برند تجاری یک وب سایت و بهبود آن به کمک قدرت فوق العاده رنگ ها

روانشناسی رنگ ها که بخشی از آن مربوط به رنگ برند و نیز ترغیب مشتری به خرید می شود, یکی از جالب ترین و بحث برانگیز ترین ابعاد بازاریابی محسوب می شود. به منظور این که رویکرد مناسبی در زمینه جذب مشتری در پیش بگیریم, لازم است که درباره ارتباط تئوری رنگ و تشویق مشتری به خرید بحث و تبادل نظر داشته باشیم.

پس از طراحی سایت از نخستین لحظاتی که کاربر وارد سایت شما می شود باید تحت عنوان ثانیه های طلایی یاد شود, چرا که درست در طی همین چند ثانیه و زمان کوتاه است که کاربر شما و سایتتان را قضاوت کرده, نتیجه گیری نموده و رای را برای ادامه حضور و یا ترک سایت شما صادر خواهد کرد. پس باید طراحی سایت به صورت حرفه ای انجام شود که در همان ثانیه های طلایی توانایی و قابلیت دفاع از خود و ماندگار کردن کاربر را داشته باشد.

با وجود اهمیت و حساسیت موضوع انتخاب رنگ بسیاری از برند ها به این مسئله توجه چندانی ندارند. مطالعات انجام شده حاکی از آن است که عواملی از قبیل اولویت دهی شخصی, تجارب, تربیت, تفاوت های فرهنگی و … معمولاً انتخاب رنگ های مختلف و منحصر به فرد را تحت تاثیر قرار می دهند.

بهبود برند تجاری سایت

ضروری است که اهمیت انتخاب رنگ در برند سازی که از جمله مهم ترین مسائل مربوط به درک رنگ است مورد مطالعه و بررسی قرار بگیرد. تا کنون مطالعات زیادی در ارتباط با طبقه بندی واکنش مشتریان به رنگ های مختلف صورت گرفته است. اما حقیقت این است که تاثیر رنگ به میزان زیادی به تجارب شخصی بستگی دارد. جالب است بدانید که مطالعات محققان حاکی از آن است که حدود %90 از قضاوت های مشتریان در مورد محصولات تنها بر اساس رنگ آن صورت می گیرد.

کارشناسان شرکت های وبکس می توانند شما را در زمینه طراحی سایت راهنمایی نمایند تا طراحی سایت خود را به نتیجه برسانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.