طراحی سایت حرفه ای و نحوه سئو کردن تصاویر

اهمیت تصاویر در طراحی سایت حرفه ای

در طراحی سایت حرفه ای استفاده از تصاویر کمک زیادی به جذاب تر شدن محتوای سایت می کند. در طراحی یک سایت حرفه ای می توان با استفاده از تصاویر زیبا و متناسب با محتوا به فضای سایت روح بخشید و باعث زیبایی بیشتر صفحات سایت شد. علاوه بر این شما می توانید با استفاده از تصاویر زیبا و بهینه کردن آنها شرایطی را فراهم آورید تا اگر کسی هر یک از کلمات کلیدی مرتبط با متن شما را در بخش عکس های موتور جستجو سرچ کند به مطالب سایت شما دسترسی پیدا کند. به این طریق تصاویر می توانند کمک زیادی به بالارفتن سئو سایت کنند.

در طراحی سایت حرفه ای چه کنیم تا موتور جستجو تصاویر سایت ما را شناسایی کند؟

برای اینکه در طراحی یک سایت حرفه ای تصاویر شما از طریق سرچ در موتورهای جستجو به راحتی شناسایی شود باید سئو تصاویر به درستی انجام شود. یکی از ساده ترین راه ها در طراحی سایت حرفه ای جهت سئو تصاویر استفاده از تگ alt در تصاویر می باشد. تگ alt  در واقع توضیحات مربوط به تصویر را ارایه می دهد. با استفاده از تگ alt تصاویر سایت شما به سرعت در موتور جستجوی گوگل ایندکس می شود علاوه بر این در صورت استفاده از تگ alt در طراحی سایت حرفه ای اعتبار تصاویر شما در جستجوی گوگل بالا می رود چرا که ربات های گوگل به راحتی قادر به شناسایی تصاویر دارای ویژگی alt می باشند.

مزایای سئو تصاویر در طراحی سایت حرفه ای

زمانی که شما تصاویر سایت خود را با تگ alt سئو می کنید در جستجوی گوگل تصاویر شما به راحتی پیدا می شوند. علاوه بر این اگر به هر دلیلی تصاویر سایت شما نمایش داده نشود نمایش محتوای تگ alt به کاربر این امکان را می دهد تا موضوع تصویر را متوجه شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.