برای جذب مشتری در خرده فروشی و خرید آنلاین می توان در طراحی سایت فروشگاهی گزینه های متمایزی برای انتخاب کاربران ایجاد نمود. با در نظر گرفتن ویژگی های کالاهای متفاوت و دسته بندی مناسب در طراحی سایت فروشگاهی میزان فروش حاصل از بخش خرید آنلاین به طور فزاینده افزایش خواهد یافت. جزئیات متفاوت در طراحی سایت فروشگاهی آن را از دیگر طراحی های وب سایت ها متمایز می کند.
در زیر به برخی ویژگی های این نوع طراحی اشاره می شود:
مشتریان به دنبال کالاهایی با بیشترین مقدار و کمترین هزینه هستند. استفاده از کدهای تخفیف برای برخی طرح های روزانه و هفتگی می تواند باعث افزایش میزان خرید در سایت های فروشگاهی شود. باید توجه شود تا انواع متفاوتی از کالاها در بخش پیشنهادهای ویژه خرید آنلاین گنجانده شود. با توجه به دسته بندی متفاوت کالاها، به طور مثال استفاده از تخفیفات ویژه برای خرید مواد شوینده و مواد گوشتی برای روز 5 شنبه و پیشنهاد خرید با تخفیف مواد لبنی و تنقلات خوراکی برای روز شنبه مناسب به نظر می رسد.
کارت اعضا برای اعمال کدهای تخفیف صادر شود. موقعیتی فراهم می شود تا خریداران به طور دائمی از تخفیفات موقتی استفاده کنند. در این صورت وفاداری نسبت به برندهای خاص در فروشگاه ایجاد می شود. بازدید از سایت به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا می کند و در شبکه های اجتماعی به طور هم سویی به دنبال خرید ویژه، اخبار و اطلاعات روز را دنبال خواهند کرد. در طراحی سایت فروشگاه می توان امکان ورود برای اعضا و دیگر کاربران به طور جداگانه ایجاد شود.
این امکان مقایسه در سایت باعث می شود تفاوت های اساسی برندهای متفاوت، ویژگی های خاص هر برند و قیمت ها با توجه به کیفیت هر محصول به راحتی از سوی کاربران قابل شناسایی باشد. امکان محاسبه سبد خرید آنلاین در بخش مشخص برای بسیاری از خریدان با اهمیت تلقی می شود.
نوع بسته بندی کالاها، با در نظر گرفتن نوع نیاز مشتریان در هر ناحیه باید مورد توجه قرار گیرد. کیفیت عکس ها و تصاویر در هر بخش از محصولات دیدگاه مناسبی در اختیار کاربران قرار می دهد، اما اولویت با جلب اعتماد مشتریان برای خریدی آسان و مطمئن است.
جهت سفارش:سفارش طراحی سایت
اخرین اخبار های وبکسhttps://t.me/hiwebex