انواع متفاوتی از کالاها در بخش پیشنهادهای ویژه خرید آنلاین گنجانده شود. با توجه به دسته بندی متفاوت کالاها، به طور مثال استفاده از تخفیفات ویژه برای خرید مواد شوینده و مواد گوشتی برای روز 5 شنبه و پیشنهاد خرید با تخفیف مواد لبنی و تنقلات خوراکی برای روز شنبه مناسب به نظر می رسد.
کارت اعضا برای اعمال کدهای تخفیف صادر شود. موقعیتی فراهم می شود تا خریداران به طور دائمی از تخفیفات موقتی استفاده کنند. در این صورت وفاداری نسبت به برندهای خاص در فروشگاه ایجاد می شود. بازدید از سایت به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا می کند و در شبکه های اجتماعی به طور هم سویی به دنبال خرید ویژه، اخبار و اطلاعات روز را دنبال خواهند کرد. در طراحی سایت فروشگاه می توان امکان ورود برای اعضا و دیگر کاربران به طور جداگانه ایجاد شود.
این امکان مقایسه در سایت باعث می شود تفاوت های اساسی برندهای متفاوت، ویژگی های خاص هر برند و قیمت ها با توجه به کیفیت هر محصول به راحتی از سوی کاربران قابل شناسایی باشد. امکان محاسبه سبد خرید آنلاین در بخش مشخص برای بسیاری از خریدان با اهمیت تلقی می شود.
نوع بسته بندی کالاها، با در نظر گرفتن نوع نیاز مشتریان در هر ناحیه باید مورد توجه قرار گیرد. کیفیت عکس ها و تصاویر در هر بخش از محصولات دیدگاه مناسبی در اختیار کاربران قرار می دهد، اما اولویت با جلب اعتماد مشتریان برای خریدی آسان و مطمئن است.
جهت سفارش:سفارش طراحی سایت
اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex