خدمات پشتیبانی بعد از طراحی سایت حرفه ای

در طراحی سایت حرفه ای پشتیبانی سایت یکی از مهمترین خدماتی است که شرکت طراح بعد از طراحی سایت شما می تواند به شما ارایه دهد. در واقع پشتیبانی سایت بعد از طراحی سایت حرفه ای روشی برای جلب رضایت مشتری و همچنین جذب مشتریان بیشتر جهت طراحی سایت می باشد. به طور معمول خدمات پشتیبانی از طرف شرکت طراح به دو صورت رایگان و همراه با هزینه می تواند باشد که البته تعیین محدوده هر یک از این خدمات بسته به اختیارات شرکت طراح می باشد. اما آنچه مسلم است این است که هر چقدر حوزه خدمات رایگان گسترده تر باشد نظر مشتریان بیشتری را می توانید جهت طراحی سایت به سمت شرکت خودتان جلب کنید.

خدمات پشتیبانی رایگان بعد از طراحی سایت حرفه ای

بعد از طراحی سایت حرفه ای خدمات پشتیبانی که به صورت رایگان برای مشتریان طراحی ارایه می شود به طور معمول مربوط به تعمیرات سایت است. به این صورت که طراح سایت به مدت یک سال به صورت رایگان هر مشکلی که در قسمت های مختلف سایت به وجود آمد که مربوط به طراحی و کد نویسی سایت بود را برای شرکت متقاضی برطرف می کند. رفع خطاهای مربوط به پرفورمنس سیستم و خطای درونی نرم افزار و همچنین آموزش های لازم جهت نگهداری و بروزرسانی سایت از خدمات پشتیبانی رایگان شرکت های طراحی سایت می باشد. البته برخی از شرکت ها محدوده خدمات رایگان خود را گسترده تر می کنند تا بتوانند به این طریق مشتریان بیشتری را جذب کنند.

خدمات پشتیبانی غیر رایگان بعد از طراحی سایت حرفه ای

بعد از طراحی سایت حرفه ای خدماتی همچون تهیه محتوا برای سایت, ارتقای سایت و اضافه کردن امکانات جدید به سایت و گسترش آن و خدمات مربوط به تبلیغات سایت و انتشار محتوای سایت از جمله خدمات پشتیبانی می باشد که شرکت طراح می تواند بعد از طراحی سایت حرفه ای با پرداخت هزینه به متقاضیان خود ارایه دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.