اشتباهات رایج در طراحی سایت گیاهان دارویی

اشتباهات رایج در طراحی سایت گیاهان دارویی مانند اشتباهات رایج در طراحی سایر سایت ها می تواند منجر به کاهش کارایی سایت گیاهان دارویی و کاهش رونق در کسب و کار مراکز عرضه کننده گیاهان دارویی گردند. طراحان سایت های گیاهان دارویی می بایست سعی در بررسی سایت های مشابه نموده و به اشتباهات رایج در طراحی سایت گیاهان دارویی پی ببرند تا با برطرف نمودن و اصلاح این اشتباهات، به نتایج مطلوب تری در زمینه کسب و کار خود دست پیدا نمایند. همچنین می بایست عملکرد سایر سایت های فعال در این حوزه را بررسی نموده و سعی نمایند که نسبت به رقبا، عملکرد بهتری داشته باشند. در ادامه به بیان نکاتی در خصوص اشتباهات رایج در طراحی سایت گیاهان دارویی می پردازیم.

برخی اشتباهات رایج در طراحی سایت گیاهان دارویی

  • دور شدن از هدف اصلی سایت : از جمله مواردی که صاحبان مراکز عرضه کننده گیاهان دارویی و طراحان سایت های گیاهان دارویی ممکن است در طراحی و پیاده سازی سایت گیاهان دارویی از آن غفلت ورزند، دور شدن از هدف اصلی سایت و ارائه مطالب غیر مرتبط در سایت گیاهان دارویی می باشد. از جمله اشتباهات رایج در طراحی سایت گیاهان دارویی، فراموش نمودن هدف اصلی و محوریت سایت می باشد که طراحان سایت های گیاهان دارویی می بایست از آن اجتناب ورزند.
  • عدم اطلاع رسانی دقیق و جامع : از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت گیاهان دارویی، عدم اطلاع رسانی دقیق و جامع در خصوص گیاهان دارویی، خواص آنها، نحوه مصرف و موارد استعمال آنها و همچنین عدم اطلاع رسانی در خصوص همایش های پیش رو در خصوص گیاهان دارویی می باشد. این اشتباه، منجر به کاهش تعداد بازدیدکنندگان از سایت گیاهان دارویی و همچنین کاهش تعداد مشتریان مرکز عرضه کننده گیاهان دارویی مورد نظر می گردد.

دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت گیاهان دارویی

  • عدم به روز رسانی : سایت گیاهان دارویی می بایست دائما به روزرسانی شده و اطلاعاتی که از طریق این سایت ها در خصوص گیاهان دارویی به بازدیدکنندگان از سایت گیاهان دارویی ارائه می گردد، می بایست به روز باشد تا بتواند مخاطبین را جذب نموده و در افزایش بازدید از سایت گیاهان دارویی مؤثر واقع گردد. عدم به روزرسانی سایت گیاهان دارویی، از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت گیاهان دارویی می باشد.
  • محدودیت امکانات : صاحبان مراکز عرضه کننده گیاهان دارویی و همچنین طراحان سایت های گیاهان دارویی می بایست در فرایند طراحی و پیاده سازی سایت گیاهان دارویی، موارد متعددی را مد نظر قرار داده و سعی در ارائه امکانات به شکلی گسترده به مخاطبین خود نمایند. این امکانات می تواند به صورت دریافت سفارش از مشتریان، آماده نمودن سفارش مشتریان، ارسال رایگان محصولات مورد نظر مشتریان برای آنها، ارائه مشاوره گیاه دارویی رایگان به بازدیدکنندگان از سایت گیاهان دارویی، معرفی و عرضه سایر محصولات گیاهی مانند کرم های گیاهی و عرقیات گیاهی از طریق سایت گیاهان دارویی و سایر خدمات باشد. محدودیت در ارائه خدمات از طریق سایت گیاهان دارویی، از دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت گیاهان دارویی می باشد.

متن بعد: اقدامات لازم قبل از طراحی سایت گیاهان دارویی

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام

باشگاه مشتریان در طراحی سایت عطاری

توجه به چگونگی پیاده سازی باشگاه مشتریان در طراحی سایت عطاری و تمرکز بر خدمات قابل ارائه از طریق باشگاه مشتریان به علاقمندان به حوزه گیاهان دارویی، امری است که نمی بایست از نظر صاحبان عطاری ها و همچنین طراحان سایت های متعلق به طراحی ها دور بماند. منوی باشگاه مشتریان می تواند امر ارتباط با مشتریان و همچنین دریافت بازخوردهای مثبت و منفی از آنان را تسهیل نماید. در ادامه به بیان نکاتی در خصوص مشخصات و خدمات قابل ارائه از طریق باشگاه مشتریان در طراحی سایت عطاری می پردازیم.

نکاتی در خصوص باشگاه مشتریان در طراحی سایت عطاری

  • ارائه نسخه های موفق در باشگاه مشتریان : از مواردی که ارائه آن از طریق باشگاه مشتریان در طراحی سایتعطاری منجر به افزایش بازدید از سایت عطاری و همچنین افزایش تعداد مشتریان مورد نظر می گردد، ارائه نسخه های موفق مشتریان و نتایج حاصل از این نسخه ها در باشگاه مشتریان می باشد. البته می بایست پیش از انتشار نسخه، نسبت به رضایت مشتری اطمینان حاصل شود و در صورت عدم رضایت مشتری نسبت به انتشار بیماری و نسخه تجویز شده برای آن بیماری، می توان نسخه را بدون ذکر نام مشتری، منتشر نمود. مشاهده نسخه های موفق، بر افزایش تعداد مشتریان مؤثر می باشد.
  • بهره گیری از نظر کاربران در خصوص ترکیبات گیاهی پیشنهادی : صاحبان عطاری ها از طریق باشگاه مشتریان در طراحی سایت عطاری می توانند با ترکیبات گیاهی پیشنهاد شده از سوی کاربران و علاقمندان به حوزه گیاهان دارویی آشنا شده و با بررسی و انجام آزمایشات لازم بر روی این ترکیبات و حصول اطمینان از اثربخشی آنها، نسبت به تجویز این ترکیبات در نسخه های گیاهی خود اقدام نمایند. همچنین کاربران می توانند تجربه های شخصی خود در خصوص استفاده از گیاهان دارویی را با سایر اعضای سایت به اشتراک بگذارند و بدین طریق بر دانش سایرین اضافه خواهد شد.

دیگر موارد مطرح در خصوص باشگاه مشتریان در طراحی سایتعطاری

  • اطلاع رسانی در خصوص همایش های طب سنتی : اطلاع رسانی به کاربران در خصوص همایش هایی با رویکرد طب سنتی و استفاده گسترده تر و علمی تر از گیاهان دارویی، از دیگر خدماتی است که از طریق باشگاه مشتریان در طراحی سایت عطاری می توان به مشتریان سایت عطاری ارائه نمود. از طریق این همایش ها، دانش کاربران در خصوص گیاهان دارویی و همچنین طب سنتی افزایش یافته و دیگر لزوما خود را ملزم به استفاده از داروهای شیمیایی نمی کنند. این امر در گسترش فرهنگ استفاده از گیاهان دارویی بسیار مؤثر می باشد.
  • امکان ایجاد شبکه دارویی : از طریق باشگاه مشتریان در طراحی سایت عطاری این امکان برای مشتریان سایت عطاری فراهم می گردد که شبکه ای تشکیل داده و به تبادل اطلاعات و تجربیات خود از طریق این شبکه با یکدیگر بپردازند. همچنین کاربرانی که به تحقیقات و پژوهش های علمی در حصوص گیاهان دارویی می پردازند، می توانند از طریق باشگاه مشتریان، دیگران را در جریان نتایج حاصل از پژوهش های خود قرار داده و به بحث و بررسی در این خصوص بپردازند.

متن بعد: بررسی سایت عطاری

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام